[AAH] problem z temperatura i czujnikiem oleju
[AAH] problem z temperatura i czujnikiem oleju
witam koledzy zaznaczę ze od nie dawna stałem się właścicielem audi z silnikiem 2.8 i nie mam za wiele doświadczenia i mam takie problemy a wiec chodzi mi o to ze wskaźnik temperatury raz działa raz nie drugi to ze na tym wyświetlaczu błędów pojawia mi się czerwona kontrolka temp i 3 razy piszczy ale to przeważnie jak zimny lub w czasie jazdy i w tym momencie zazwyczaj działa wskaźnik temp. no i jeszcze jeden problem po włączeniu zapłonu nie świeci mi lampka oleju za pomoc z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 23:13 przez maru1988, łącznie zmieniany 1 raz.
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
[B4/AAH] TEMPERATURA SILNIKA
Witam mam takie pytanie. czy w tym silniku jest normalne że temperatura przy tych mrozach dochodzi do 70 stopni max? wymieniłem termostat bo myślałem że to jego wina ale nic to nie dało. jak stoję na światłach to rośnie, a jak jadę to spada proszę o pomoc.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
Proponuje przysłonić 1/2 górnej części chłodnicy albo całą dolną część, przy temp ok -10 też mi spada ale max do 70-75 i mówie tu o trasie, bo w mieście nawet na kawałku prostej może cofnie się do 80* przy większej prędkości, a tak to trzyma te 85/90
V-ki podobno taki mają problem z utrzymaniem temperatury na trasie, ale ile w tym prawdy to nie wiem, bratu tak samo spadało i spada w nowej V-ce, więc się nie przejmuje
V-ki podobno taki mają problem z utrzymaniem temperatury na trasie, ale ile w tym prawdy to nie wiem, bratu tak samo spadało i spada w nowej V-ce, więc się nie przejmuje
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Silnik: 2.3 NG