[B4 2.8 AAH] zagadek AAH ciąg dalszy - nierówna praca, błędy
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak, pownny być te kostki podpięte w okolicach serwa hamulcowego na grodzi, zazwyczaj są 4 w kupie, 2 od stukowców, jeden od obrotów i jeden od G28.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ostatecznie można poszukać kogoś kto ma oscyloskop i zobaczyć jakie sygnał idzie z tych czujników.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
powinien wystarczyć multimetr, choć on jest dość wolny, ale oporność pokaże (czy nie jest uszkodzony biernie) oraz pokaże czy się zmienia, choć dokładny nie będzie, to już coś powie.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Jarewa, podciśnienia na ten moment wyglądają tak:
Jedynie nie jestem pewien, co z zaślepioną odnogą która jest na żółto czarnym talerzyku na rurce biegnącej z kolektora do serwa. Poza tym wszystko wg schematu mi się wydaje. Obudowa dolotu też już zakupiona, ta rura srebrna była tylko chwilowym rozwiązaniem 😁
A rozrząd będzie mi warsztat sprawdzał. Tym razem będę nam nimi chyba stał dla pewności 😁
Jedynie nie jestem pewien, co z zaślepioną odnogą która jest na żółto czarnym talerzyku na rurce biegnącej z kolektora do serwa. Poza tym wszystko wg schematu mi się wydaje. Obudowa dolotu też już zakupiona, ta rura srebrna była tylko chwilowym rozwiązaniem 😁
A rozrząd będzie mi warsztat sprawdzał. Tym razem będę nam nimi chyba stał dla pewności 😁
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To zaslepione to do klimatyzacji widocznie jej nie masz i tak ma być ważne aby było zaślepione. Filmik póżniej obejrze.. Jak by ci sprawdzali dobrze by było choc odkręcić śrubę od wałka rozrządu i sprawdzić stan tych podkłądek do blokady bo to że blokada będzie pasować wcale jeszcze nie oznacza ze wałki są idealnie do blokady..
A po co ci oscyloskop do synchronizacji?? blokada rozrządu, zdjęty z tyłu hall i widac jak na dłoni.
A po co ci oscyloskop do synchronizacji?? blokada rozrządu, zdjęty z tyłu hall i widac jak na dłoni.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Właśnie jest odwrotnie halla można miernikiem, bo generuje on sygnał nawet przy ręcznym pokręcaniu silnikiem. A indukcyjny wymaga aby żelazo przelatywało obok niego z jakąś większą prędkością. A wtedy można co najwyżej zmierzyć napięcie AC jakie on generuje (i jest ono bardzo zależne od prędkości).Carlos777 pisze:Chociaż oscyloskopem to chyba Halla się sprawdza, a te indukcyjne to mirnikiem wystarczy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_128.PDF strona 13. Nie ma oficjalnych instrukcji jak zrobić bez blokad bo producent nie przewidział że ktoś będzie potrzebował takiej procedury.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Jarewa, czekaj czekaj, zaworek zwrotny? Który to? Ale jak go sprawdzić jeśli możesz podpowiedzieć? No jedynie ten odcinek do akumulatora podciśnienia trochę długi haha 😀 poza tym wszystko w miarę krótko chyba bezpośrednio łączyłem 😀 sorry, nie śpię od prawie 30h i ledwo kumam o co z tym zaworkiem chodzi ☺️
maciek889 dzięki za pdfa. Widzę, że trzeba będzie zaopatrzyć się w blokadę rozrządu.
Cztery otwory na końcu na wałkach rozrządu muszą być w jednej linii, natomiast jeszcze nie wiem w jakiej pozycji powinno być koło wału korbowego względem nich. Widzę też że w komplecie do blokady powinna być w ogóle blokada wału korbowego, ale w który otwór to się wkręca?
Cztery otwory na końcu na wałkach rozrządu muszą być w jednej linii, natomiast jeszcze nie wiem w jakiej pozycji powinno być koło wału korbowego względem nich. Widzę też że w komplecie do blokady powinna być w ogóle blokada wału korbowego, ale w który otwór to się wkręca?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga