Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Prawidłowe podciśnienie ze skrzynią automat

Wszystko co tyczy się silników V6
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 31 gru 2016, 16:58

TMEA pisze:ale nawet jak coś to by wyskoczył błąd podgrzewania lambda a nie wartośc niska i napiecie 0.8V :)
W ABC coś takiego nie występowało, najlepiej odłącz kostkę grzałki (tą 2 pinową) i zobacz błędy, przy okazji zobacz czy jest napięcie. Sondy wąskopasmowe chyba są podgrzewane cały czas bo zwykle są zasilane z przekaźnika pompki paliwa. Chociaż w ABC jest osobny przekaźnik od grzałek.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 01 sty 2017, 12:36

sciagales kolektor to teraz pytanie czy podlaczyles wszystkie podciśnienia ? , nie grzebales czasem przy potencjometrze przepustnicy ?

miron72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 553
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:25
Lokalizacja: TOS

Post autor: miron72 » 01 sty 2017, 20:00

maciek889 pisze:W ABC coś takiego nie występowało,
Błąd podgrzewania? U mnie się pokazywał w ABC. Ale to prawda, że na powtarzalność odczytów w kilku ABC nie ma zbytnio co liczyć.
TMEA pisze:podciśnienie na poziomie 0.45 a wczesniej było na 0.7 :D więc raczej odpada
U mnie jest na poziomie ok. 0.35. Poniżej 0.40 i tak miałem jak były moim zdaniem rażące nieszczelności w dolocie(no ale ja miałem całą masę aut z K/KE-j więc mam nadwrażliwość lekką).
Spalanie mam zaskakująco niskie -14-16 gazu w mieście(teraz zimą) przy odliczeniu jazdy na benzynie do rozgrzania. Spodziewałem się w tej budzie z ASB wyższego...
Od rozebrania i złożenia eżektora spalanie nie powinno wzrosnąć. Chyba, że źle/nieszczelnie poskładane. Faktycznie zaworek tam jest kierunkowy. Ma puszczać w jedną stronę, w drugą nie.
Moim zdaniem wciąż są jakieś nieszczelności. Podciśnienie 0.45...dla mnie wciąż za wysoko.
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 01 sty 2017, 22:09

miron72 pisze:Moim zdaniem wciąż są jakieś nieszczelności. Podciśnienie 0.45...dla mnie wciąż za wysoko

cos w tym jest miałem w swoim ABC 0.33 podciśnienie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga