Ty kolego chyba dalej nie rozumisz że nie wystarczy zmienić pompę i wywalić przepływke żeby wszystko działało. Musisz dokonać szereg zmian w instalacji sterownika. W ten czas możesz zamontować 16 bit w boschu. Swoją drogą krzysiek 84 ty te zdjęcia osprzętu to ty musisz mieć na pulpicie w specjalnym folderze bo tak często ich ostatnio używasznewman pisze:Wielkie dzięki za info i foty
Pompę mam, jutro będę oglądał wiązkę od ASV, a przepływka i tak ma wylecieć.
1z ile z tego wyjdzie?
No nie rozumiem, ale chce zrozumieć i dlatego tu pytamkamsta pisze:Ty kolego chyba dalej nie rozumisz że nie wystarczy zmienić pompę i wywalić przepływke żeby wszystko działało. Musisz dokonać szereg zmian w instalacji sterownika. W ten czas możesz zamontować 16 bit w boschu.
Co wg Ciebie znaczy szereg zmian w instalacji sterownika ?
Pompę będę miał z odpowiednim nastawnikiem, sterownik też i jeśli uda mi się dopasować wiązkę, to gdzie jeszcze napotkam problemy (o usunięciu immo wiem)?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
nie wiem jak tam w ASV wygląda, ale zabawy bedzie pewnie troche z kostkami, bo nie wszystkie pewnie sa takie jak w 80-tce i ich dlugość.newman pisze: Pompę będę miał z odpowiednim nastawnikiem, sterownik też i jeśli uda mi się dopasować wiązkę, to gdzie jeszcze napotkam problemy (o usunięciu immo wiem)?
Może zastanów się nad zrobieniem przekładki na Twojej obecnej wiązce.
Zapytaj Trepka o cene i przelicz sobie czy opłaci CI się rzeźbić na innej wiązce.
A mam folder własnie taki przygotowany ze zdjęciami nastawników, przepływomierza, filtrów paliwa i jeszcze innych rzeczy, czasem zdjęcie zastępuje produkowanie się i tłumaczenia co , jak i gdzie ...kamsta pisze: Swoją drogą krzysiek 84 ty te zdjęcia osprzętu to ty musisz mieć na pulpicie w specjalnym folderze bo tak często ich ostatnio używasz