[AAH V6] porting głowic
[AAH V6] porting głowic
Panowie,
był gdzieś link na necie jak pobawić cię z głowicami, przepustnicą itd., żeby poprawić sprawność tego silnika....chyba po nimiecku...jak kto ma to niech zapoda tutaj....
był gdzieś link na necie jak pobawić cię z głowicami, przepustnicą itd., żeby poprawić sprawność tego silnika....chyba po nimiecku...jak kto ma to niech zapoda tutaj....
bziiiiiiiiiiiii prosze kolego http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=705809
dodam ze przepustnice juz zrobilem i czuc poprawe w przyspieszeniu
dodam ze przepustnice juz zrobilem i czuc poprawe w przyspieszeniu
dokładnie
zrobiłeś tylko dużą przepustnicę? o co chodzi z tym "cementem" na tej fotce przepustnicy?
jak ktoś będzie miał coś ciekawego najlepiej w mniej barbarzyńskim języku, to niech wkleja. jak się coś nazbiera to poukładam to w pierwszym poście
przeróbki na wersje doładowane naszych V6 też mile widziane......była kiedyś setka AAH za śmieszne pieniądze na allegro z kompresorem...chyba od mietka? byłoby fajnie wiedzieć z czego kompresor dokładnie był albo z czego pasuje....
zrobiłeś tylko dużą przepustnicę? o co chodzi z tym "cementem" na tej fotce przepustnicy?
jak ktoś będzie miał coś ciekawego najlepiej w mniej barbarzyńskim języku, to niech wkleja. jak się coś nazbiera to poukładam to w pierwszym poście
przeróbki na wersje doładowane naszych V6 też mile widziane......była kiedyś setka AAH za śmieszne pieniądze na allegro z kompresorem...chyba od mietka? byłoby fajnie wiedzieć z czego kompresor dokładnie był albo z czego pasuje....
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
- Posty: 262
- Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
- Lokalizacja: Lublin
na tym zdjeciu zaznaczylem zwezke ktora wystepuje na malej przepustnicy a silnikach abc i ahh . Zwezka jest spora bo wzgledem srednicy przepustnicy zweza wlot do niej o 1 centymetr . Srednica wyjsciowa ma 3,5 cm . Rozwiercenie zwezki powoduje ze powstaje pusty piersciem ktory trzeba wypelnic albo napawaniem w tym miejscu lub tez jakas masa jak w poradniku ale ja raczej nie zachcecam do jakichs dziwnych betonow . Ja wstawilem tam po rozwierceniu frezem tulejke na wcisk i klej do metali ( ale to jest robota dla tokarza ). Cala obudowa przepustnic jest z aluminium .
w zamian otrzymujemy lepsze przyspieszenie w dolnej patrii obrotow i ogolnie troche zwawsze auto . Niby daje to do 7KM , co do przyspieszenia jeszcze nie mierzylem napewno nie jest to jakis przyrost wielki pewno pare dziesiatych sekundy
mam dwie głowice na stanie do V6 ale obawiam się, że po przełożenie wałków może nie wyjść tak kolorowo ,ale do potrenowania będzie... muszę kupić jakiś sprzęcik do zabawy z głowicami...ma ona zawory więc może po wymiarach da się dobrać minimalnie większe, żeby bez stresu gniazda na 3 kąty porobić...
bzibzi, też będę szedł w tuleję a nie cementowanie....ale tu bym dał aluminiową....ty masz chyba miedzianą?
bzibzi, też będę szedł w tuleję a nie cementowanie....ale tu bym dał aluminiową....ty masz chyba miedzianą?
tuleja mosiezna . http://oldtimery.com/index.php?option=c ... y&Itemid=1
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
- Posty: 262
- Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
- Lokalizacja: Lublin
Wystarczy powiększyć kanały do rozmiarów uszczelek i tu poprawa powinna być widoczna, przydałoby się poprawić wydech przy okazji tak jak ten "niemczyk" zrobił, jednak org. kolektor wydechowy i downpipe muszą trochę dławić. W V6 najgorsze jest to że trzeba robić dwie głowice ale jak ktoś ma zapał lub i tak musi wymieniać, czemu nie spróbować ?
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
sportowe wałki(2000zł)+pogrzebanie przy przepustnicy, głowicy+program, pewnie z 30KM wyciągniesz, koszt całości ok 4000zł, tak na oko to mówieRoute 66 pisze:podlaczam sie do tematu-z chcecia podniuslbym moc,niestty nie mam potrzebnej wiedzy technicznej.Pytanie,czy lepiej zmieniac walki itp,czy tez dolozyc 2 kompresory?Czy ktos ma pojecie,jakie sa orientacyjnie koszta pierwszej i drugiej wersji?Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi.Pozdrowiska
do kompresora to podstawowa rzecz, dobry stan techniczny silnika, kompresory+program+ogarnięcie dolotu, głowicy, wydech, koszt pewnie zamknie się w 10000zł więc sam sobie odpowiedz
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 21:42 przez PuSzEk, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki za przejrzysty koment-musze sie zastanowic,co robic.Wydatek 15-18 tys PLN jest bolesny,jednak jak glosi stare przyslowie,kto nie smaruje,ten nie jedzie.Do tego dojdzie robienie nadwozia,wydechu,komplet zawias,plus inne extrasy.Sentyment kaze dzialac,rozsadek podpowiada zakup S2 lub S8 i szczep.....osiolkowi w zlobie dano.....no nic,przespie sie z tym problemem