Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1z ile z tego wyjdzie?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 16 lip 2015, 19:11

newman pisze:Wielkie dzięki za info i foty
Pompę mam, jutro będę oglądał wiązkę od ASV, a przepływka i tak ma wylecieć.
Ty kolego chyba dalej nie rozumisz że nie wystarczy zmienić pompę i wywalić przepływke żeby wszystko działało. Musisz dokonać szereg zmian w instalacji sterownika. W ten czas możesz zamontować 16 bit w boschu. Swoją drogą krzysiek 84 ty te zdjęcia osprzętu to ty musisz mieć na pulpicie w specjalnym folderze bo tak często ich ostatnio używasz

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 16 lip 2015, 19:30

kamsta pisze:Ty kolego chyba dalej nie rozumisz że nie wystarczy zmienić pompę i wywalić przepływke żeby wszystko działało. Musisz dokonać szereg zmian w instalacji sterownika. W ten czas możesz zamontować 16 bit w boschu.
No nie rozumiem, ale chce zrozumieć i dlatego tu pytam ;-)

Co wg Ciebie znaczy szereg zmian w instalacji sterownika ?
Pompę będę miał z odpowiednim nastawnikiem, sterownik też i jeśli uda mi się dopasować wiązkę, to gdzie jeszcze napotkam problemy (o usunięciu immo wiem)?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 lip 2015, 19:58

newman pisze: Pompę będę miał z odpowiednim nastawnikiem, sterownik też i jeśli uda mi się dopasować wiązkę, to gdzie jeszcze napotkam problemy (o usunięciu immo wiem)?
nie wiem jak tam w ASV wygląda, ale zabawy bedzie pewnie troche z kostkami, bo nie wszystkie pewnie sa takie jak w 80-tce i ich dlugość.
Może zastanów się nad zrobieniem przekładki na Twojej obecnej wiązce.
Zapytaj Trepka o cene i przelicz sobie czy opłaci CI się rzeźbić na innej wiązce.
kamsta pisze: Swoją drogą krzysiek 84 ty te zdjęcia osprzętu to ty musisz mieć na pulpicie w specjalnym folderze bo tak często ich ostatnio używasz
A mam folder własnie taki przygotowany ze zdjęciami nastawników, przepływomierza, filtrów paliwa i jeszcze innych rzeczy, czasem zdjęcie zastępuje produkowanie się i tłumaczenia co , jak i gdzie ... <piwo> <piwo>

newman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2015, 17:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: newman » 16 lip 2015, 20:55

No cóż, moja obecna wiązka to mało apetyczne spaghetti aah z 1z :-/
Jeśli z ta wiącha z asv będzie pasować pod ecu i pompę, to biorę. Pewnie łatwiej będzie przerobić kilka kostek do czujników, niż przekładać piny do ecu :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl