[B4 2.6 ABC] Prawidłowe podciśnienie ze skrzynią automat
ale to chyba nie jest normalne że on jest zgnieciony całkiem. przecież przez to w ogóle praktycznie nie przelatuje ciśnienie z kolektora. A gdzie to dalej idzie? jest chyba eżektor z tego co widze. On moze powodować takie zgniatanie ? a czy to podciśnienie nie ma czegoś powiązanego z hamulcami? słabo strasznie mi działa pompka wspomagania. mocno trzeba nacisnąć aby zaczął hamować
rozebrałem eżektor i wyczyściłem. Wymieniłem też ten jeden oring ale w sumie przelot przez niego jest taki sam i przepuszcza we wszystkie strony powietrze ale z różną siłą. Ale za to jest w innym miejscu zaworek który przepuszcza tylko w 1 stronę więc zapewne eżektor nie musi przepuszczać w 1 stronę tylko. Ale teraz spalanie jeszcze bardziej wzrosło i sondy leżą na LOW w okolicach 0.8V
podciśnienie na poziomie 0.45 a wczesniej było na 0.7 więc raczej odpada zwłaszcza ze uszczelniłem kolektor specjalnym klejem - uszczelka w silikonie do pokryw zaworowych, taki fajny silikon odporny na temp i olej i benzynę więc podciśnienie raczej nie o wcześniej było takie tragiczne i sondy pracowały super a możliwe że coś nie łączy przy sondach i takie głupoty? bo przewód sygnałowy sondy jest na osobnym kablu a GND i VCC jest na osobnej wtyczce.