[AAH] Spala Lpg i Pb równocześnie?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
[AAH] Spala Lpg i Pb równocześnie?
Panie i Panowie mam takie pytanie
Jak w prosty sposób sprawdzić czy mi nie pali tego i tego równocześnie?
Martwię się ponieważ nie jeździłem na Pb od zatankowania 1/2 zbiornika tylko na Lpg a na wskaźniku mi zmalało :?:
Byłem u gazownika i odpiął emulator i na gazie chodzi bez zarzutów a jak tak to odpinam wtryski i też brak reakcji,obroty też ok.Czyli wogóle wszystko jest ok tylko na BC i wskaźniku pokazuje mniej niż było,na odpalenie nie bierze bo praktycznie jak jest ciepło palę z Lpg.Gaz mam I gen.
nie mam pojęcia co jest grane wskaźnik kłamie?Już mnie cholera bierze bo sam nie wiem.
[ Dodano: 2010-05-12, 20:30 ]
a i jeszcze jedno pytanie.Czy na przełączniku gdy niedomagał by jeden z elektrozaworów na Lpg ciągle by się paliła zielona dioda czy przełączyłoby na czerwoną?Bo ostatnio miałem problemy z przełącznikiem ale to zrobiłem bo kupiłem drugi.
Jak w prosty sposób sprawdzić czy mi nie pali tego i tego równocześnie?
Martwię się ponieważ nie jeździłem na Pb od zatankowania 1/2 zbiornika tylko na Lpg a na wskaźniku mi zmalało :?:
Byłem u gazownika i odpiął emulator i na gazie chodzi bez zarzutów a jak tak to odpinam wtryski i też brak reakcji,obroty też ok.Czyli wogóle wszystko jest ok tylko na BC i wskaźniku pokazuje mniej niż było,na odpalenie nie bierze bo praktycznie jak jest ciepło palę z Lpg.Gaz mam I gen.
nie mam pojęcia co jest grane wskaźnik kłamie?Już mnie cholera bierze bo sam nie wiem.
[ Dodano: 2010-05-12, 20:30 ]
a i jeszcze jedno pytanie.Czy na przełączniku gdy niedomagał by jeden z elektrozaworów na Lpg ciągle by się paliła zielona dioda czy przełączyłoby na czerwoną?Bo ostatnio miałem problemy z przełącznikiem ale to zrobiłem bo kupiłem drugi.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 12:48 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
a
a jak sprawdzić czy pompka chodzi? :roll: może i głupie pytanie ale nie wiem.aldi pisze:A przy pracy na LPG chodzi u ciebie pompka paliwa?
Czy masz tylko odcięcie wtryskiwaczy?
a jaki i gdzie go podłączyć pod co?bartek18150 pisze:prosty przekaznik odlaczajacy pompke paliwa zalatwi sprawe na 100% a i pompke oszczedzisz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli chodzi głośniej to posłuchaj czy buczy gdy silnik pracuje na LPG. Druga opcja to sprawdzić czy dochodzi na niej prąd.[/quote]shellah pisze:a jak sprawdzić czy pompka chodzi? :roll: może i głupie pytanie ale nie wiem.aldi pisze:A przy pracy na LPG chodzi u ciebie pompka paliwa?
Czy masz tylko odcięcie wtryskiwaczy?
Przekaźnik potrzebujesz TAKI trzeba podłączyć pod elektrozawór LPG i w przecięty obwód pompki paliwa np. w kostce pod skrzynką bezpieczników. Albo podłączyć się konektorami męskimi z kablami do bezpiecznika pompy paliwa w skrzynce na tym kablu podłączyć szeregowo oprawkę na bezpiecznik i ten przekaźnik.shellah pisze:a jaki i gdzie go podłączyć pod co?bartek18150 pisze:prosty przekaznik odlaczajacy pompke paliwa zalatwi sprawe na 100% a i pompke oszczedzisz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli też nie słychać jej przy pracy na benzynie to masz bardzo cichą pompkę.shellah pisze:Pompka nie buczy-znaczy nie słyszę nic dziwnego
Tu jeszcze było o odłączaniu pompki:
https://audi80.pl/80-b4-abtodlaczeni ... t41020.htm
A tu schemat:
Jest prosty sposób, postaram się wytłumaczyć najlepiej jak umiem
Jeśli nie masz sekwencji tylko zwykły gaz, to w pobliżu filtra gazu masz coś w stylu przekaźnika to którego są podłączone 2 kabelki + i - (najczęściej na wsuwki). Podczas pracy na gazie odłącz jeden z nich, jeśli auto zgaśnie po chwili (gdy wypali się benzyna) to znaczy że wszystko jest ok. Jeśli będzie chodziło nadal to wybierz się do panów od LPG :!:
Jeśli nie masz sekwencji tylko zwykły gaz, to w pobliżu filtra gazu masz coś w stylu przekaźnika to którego są podłączone 2 kabelki + i - (najczęściej na wsuwki). Podczas pracy na gazie odłącz jeden z nich, jeśli auto zgaśnie po chwili (gdy wypali się benzyna) to znaczy że wszystko jest ok. Jeśli będzie chodziło nadal to wybierz się do panów od LPG :!:
Jest to mój pierwszy post Witam wszystkich Audioli Przeważnie tylko czytałem i jakoś dochodziłem do wszystkiego dzięki wam, ale dzisiaj chyba kupiłem bubla. chodzi o opisany przez Alberta przełącznik samochodowy do odłączenia pompki paliwa. W domu zobaczyłem ze ma jeszcze oznaczenie 12V 20/30A, a ten z allegro był 12V 30/40A. Nie spali się od razu jak go wepnę w układ.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków