Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.6 ABC] schemat podciśnienia naprawdę nikt nie ma?

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
bany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:42
Lokalizacja: łańcut

[2.6 ABC] schemat podciśnienia naprawdę nikt nie ma?

Post autor: bany » 13 wrz 2011, 13:27

witam. jak w temacie szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleść schematu podciśnienia do silnika ABC. miałem auto w warsztacie i od tamtej pory dziwnie sie zachowuje. mam przeczucie że źle popodłanczał wężyki i chciałbym to sprawdzić. z góry dzięki za jakieś podpowiedzi.


Poprawiłem temat, następny źle nazwany pójdzie do kosza bez ostrzeżenia! Pamiętaj o dodawniu [ ]
//aldi
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2011, 13:58 przez bany, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 wrz 2011, 14:00

Tam niema praktycznie żadnych rzeczy sterowanych podciśnieniowo (przynajmniej w manualu bez q). Jedynie do kolektora zaraz za przepustnicą idzie wężyk do map sensora który jest dość istotny. I możesz jeszcze mieć taki chałupniczo montowany zawór który u niemców montowali aby nieć niższą kategorie emisji spalin.

bany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:42
Lokalizacja: łańcut

Post autor: bany » 13 wrz 2011, 14:15

no tak koło przepustnicy wychodzi jeden do trójnika a tamte to już nie wiem gdzie bo mam gaz i nie bardzo mam jak zobaczyć. mam pytanie a ten króciec co wychodzi spod odmy to tam ma być jakiś wężyk podłączony bo z drugiej strony jest taki sam i jest zaślepiony

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 wrz 2011, 14:24

bany pisze:no tak koło przepustnicy wychodzi jeden do trójnika a tamte to już nie wiem gdzie bo mam gaz
To możliwe że gazownicy się podpięli trójnikiem do map sensora zamiast wiercić osobne wyjście podciśnienia. Zobacz czy rurka odchodząca stamtąd i idąca za serwo się nie przetarła o nie.
bany pisze:mam pytanie a ten króciec co wychodzi spod odmy to tam ma być jakiś wężyk podłączony bo z drugiej strony jest taki sam i jest zaślepiony
Z tego co pamiętam to tak powinno być. Po stronie kierowcy powinien być ten wężyk a z drugiej strony zaślepione.

bany
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:42
Lokalizacja: łańcut

Post autor: bany » 13 wrz 2011, 14:40

właśnie to mi nie daje spokoju że nie ma tam wężyka i może brać lewe powietrze niby tam jest taka gumka ale ona jest tak cienka i miękka że sobie nie poradzi. kolego a ten map sensor to w którym on jest dokładnie miejscu

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 wrz 2011, 15:52

bany pisze:właśnie to mi nie daje spokoju że nie ma tam wężyka i może brać lewe powietrze
Jak jest łapane to lewe jak nawet tutaj łapie lewe powietrze to nie powinno mieć to wpływu na pracę silnika. Tutaj niema przepływomierza aby lewe powietrze na drodze przepływomierz - przepustnica fałszowało odczyt.

MAP sensor jest wbudowany w sterownik silnika i do niego podłączona jest ta rurka.

O co się dzieje z silnikiem że tak szukasz rozwiązania?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl