[B4 2.6 ABC] Opoznione schodzenie z obrotow
[B4 2.6 ABC] Opoznione schodzenie z obrotow
Coz, jak w temacie, trochę pogrzebalem na forum no i głównie to falujace obroty etc. Tutaj sprawa jest inna. Na jalowym pracuje rowno, na benzyna i lpg, cieply czy zimny, ale przy dodawaniu gazu obroty jakby przez sekunde zostaja pomimo pusczenia pedalu gazu. Sytuacja ta ma miejsce i na benzynie i na gazie. Temperatura silnika nie ma na to wplywu. Zresztą nie bede sie produkowac, wyglada to tak jak na filmie:
Szczegolnie uprzykrza to zycie przy zmianie biegow, szarpie, zawyje.
Auto to świeży nabytek, w vaga niedlugo sie zaopatrze. Nie wlasciwie od czego zacząć... lewe powietrze? Potencjometr przepustnicy? Gaz sekwencja brc.
Szczegolnie uprzykrza to zycie przy zmianie biegow, szarpie, zawyje.
Auto to świeży nabytek, w vaga niedlugo sie zaopatrze. Nie wlasciwie od czego zacząć... lewe powietrze? Potencjometr przepustnicy? Gaz sekwencja brc.
maciek889 zerkne na te linke. jak przed zmiana biegow puszczam gaz to prostu, on jakby przez sekunde jeszcze daje gaz, a potem szarpniecie i obroty dopiero w dol leca. Czyli tak samo jak na jalowym gazuje. Tym bardziej to uporczywe z racji quattro.
Co do kolektora, zostaje go po prostu wymienic? Czy ewentualnie uszczelki? I jakas opcja, zeby sie upewnić czy to na pewno to?[/b]
Co do kolektora, zostaje go po prostu wymienic? Czy ewentualnie uszczelki? I jakas opcja, zeby sie upewnić czy to na pewno to?[/b]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 22 lis 2007, 19:12
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Coś tu nie gra czy robiłeś te zdjęcia jak już był trochę na jałowym??? bo statyczne zdjecia robi się jak pochodzi trochę nic nie ruszamy.
Bo pierwsze zdjęcie 000-002 mówi o uszkodzonej przepustnicy
A znowu ostatnie 000-002 o nieszczelności.
wrzuć jeszcze taki mix 001,002,010 statyczny jałowy i drugie po dodaniu lekko gazu.
Bo pierwsze zdjęcie 000-002 mówi o uszkodzonej przepustnicy
A znowu ostatnie 000-002 o nieszczelności.
wrzuć jeszcze taki mix 001,002,010 statyczny jałowy i drugie po dodaniu lekko gazu.
Okej, juz mowie, to pierwsze 000-002, bylo robione jak dodalem gazu, ale jakby to ujac, z opoznieniem, w sensie kat wychylenia przepustnicy, juz wrocil prawie do zera, a obroty jeszcze nie.(przy dodowaniu gazu prawidlowo pokazuje wartosci od 0 do 80kilku.).
Natomiast ostatnie zdjecie, jest jak pracuje na jalowym, bez dodawania gazu, ani zaraz po, czyli tak jak powiedziales, ze powinno sie robic.
Czyli, najprawdopodniej nieszczelnosc, za niskie podcisnienie?
Natomiast ostatnie zdjecie, jest jak pracuje na jalowym, bez dodawania gazu, ani zaraz po, czyli tak jak powiedziales, ze powinno sie robic.
Czyli, najprawdopodniej nieszczelnosc, za niskie podcisnienie?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie podciśnienie nawet w normie ale przepustnica 0st i krokowy na 0 a on nadal obroty na 1tys wiec gdzieś lewe powietrze łapie.cwikla1 pisze:Czyli, najprawdopodniej nieszczelnosc, za niskie podcisnienie?
Ogólnie dla pewności sprawdził bym przepustnicę czy aby druga nie ma nadmiernych luzów względem pierwszej, i czy ktos nie grzebał przy zderzaku całkowitego zamknięcia. Bo to że tps wskazuje całkowite zamknięcie wcale nie oznacza że tak jest.
006 i 009 powiedziało by wiecej o krokowym.