Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Prawidłowe podciśnienie ze skrzynią automat

Wszystko co tyczy się silników V6
TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 17 gru 2016, 16:48

ale to chyba nie jest normalne że on jest zgnieciony całkiem. przecież przez to w ogóle praktycznie nie przelatuje ciśnienie z kolektora. A gdzie to dalej idzie? jest chyba eżektor z tego co widze. On moze powodować takie zgniatanie ? a czy to podciśnienie nie ma czegoś powiązanego z hamulcami? słabo strasznie mi działa pompka wspomagania. mocno trzeba nacisnąć aby zaczął hamować

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 17 gru 2016, 18:04

pewno zapchany egzektor rozbierz wyczyść pewno syfu pelno i wymien oringi najlepiej od razu . tak wpływ na hamulec będzie bardzo duzy

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 17 gru 2016, 18:09

ezegtor się rozkręca? jak go rozebrać aby go nie uszkodzić?

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 17 gru 2016, 22:49

od grubszej strony wiem ze jakos się wyjmowalo plastik z dysza . zdemontuj ostrożnie calosc i później na spokojmie filozofii tam zadnej nie bylo

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 12:12

rozebrałem eżektor i wyczyściłem. Wymieniłem też ten jeden oring ale w sumie przelot przez niego jest taki sam i przepuszcza we wszystkie strony powietrze ale z różną siłą. Ale za to jest w innym miejscu zaworek który przepuszcza tylko w 1 stronę więc zapewne eżektor nie musi przepuszczać w 1 stronę tylko. Ale teraz spalanie jeszcze bardziej wzrosło i sondy leżą na LOW w okolicach 0.8V :/

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 31 gru 2016, 13:00

znaczy nie faluja ? odczyt staly 0.8V ?

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 13:21

tak, na jałowych nie falują lecz stoją na 0.8V i obie tak samo tak jakby to nie od nich zależało :) może jakiś czujnik jest odpowiedzialny za to jeszcze?? bo jak mowie czasem załapie i buja nimi

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 31 gru 2016, 13:25

podgrzewanie sond działa ? 12V na bialach ptzewodach sondy

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 13:36

nie wiem właśnie czy działa. Ale podgrzewanie przeciez nie działa ciagle tylko na samym początku :) i czy ma wpływ na wskazanie jak silnik ma 90*C?

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 31 gru 2016, 13:49

mogę się mylic ale wydaje mi się ze grzałki chodza caly czas

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 13:59

ale nawet jak coś to by wyskoczył błąd podgrzewania lambda a nie wartośc niska i napiecie 0.8V :)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 31 gru 2016, 14:36

z tymi bledami w tych sterownikach to roznie bywa . Silniki ledwo zipia a bledow brak :-D

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 14:48

silnik mam w nienagannym stanie i bardzo małym przebiegu ale właśnie wywala tylko błąd wartość dolna regulacji lambda na obydwóch lambdach no i to tragiczne spalanie 20+ :)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 31 gru 2016, 15:02

wiec to raczej lewe powietrze , zrob test psikając jakims plakiem lub czyms podobnie latwo palnym na odpalonym motorku

TMEA
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:57

Post autor: TMEA » 31 gru 2016, 15:17

podciśnienie na poziomie 0.45 a wczesniej było na 0.7 :D więc raczej odpada zwłaszcza ze uszczelniłem kolektor specjalnym klejem - uszczelka w silikonie do pokryw zaworowych, taki fajny silikon odporny na temp i olej i benzynę :) więc podciśnienie raczej nie o wcześniej było takie tragiczne i sondy pracowały super :) a możliwe że coś nie łączy przy sondach i takie głupoty? bo przewód sygnałowy sondy jest na osobnym kablu a GND i VCC jest na osobnej wtyczce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga