Post
autor: Zebredee1 » 01 kwie 2014, 20:41
Więc tak.... Poskładane z nowym termostatem, inną pompa wody, przepłukane pod ciśnieniem, zalane i odpowietrzone dokładnie śrubą za głowicami i wężykiem od nagrzewnicy, który zresztą też wymagał wymiany. Temperatura wciąż jest za wysoka chociaż widać dużą poprawę. Poprawił się obieg wody, węże od nagrzewnicy o wiele szybciej nabierają temperatury i są tak samo gorące. Termostat nowy, nie sprawdzany wrzątkiem ale łatwo zauważyć gdy się otwiera, bo wtedy już wszystkie punkty układu chłodzenia są równo gorące.
Okazało się przy okazji, że wentylatory się nie załączały, były źle podpięte (np. jeden plus wcale nie przykręcony do rezystora). Rezystor był do wyrzucenia, mam już nowy i tu kolejna prośba do Was - jak co do czego podłączyć?? Ma ktoś schemat a najlepiej fotkę??? Będę bardzo wdzięczny.
Póki co, spiąłem wszystkie plusy na chama razem do kupy, przykręciłem masy i tym sposobem wentylatory zaskakują na najwyższym biegu przy ponad 100°C, lub gdy włączam przycisk od klimy. Wiem że to prymitywne ale zawsze to jakieś chwilowe rozwiązanie.
Jak to jest z tymi wskaźnikami temp. na desce?? Czy mogę mu wierzyć na 100%?? Bo coś mi się różnią jego odczyty przy podobnych sytuacjach. A ten od poziomu paliwa często się zwiesza i czasami w ogóle nie wstaje a czasami działa normalnie.
Jak innym, najprostszym sposobem sprawdzić temperaturę?
Nie mogę się już doczekać swapa, bo już ten ABC działa na nerwy ale zanim się doczekam, trzeba go trochę ogarnąć i przebujać się z nim jakiś czas.