[AAH] Spala Lpg i Pb równocześnie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To w stagu jest taka opcja. Nie wiem jak starszych wersjach trzysetki ale nowszych gdy występuje podparcie benzyną to kontrolka na przełączniku zaczyna migać ale np. przy wyprzedzaniu raczej nie spogląda się na przełącznik.
Jest jeszcze jedna metoda aby to sprawdzić, jak przełączy się na gaz, wyjąć bezpiecznik pompy paliwa i wtedy zrobić jazdę testową ale nie należy dopuścić do sytuacji gdy od nagłego przyspieszenia może zależeć życie bo samochód wtedy może stracić moc.
Jeszcze jedna mało prawdopodobna opcja to że ktoś ustawił w programie za mało cylindrów i któryś/eś mogą chodzić cały czas na benzynie.
Albo jak siadł emulator w komputerze gazu to też któryś wtryskiwacz może podlewać benzynę.
Druga sprawa to może być przyczyna mechaniczna np. wtryskiwacz benzyny przepuszcza lub z regulatora ciśnienia benzyny leje się paliwo wężykiem od podciśnienia albo po prostu gdzieś przez nieszczelność gubi paliwo.
Można też przy sekwencji dać przekaźnik odcinający pompę paliwa, ale trzeba by przestawić w programie aby wszystkie cylindry w jednej chwili przełączały się na gaz a i tak kultura przełączania na gaz i z powrotem może ucierpieć.
Jest jeszcze jedna metoda aby to sprawdzić, jak przełączy się na gaz, wyjąć bezpiecznik pompy paliwa i wtedy zrobić jazdę testową ale nie należy dopuścić do sytuacji gdy od nagłego przyspieszenia może zależeć życie bo samochód wtedy może stracić moc.
Jeszcze jedna mało prawdopodobna opcja to że ktoś ustawił w programie za mało cylindrów i któryś/eś mogą chodzić cały czas na benzynie.
Albo jak siadł emulator w komputerze gazu to też któryś wtryskiwacz może podlewać benzynę.
Druga sprawa to może być przyczyna mechaniczna np. wtryskiwacz benzyny przepuszcza lub z regulatora ciśnienia benzyny leje się paliwo wężykiem od podciśnienia albo po prostu gdzieś przez nieszczelność gubi paliwo.
Można też przy sekwencji dać przekaźnik odcinający pompę paliwa, ale trzeba by przestawić w programie aby wszystkie cylindry w jednej chwili przełączały się na gaz a i tak kultura przełączania na gaz i z powrotem może ucierpieć.
Wczoraj ktoś mi pier...... (mowil), ze mogę sobie popsuć wtryski benzyny, ze będą się zapiekać bo nie maja chłodzenia benzyna, i z czasem mogę wogule nie odpalić z benzyny , raczej sie tym nie przjalem bo i tak nie wroze wielu lat tamu silnikowi, żre olej i wogule coś dziwnie smierdzi spalona guma jak przyhamuje albo wejdę na zbyt niskie obroty i się meczy, wie ktoś co to moze być??
Albert , znowu to samo wciąga benzynę , ale to sie zaczeło dziac jak wymieniłem krokowca i odłączyłem emulator od wtrysku, może cos urwałem i cos nie łączy, a który to bezpiecznik od pompy jest ?
Przejechałem moze ze 150 km i paliwa było za było za 80 zł i trzy razy sie rozgrzewał i nie ma prawie paliwa, a w innej audi tylko ze 2.8 to starcza na dużo więcej.
Może listwe wtryskową wymienić.
Przejechałem moze ze 150 km i paliwa było za było za 80 zł i trzy razy sie rozgrzewał i nie ma prawie paliwa, a w innej audi tylko ze 2.8 to starcza na dużo więcej.
Może listwe wtryskową wymienić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zwykle puszcze się na ciśnieniu od 1 do 1,3 Bara. Mniej więcej takie powinno być ciśnienie na reduktorze i takie samo ciśnienie referencyjne (odniesienia) ustawione w programie. Nie powinno zbytnio padać przy przyspieszaniu tak do 0,15bara max, i nie powinno latać ja mu się podoba gdy się jedzie ze stałą prędkością albo na biegu jałowym.kris4 pisze:a jakie powinno byc cisnienei ustawione stag 300
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Piszesz jakbyś miał oddzielny emulator, stag 300 ma wbudowany w sterownik (jak praktycznie każdy sterownik sekwencyjnego gazu).
Nie powinien gasnąć po odłączeniu pompy paliwa, więc silnik pracuje cały czas na benzynie albo jeszcze jest taka ewentualność, że gazownik w swej mądrości podłączył zasilanie sterownika pod obwód pompy paliwa. Można takie coś rozpoznać po tym że po włączeniu zapłonu zapalają się kontrolki na sterowniki na czas pracy pompy paliwa i po chwili gasną.
Nie powinien gasnąć po odłączeniu pompy paliwa, więc silnik pracuje cały czas na benzynie albo jeszcze jest taka ewentualność, że gazownik w swej mądrości podłączył zasilanie sterownika pod obwód pompy paliwa. Można takie coś rozpoznać po tym że po włączeniu zapłonu zapalają się kontrolki na sterowniki na czas pracy pompy paliwa i po chwili gasną.
Tak dokładnie jest albert. I jeszcze dziś jak odpaliłem to jakos gaz nie chciała załapac temperatury parownik miał 77 a gaz zaledwie 2 C, i normalnie zagadka , zastanawiam sie nad filtrem fazy ciekłej czy to aby nie to jest winą tego.aldi pisze:Można takie coś rozpoznać po tym że po włączeniu zapłonu zapalają się kontrolki na sterowniki na czas pracy pompy paliwa i po chwili gasną
Aldi , a może wtryski od gazu sie poprostu kończą, Mgic jet mam
Przyczyna znaleziona zapowietrzony układ termostat nie puszcza i woda sie gotowała i zapowietrzała układ. Termostat do wymiany
stało sie kur.. silnik zaczął chodzić jak papaj coś strzeliło pod maską, ale zimą nic nie robie to mozna pograbać troche pod maska )) wszedzie smierdzi benzyną z wydechu spod korka i wogule, pod korkiem zrobił sie mejonez i ma skoki mocy tzn. jak jade to albo ciągnie do przodu albo luzuje sobie a pedał trzymam w tym samym miejscu, jeździ sobie jak mu sie chce, ciężka sprawa pozdrowienia pije wasze zdrówko bo na razie nie prowadze hehe