Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Spala Lpg i Pb równocześnie?

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

[AAH] Spala Lpg i Pb równocześnie?

Post autor: shellah » 12 maja 2010, 20:28

Panie i Panowie mam takie pytanie
Jak w prosty sposób sprawdzić czy mi nie pali tego i tego równocześnie?
Martwię się ponieważ nie jeździłem na Pb od zatankowania 1/2 zbiornika tylko na Lpg a na wskaźniku mi zmalało :?:
Byłem u gazownika i odpiął emulator i na gazie chodzi bez zarzutów a jak tak to odpinam wtryski i też brak reakcji,obroty też ok.Czyli wogóle wszystko jest ok tylko na BC i wskaźniku pokazuje mniej niż było,na odpalenie nie bierze bo praktycznie jak jest ciepło palę z Lpg.Gaz mam I gen.
nie mam pojęcia co jest grane :-/ wskaźnik kłamie?Już mnie cholera bierze bo sam nie wiem.

[ Dodano: 2010-05-12, 20:30 ]
a i jeszcze jedno pytanie.Czy na przełączniku gdy niedomagał by jeden z elektrozaworów na Lpg ciągle by się paliła zielona dioda czy przełączyłoby na czerwoną?Bo ostatnio miałem problemy z przełącznikiem ale to zrobiłem bo kupiłem drugi.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 12:48 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 maja 2010, 20:56

A przy pracy na LPG chodzi u ciebie pompka paliwa?
Czy masz tylko odcięcie wtryskiwaczy?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 12 maja 2010, 20:58

prosty przekaznik odlaczajacy pompke paliwa zalatwi sprawe na 100% a i pompke oszczedzisz <ok>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 maja 2010, 21:40

a
aldi pisze:A przy pracy na LPG chodzi u ciebie pompka paliwa?
Czy masz tylko odcięcie wtryskiwaczy?
a jak sprawdzić czy pompka chodzi? :roll: może i głupie pytanie ale nie wiem.
bartek18150 pisze:prosty przekaznik odlaczajacy pompke paliwa zalatwi sprawe na 100% a i pompke oszczedzisz
a jaki i gdzie go podłączyć pod co?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 maja 2010, 21:50

shellah pisze:
aldi pisze:A przy pracy na LPG chodzi u ciebie pompka paliwa?
Czy masz tylko odcięcie wtryskiwaczy?
a jak sprawdzić czy pompka chodzi? :roll: może i głupie pytanie ale nie wiem.
Jeśli chodzi głośniej to posłuchaj czy buczy gdy silnik pracuje na LPG. Druga opcja to sprawdzić czy dochodzi na niej prąd.[/quote]
shellah pisze:
bartek18150 pisze:prosty przekaznik odlaczajacy pompke paliwa zalatwi sprawe na 100% a i pompke oszczedzisz
a jaki i gdzie go podłączyć pod co?
Przekaźnik potrzebujesz TAKI trzeba podłączyć pod elektrozawór LPG i w przecięty obwód pompki paliwa np. w kostce pod skrzynką bezpieczników. Albo podłączyć się konektorami męskimi z kablami do bezpiecznika pompy paliwa w skrzynce na tym kablu podłączyć szeregowo oprawkę na bezpiecznik i ten przekaźnik.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 12 maja 2010, 22:18

Albert a może jakiś schemat :oops:
Pompka nie buczy-znaczy nie słyszę nic dziwnego :-/

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 12 maja 2010, 22:59

shellah pisze:Pompka nie buczy-znaczy nie słyszę nic dziwnego
Jeśli też nie słychać jej przy pracy na benzynie to masz bardzo cichą pompkę.

Tu jeszcze było o odłączaniu pompki:
https://audi80.pl/80-b4-abtodlaczeni ... t41020.htm

A tu schemat:
Obrazek

Ireq

Post autor: Ireq » 16 maja 2010, 13:18

Jest prosty sposób, postaram się wytłumaczyć najlepiej jak umiem ;-)

Jeśli nie masz sekwencji tylko zwykły gaz, to w pobliżu filtra gazu masz coś w stylu przekaźnika to którego są podłączone 2 kabelki + i - (najczęściej na wsuwki). Podczas pracy na gazie odłącz jeden z nich, jeśli auto zgaśnie po chwili (gdy wypali się benzyna) to znaczy że wszystko jest ok. Jeśli będzie chodziło nadal to wybierz się do panów od LPG :!:

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 16 maja 2010, 22:03

już kolega Albert mi pomógł i działa jak należy :-D więc temat do zamknięcia ;-)

GiNu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:39

Post autor: GiNu » 06 gru 2011, 20:54

Jest to mój pierwszy post Witam wszystkich Audioli :-) Przeważnie tylko czytałem i jakoś dochodziłem do wszystkiego dzięki wam, ale dzisiaj chyba kupiłem bubla. chodzi o opisany przez Alberta przełącznik samochodowy do odłączenia pompki paliwa. W domu zobaczyłem ze ma jeszcze oznaczenie 12V 20/30A, a ten z allegro był 12V 30/40A. Nie spali się od razu jak go wepnę w układ.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 06 gru 2011, 22:34

Powinien dać radę bo pompka paliwa jest zabezpieczone bezpiecznikiem 15A, więc na pewno nie potrzebuje natężenia większego niż 15A.

GiNu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 10 wrz 2011, 17:39

Post autor: GiNu » 09 gru 2011, 00:35

Apropo z pompka nic złego się nie stanie?? Jeszcze się do tego nie zabrałem

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 09 gru 2011, 02:45

Raczej nic, np. przy mechanicznym wtrysku odcięcie pompki paliwa to najczęściej stosowany sposób odcinania wtrysku benzyny. Tylko nie daj za cienkich kabli do tego przekaźnika.
Jeśli ktoś lubi jeździć z niskim poziomem paliwa to nawet takie odcięcie pompki może przedłużyć jej życie.

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 11 gru 2011, 14:41

koledzy od jakiegos czasu tez mam kłopot ze spalaniem benzyny na gazie, i juz nie mam pojęcia co to może byc :->

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 11 gru 2011, 14:49

kris4, jaki masz gaz? Bo np. przy niektórych instalacjach sekwencyjnych jak system podawania gazu nie daje rady to gazownik włącza ciche podpieranie benzyną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl