Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1z ile z tego wyjdzie?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
mimax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 2014, 22:49
Lokalizacja: Lublin

1z ile z tego wyjdzie?

Post autor: mimax » 27 kwie 2015, 22:09

witam
mam takie graty i plany;
wtryski 205 po regeneracji juz siedzą
pompa niestety 10tka
turbo ori t15
wałek z sdi czeka na załozenie
komp 16bitowy czeka na załozenie
ic narazie ori
i jade na program jakis do tego.

ile z tego moze wyjsc tak bezpiecnie dla turbo jak myslicie?

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 28 kwie 2015, 00:23

130 , osprzęt Bosch czy Pierburg ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 kwie 2015, 06:55

wujo1 pisze: osprzęt Bosch czy Pierburg ?
mimax pisze: turbo ori t15
komp 16bitowy czeka na załozenie
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 28 kwie 2015, 10:04

Kolega widzę też z lublina? :)

Tu masz wykres z mojego.

Obrazek

Wtryski AFN 0.205 + komp 16bit + chip od kostrza Reszta seria(t15, pompa 10)

Wszystko zależy jaki stan motoru i turbo.

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 15 lip 2015, 18:34

Witam

Szykuje swoją coupetke do modyfikacji i brakuje mi w sumie już tylko sterownika i suszarki.
Na bodajże forum VW Golfa, znalazłem temat, że do 1Z pasuje sterownik 028 906 021 BF, który jest 16bitowy i ma od razu map sensor.
Zakupiłem takowy, niestety różni się wielkość i ilość pinów :roll:
Panowie, czy jest jakiś komp 16bit który pasuje p&p (wtyk i piny) w miejsce 0 281 001 185 ?

Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2015, 19:25

newman pisze:Witam


Zakupiłem takowy, niestety różni się wielkość i ilość pinów :roll:
Panowie, czy jest jakiś komp 16bit który pasuje p&p (wtyk i piny) w miejsce 0 281 001 185 ?

Z góry dziękuje za pomoc
Kolego, jesli dobrze mysle to jest ECU z zieloną naklejką i końcówką 401B
Czyli z ""Bosch'a""
Masz potencjometryczny nastawnik i żadnej 16-tki nie podepniesz, bynajmniej P&P
By założyć tego 16 bit to musisz przekładkę osprzętu zrobić na nastawnik indukcyjny i dopiero wtedy możesz zapiąć 16 bit
Póki co, tylko tyle sterownik z audi 80 tdi 91-94r na boschu

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 15 lip 2015, 20:43

Krzysiek 84 pisze: Kolego, jesli dobrze mysle to jest ECU z zieloną naklejką i końcówką 401B
Czyli z ""Bosch'a""
Masz potencjometryczny nastawnik i żadnej 16-tki nie podepniesz, bynajmniej P&P
By założyć tego 16 bit to musisz przekładkę osprzętu zrobić na nastawnik indukcyjny i dopiero wtedy możesz zapiąć 16 bit
Póki co, tylko tyle sterownik z audi 80 tdi 91-94r na boschu
Tak, dokładnie zielona naklejka.
W takim razie poszukam tematów związanych z przekładką.
Dziękuje za link do sterownika, ale będę chciał uzyskać trochę większe moce

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 15 lip 2015, 20:48

W Autogiełda naszego Forum widziałem ogłoszenie z pełnym zestawem sprzętu potrzebnego do przekładki

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 15 lip 2015, 21:03

Czytam 7 stronicowy temat o zamianie nastawnika i jak dobrze rozumiem, chodzi o nastawnik w pompie paliwa...
Mam zakupioną pompę 11 którą będę zakładał, przypuszczam że to rozwiąże problem nastawnika, ale nie rozwiąże problemu wiązki i sterownika ecu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lip 2015, 21:19

newman pisze:chodzi o nastawnik w pompie paliwa
raczej na pompie ;-)

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 15 lip 2015, 21:22

PieterB pisze:
newman pisze:chodzi o nastawnik w pompie paliwa
raczej na pompie ;-)
wiadomo ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 lip 2015, 21:27

newman pisze:Czytam 7 stronicowy temat o zamianie nastawnika i jak dobrze rozumiem, chodzi o nastawnik w pompie paliwa...
Mam zakupioną pompę 11 którą będę zakładał, przypuszczam że to rozwiąże problem nastawnika, ale nie rozwiąże problemu wiązki i sterownika ecu
Trzeba dostosować wiązke do tej pompy, czyli na nastwnik indukcyjny, pozostaje wstawienie drugiej wiązki od młodszych Audi 80 tdi lub przerobienie Twojej wiązki, najbliżej to chyba do Olkusza do Trepka bedziesz miał, on też jezdził coupe w Tdi
https://audi80.pl/profiles/9342.htm

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 15 lip 2015, 21:59

Rozpiskę do przerobienia wtyku pompy 11 na 10pin mam już przygotowaną, ale tak czy siak, łatwiej byłoby znaleść wiązkę która pasowała by do pompy i sterownika.
Jaką dobrać wiązkę? Z tego co doczytałem tu na forum, to sterownik który mam stosowany był w latach 93-94 - więc chyba nie było nowszych B4 :-? - chyba że Cabrio

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lip 2015, 15:03

newman pisze: Jaką dobrać wiązkę? Z tego co doczytałem tu na forum, to sterownik który mam stosowany był w latach 93-94 - więc chyba nie było nowszych B4 :-? - chyba że Cabrio
Starszy osprzęt był stosowany do 29.02.1994, od 1 marca 1994 był juz pierburg.

Starszy osprzęt:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Nowy Osprzęt:
Obrazek Obrazek Obrazek

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 16 lip 2015, 17:11

Wielkie dzięki za info i foty
Pompę mam, jutro będę oglądał wiązkę od ASV, a przepływka i tak ma wylecieć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl