Audi B3 90 2.3 NG Quattro swap 2.2 MC1 10v turbo
Audi B3 90 2.3 NG Quattro swap 2.2 MC1 10v turbo
Witam !
Chciałbym wam przedstawić modyfikacje mojego autka.
Silnik po kapitalnym remoncie - Dól silnika MC1, głowica MC1+zawory ssące 39.5 NF, wałek rozrządu NG, uszczelka pod głowice metalowa 2.2 20v turbo AAN, zwiększony stopień sprężania z CR 7.8:1 do 8.8:1. Zalany oliwą Valvoline VR1 Racing 5W-50.
Turbo - TD05H - 16G z subaru.
Kolektor wydechowy własnej produkcji.
Kolektor ssący z okrągłą przepustnicą z KG.
DP 3,5''>3'', wydech 2,75'' na jednym tłumiku przelotowym 2,5 cala.
FMIC z RS2 z orurowaniem i pasem przednim z aluminium własnej produkcji.
Bov greddy RZ.
Sterowanie - Zapłon MAC-11b, Paliwo Dec, wtryski AAN, Doładowanie MBC z kulka.
Buda - Do poprawek lakierniczych, hamulce seria odnowiona, zawiecha seria odnowiona, aluminiowe tuleje sanek.
Doładowanie 1.3 bara ponieważ wypada zapłon, spowodowane jest to słabą iskrą.
Jeżdżę sobie na takim ustawieniu i zbieram kabone na Emu i wtryski. Docelowo 2.0 bary.
Na ostatnim Vag-Racing autkiem udało się zrobić 13,1 na 1/4 mili.
Kolega mi wystroił i pospawał rurki.
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 1cc72e.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... f2da54.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... f71976.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 1eb8ce.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... e214f4.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 843d92.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... c273fc.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 23608b.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 0ae245.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 531e80.jpg
Bączek
Chciałbym wam przedstawić modyfikacje mojego autka.
Silnik po kapitalnym remoncie - Dól silnika MC1, głowica MC1+zawory ssące 39.5 NF, wałek rozrządu NG, uszczelka pod głowice metalowa 2.2 20v turbo AAN, zwiększony stopień sprężania z CR 7.8:1 do 8.8:1. Zalany oliwą Valvoline VR1 Racing 5W-50.
Turbo - TD05H - 16G z subaru.
Kolektor wydechowy własnej produkcji.
Kolektor ssący z okrągłą przepustnicą z KG.
DP 3,5''>3'', wydech 2,75'' na jednym tłumiku przelotowym 2,5 cala.
FMIC z RS2 z orurowaniem i pasem przednim z aluminium własnej produkcji.
Bov greddy RZ.
Sterowanie - Zapłon MAC-11b, Paliwo Dec, wtryski AAN, Doładowanie MBC z kulka.
Buda - Do poprawek lakierniczych, hamulce seria odnowiona, zawiecha seria odnowiona, aluminiowe tuleje sanek.
Doładowanie 1.3 bara ponieważ wypada zapłon, spowodowane jest to słabą iskrą.
Jeżdżę sobie na takim ustawieniu i zbieram kabone na Emu i wtryski. Docelowo 2.0 bary.
Na ostatnim Vag-Racing autkiem udało się zrobić 13,1 na 1/4 mili.
Kolega mi wystroił i pospawał rurki.
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 1cc72e.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... f2da54.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... f71976.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 1eb8ce.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... e214f4.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 843d92.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... c273fc.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 23608b.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 0ae245.jpg
http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 531e80.jpg
Bączek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wtryski 320cc regulator 4 bary, świece BKR7E sklepane na 0,4 mm rozwiązanie problemu wypadających zapłonów to cewka na cylinder i sterownik, który to ogarnie np. EMU to nam daje możliwość pełnej kontroli zapłonu. Ogólnie to już jest drugi setup mojego silnika na pierwszym nie miałem takiego problemu, a dmuchałem w silnik z K 24 1.7 bara na seryjnym kolektorze wydechowym i mniejszych zaworach ssących
i w taki oto sposób seryjna szmaciana uszczelka pod głowicą została wydmuchana zabieg, który
wykonałem (większe zawory ssące, kolektor wydechowy, zwiększenie CR) dał mi 30% większy
przepływ w silniku było to miłe zaskoczenie podczas strojenia :mrgreen: .
i w taki oto sposób seryjna szmaciana uszczelka pod głowicą została wydmuchana zabieg, który
wykonałem (większe zawory ssące, kolektor wydechowy, zwiększenie CR) dał mi 30% większy
przepływ w silniku było to miłe zaskoczenie podczas strojenia :mrgreen: .
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne