W ABC coś takiego nie występowało, najlepiej odłącz kostkę grzałki (tą 2 pinową) i zobacz błędy, przy okazji zobacz czy jest napięcie. Sondy wąskopasmowe chyba są podgrzewane cały czas bo zwykle są zasilane z przekaźnika pompki paliwa. Chociaż w ABC jest osobny przekaźnik od grzałek.TMEA pisze:ale nawet jak coś to by wyskoczył błąd podgrzewania lambda a nie wartośc niska i napiecie 0.8V
[B4 2.6 ABC] Prawidłowe podciśnienie ze skrzynią automat
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Błąd podgrzewania? U mnie się pokazywał w ABC. Ale to prawda, że na powtarzalność odczytów w kilku ABC nie ma zbytnio co liczyć.maciek889 pisze:W ABC coś takiego nie występowało,
U mnie jest na poziomie ok. 0.35. Poniżej 0.40 i tak miałem jak były moim zdaniem rażące nieszczelności w dolocie(no ale ja miałem całą masę aut z K/KE-j więc mam nadwrażliwość lekką).TMEA pisze:podciśnienie na poziomie 0.45 a wczesniej było na 0.7 więc raczej odpada
Spalanie mam zaskakująco niskie -14-16 gazu w mieście(teraz zimą) przy odliczeniu jazdy na benzynie do rozgrzania. Spodziewałem się w tej budzie z ASB wyższego...
Od rozebrania i złożenia eżektora spalanie nie powinno wzrosnąć. Chyba, że źle/nieszczelnie poskładane. Faktycznie zaworek tam jest kierunkowy. Ma puszczać w jedną stronę, w drugą nie.
Moim zdaniem wciąż są jakieś nieszczelności. Podciśnienie 0.45...dla mnie wciąż za wysoko.