Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 v6] Zimny silnik podczas ruszania zdusza na 2 sek.....

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 14 paź 2011, 05:11

podmienilem ostatnio nawet krokowy i potencjometr przepustnic ale dalej nic,

dzis zmierzylem cyfrowym miernikiem opornosc Ω i na starym czujniku temp 2pinowym wynosilo 24.6, na nowym 35.4 - wiec to jest dobrze raczej ale pozniej przekrecilem zaplon i wlozylem miernik do wtyczki i pokazalo 4.9V.

niewiem gdzie juz szukac przyczyny, moze w "wolnych odmach"? wejscia do dolotu mam zaslepione.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 paź 2011, 11:19

szuan pisze:24.6, na nowym 35.4 - wiec to jest dobrze raczej ale pozniej przekrecilem zaplon i wlozylem miernik do wtyczki i pokazalo 4.9V.
Opór sprawdza się na odłączonej wtyczce bo podłączony czujnik dostaje mały prąd ze sterownika jednym kablem a drugi to masa.

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 14 paź 2011, 13:17

Opór sprawdza się na odłączonej wtyczce bo podłączony czujnik dostaje mały prąd ze sterownika jednym kablem a drugi to masa.
no tak zrobilem.

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 14 paź 2011, 18:32

masz tu tabele oporności tego czujnika Obrazek

Teder
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 lut 2011, 21:24
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: Teder » 22 paź 2011, 18:49

Podepnę się pod temat. U mnie jak jest silnik nagrzany poniżej 90 stopni to przy przyspieszaniu w okolicy 1700 obrotów nagle muli jakbym w heble cisnął i trwa to parę sekund po czym rakieta do przodu. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Na środku skrzyżowania to można niezłego stresu załapać jak auto nagle w miejscu staje a za chwilę mieli kapciami. Macie pomysły - najlepiej coby wszystkiego nie wymieniać o kolei.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 23 paź 2011, 08:27

Teder pisze:Podepnę się pod temat. U mnie jak jest silnik nagrzany poniżej 90 stopni to przy przyspieszaniu w okolicy 1700 obrotów nagle muli jakbym w heble cisnął i trwa to parę sekund po czym rakieta do przodu. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Na środku skrzyżowania to można niezłego stresu załapać jak auto nagle w miejscu staje a za chwilę mieli kapciami. Macie pomysły - najlepiej coby wszystkiego nie wymieniać o kolei.
zacznij od sprawdzenia sond

saint99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 23 cze 2007, 22:23
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: saint99 » 23 paź 2011, 11:46

zwierzak213a2, myślisz że na to wpływ może mieć sonda ?? wiem że jedną sonde mam uszkodzoną bo jak gaz ustawiałem to gość mówił że jedna ma stałe wartości i nie pracuje, na drugiej cały czas wskazania sie zmieniały. Jeśli tak jaką sonde kupić i jaki to koszt ?

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 23 paź 2011, 12:18

ale sondy przeciez są wyłączone jak silnik jest zimny?

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 23 paź 2011, 12:36

Sondy nie wpływają na zimny silnik chodzący na ssaniu , a bawił się ktoś z podmianą przepływki :?:

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 23 paź 2011, 16:16

Teder pisze: U mnie jak jest silnik nagrzany poniżej 90 stopni
sondy dzialaja chyba od 70 stopni . u mnie byly te same objawy i walnieta jedna z sond . Po odlaczeniu sond problem sie wiecej nie pojawil .

saint99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 23 cze 2007, 22:23
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: saint99 » 23 paź 2011, 17:30

to chyba muszę sprawdzić te sondy bo czujnik temperatury wymieniony i problem dalej jest....

Teder
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 02 lut 2011, 21:24
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: Teder » 25 paź 2011, 12:54

zwierzak213a2 pisze:
Teder pisze: U mnie jak jest silnik nagrzany poniżej 90 stopni
sondy dzialaja chyba od 70 stopni . u mnie byly te same objawy i walnieta jedna z sond . Po odlaczeniu sond problem sie wiecej nie pojawil .
Problem występuje od 0 do 90 stopni -później się uspokaja

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 25 paź 2011, 17:46

KOLEDZY a nie lepiej podjechać i podpiąć pod kompa ? zdiagnozują za 50zyla i nie będziecie gdybać :-) w naszych ABC nie ma przepływki ale w obu AAH i ABC jest troche czujników i dlatego moim zdaniem jechać na VAGA i zrobić przegląd będzie to taniej niż wymieniać pokoleji czujniki przerabiałem to jedni mówili że to ,to drudzy że coś innego wydałem kupe kasy a okazało się że jeszcz coś innego.A tak na marginesie nigdy nie kupie zamiennika jakiegoś czujnika szkada kasy :!:

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 25 paź 2011, 18:48

jano04, bylem na pod vagiem 4 razy, w tym dwa razy serwis i nic

Awatar użytkownika
jano04
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 23 sty 2010, 08:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: jano04 » 25 paź 2011, 19:58

vag napewno pokazał by ci sondy ale niektórych minimalnych błędów mósieliby szukać po wartościach czujników.U mnie było tak, pierwsza diagnostyka silnika po kupnie [auto pracuje normalnie ale chyba za duże spalanie na vagu czujnik przepływu masy powietrza ,kupiłem nowy bosch i było ok zero błędów następnie duży spadek mocy i ogromne spalanie na vagu obie sondy koszy okrutne ale zrobione i jest ok po pewnym czasie zaczeło się problem z zapalaniem otóż rano zapalając samochód auto zapalało ale zaraz gasło tak jakby nie było ssania jak trzymałem gaz to chodzio ale jak tylko puściłem to gasło pod vagiem zero błędów ciekawe? koledzy wzieli audicze na dzień do warsztatu i zaczeli sprawdzać wartości poszczegulnych czujników i?przekłamywał czujnik temperatury ten do ECU dodam jeszcze że to było jak temperatury spadły ponirzej 5ciu wymieniłem wtedy na jakiś zamiennik potem drugi i kicha były tanie ale po tych drogich naprawach chciałem troche zaoszczędzić wyszło jeszcze drorzej bo wkońcu mósiałem kupić orginał 89pln i nareszcie ok] tezaz fura śmiga jak się nalerzy oczywiście bez gazu :-) pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl