damiango, a czy sprawdzałeś temperaturę silnika vagiem np. w czasie jazdy? wartoby porównać to co pokazuje VAG ze wskazaniami na zegarach, bo może Ci przekłamuje.
zakładam, że układ chłodzenia masz dobrze odpowietrzony.
jeśli wskazania VAG'a będą zbliżone do tego, co pokazuje na zegarach, to pozostaje wymienić termostat. termostaty Vernet mają dobrą opinię.
[Coupe B4 2.6 ABC] skutki niedogrzanego silnika
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Chłopaki normalnie cuda na kiju :mrgreen: mi nie łapało temp tak samo jak piszą inni a dziś w trasie przypadkowo jak coś tam sprawdzałem przy aku wypięła sie rurka powrotna od zbiorniczka,no to szybki serwis-cpn i zakup ścisku i ok,ale przedtem odkręciłem korek tyle że go nie ściągałem no i zapomniałem zakręcić i w drogę(szczęście że nie wypadł) no i patrzę a temp rośnie do 90 stopni(na zewnątrz było ok -5 a przyznam się zapierdzielałem aż miło :mrgreen:
Wniosek-wymiana korka-akurat miałem od starej coupety 2.3 i podmieniłem i działa idealnie :mrgreen:
Wniosek-wymiana korka-akurat miałem od starej coupety 2.3 i podmieniłem i działa idealnie :mrgreen: