[80B4 2.6 ABC] Kiepsko pali na ciepłym silniku.
[80B4 2.6 ABC] Kiepsko pali na ciepłym silniku.
Witam koledzy.
Więc zacznę tak. Sorki za powtarzanie tematu jednak poprzedni nie został wyjaśniony do końca i dawno już nikt na niego nie odpowiedział.
A więc jestem nowym forumowiczem, zawsze marzyłem o Audi 80, mogłem kupić a4 czy a6 jednak postawiłem na 80 bo jest przepiękna. Kupując auto uświadomili mnie że na ciepłym silniku gorzej odpala, że niby świece. Jako że był to znajomy zawierzyłem mu. dzisiaj jestem po wymianie świeć i problem jest nadal. Mianowicie na zimno Pali super. Po rozgrzaniu trzeba go długo kręcić i dodawać gazu po czym odpala i troszkę trzyma za nisko obroty potem już ok. Jak jest ciepły to po zgaszeniu (30s do 2 minut) za każdym razem Pali pięknie, jednak po odczekaniu pow 5 min już nie, trzeba go kręcić dość długo z 5 s i lepiej.
Świece i przewody założyłem BERU, byłem na kompie gość powiedział że temp. silnika pokazuje ok. błędów silnika nie ma. Jednak po podłączeniu pod sondy mówił że pracują jednak trochę za wolno powinny szybciej. Powiedział tak "najpierw świece" mówię że nowe to albo sondy albo KAT jednak nie chce mi się jakoś wierzyć że KAT bo nie dusi mi go ani nie zamula (chyba- bo mam go tydzień może nie odczuwam_ przesiadka z Clio 1.2 ;P)
Proszę o Pomoc może ktoś miał takie problemy - Dopiero co kupiłem to auto i nie chciał bym się z nim rozstawać bo może to jakaś głupota.
Dodam bo morze to ważne, skrzynię mam w automacie...
Pozdrawiam
Więc zacznę tak. Sorki za powtarzanie tematu jednak poprzedni nie został wyjaśniony do końca i dawno już nikt na niego nie odpowiedział.
A więc jestem nowym forumowiczem, zawsze marzyłem o Audi 80, mogłem kupić a4 czy a6 jednak postawiłem na 80 bo jest przepiękna. Kupując auto uświadomili mnie że na ciepłym silniku gorzej odpala, że niby świece. Jako że był to znajomy zawierzyłem mu. dzisiaj jestem po wymianie świeć i problem jest nadal. Mianowicie na zimno Pali super. Po rozgrzaniu trzeba go długo kręcić i dodawać gazu po czym odpala i troszkę trzyma za nisko obroty potem już ok. Jak jest ciepły to po zgaszeniu (30s do 2 minut) za każdym razem Pali pięknie, jednak po odczekaniu pow 5 min już nie, trzeba go kręcić dość długo z 5 s i lepiej.
Świece i przewody założyłem BERU, byłem na kompie gość powiedział że temp. silnika pokazuje ok. błędów silnika nie ma. Jednak po podłączeniu pod sondy mówił że pracują jednak trochę za wolno powinny szybciej. Powiedział tak "najpierw świece" mówię że nowe to albo sondy albo KAT jednak nie chce mi się jakoś wierzyć że KAT bo nie dusi mi go ani nie zamula (chyba- bo mam go tydzień może nie odczuwam_ przesiadka z Clio 1.2 ;P)
Proszę o Pomoc może ktoś miał takie problemy - Dopiero co kupiłem to auto i nie chciał bym się z nim rozstawać bo może to jakaś głupota.
Dodam bo morze to ważne, skrzynię mam w automacie...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 16:16 przez miciek111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
_uwaga
Skoro VAG nie pokazuje błędów to na początek do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa oraz czujnik hala w bloku i na głowicy.
W wężyku podciśnieniowym od regulatora nie moze być paliwa musi być sucho. Obajw wskazuje że silnik sie zalewa paliwem i dlatego ciężko zapala.
Czujniki jak sprawdzić musisz poszukać na forum bo nie pamietam teraz na szybko.
Skoro VAG nie pokazuje błędów to na początek do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa oraz czujnik hala w bloku i na głowicy.
W wężyku podciśnieniowym od regulatora nie moze być paliwa musi być sucho. Obajw wskazuje że silnik sie zalewa paliwem i dlatego ciężko zapala.
Czujniki jak sprawdzić musisz poszukać na forum bo nie pamietam teraz na szybko.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
dobra znalazłem zapomniałem uszczelki założyć, moja gafa. i wszystko wróciło do normy jak było bez uszczelki paliła na dotyk ale gasł na wolnych a z uszczelką nie gaśnie lecz ciężko pali na ciepłym.
koledzy podpowiecie o co chodzi bo jestem zielony w forach Mianowicie cyt.
koledzy podpowiecie o co chodzi bo jestem zielony w forach Mianowicie cyt.
aldi pisze:I popraw w końcu temat bo ktoś pośle go do kosza.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zastosuj tag. np [80B4 2.6 ABC]nazwa tematumiciek111 pisze:koledzy podpowiecie o co chodzi bo jestem zielony w forach Mianowicie cyt. aldi napisał/a:
I popraw w końcu temat bo ktoś pośle go do kosza.
Czyli wskazuje na to że go coś przylewa. Wężyk od podciśnienia w listwie co wymieniłes był suchy w środku ?
Bo idą tym tropem to:
jak dobrze zapala bez uszczelki to znaczy że dostaje lewe powietrze i mieszanka jest odpowiednia. Załozysz uszczelkę nie pali bo ma za mało powietrza.
Chyba że jest przypchany jakis kanał :roll:
Tak kolego wężyk był suchy, a z tymi podciśnieniami to słyszałem że jest przechlapane.
Gdzie mam szukać początku tego całego układu podciśnienia??
Żebym mógł to jakoś zacząć. Hmmm na drugiego umówiłem się w AS na kompa powiedzieli mi że na 100% zdiagnozują moje dolegliwości tylko na ile im wierzyć, zapomniałem im dodać że to 80-tka z 94r podejrzewam że mnie wygonią bo nie będą mieli wtyczki do mojego kompa
Gdzie mam szukać początku tego całego układu podciśnienia??
Żebym mógł to jakoś zacząć. Hmmm na drugiego umówiłem się w AS na kompa powiedzieli mi że na 100% zdiagnozują moje dolegliwości tylko na ile im wierzyć, zapomniałem im dodać że to 80-tka z 94r podejrzewam że mnie wygonią bo nie będą mieli wtyczki do mojego kompa
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
dokręciłem go rękom nie ale tak mocniej.. Może go poluzować ciupkę co??siwusek216 pisze:Niema tak źle kilka wężyków. Wracając do tematu spróbuj poluzować lekko krokowca jak za mocno się go dokręci to przestaje działać/zacina się.
olo~666 pisze:tak żeby wykluczyć wszystko to wymień sobie dla świętego spokoju czujnik temp cieczy chłodzącej, tez ma duży wpływ odpalanie silnika zimnego jak i ciepłego. Pozdro
a gdzie koledzy szukać tego czujnika?? bo nie jestem specem od szukania i rozpoznawania czujników rozkręcać i wymieniać się nie boję ale tam tyle tych czujnikopodobnych dinksów jest że szok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:20
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Dokręć delikatnie i sprawdź czy oring na krokowcu jest cały.miciek111 pisze:siwusek216 napisał/a:
Niema tak źle kilka wężyków. Wracając do tematu spróbuj poluzować lekko krokowca jak za mocno się go dokręci to przestaje działać/zacina się.
dokręciłem go rękom nie ale tak mocniej.. Może go poluzować ciupkę co??