Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] Ciekawostka - jaki inny silnik ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

[b3 1.8 PM] Ciekawostka - jaki inny silnik ?

Post autor: Łukaszek KSZO » 10 maja 2008, 23:28

jaki inny silnik proponujecie za rozsadna cene i jak najmniej przerobek itd.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2011, 09:21 przez Łukaszek KSZO, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 11 maja 2008, 10:39

według mnie żaden bo nie odczujesz dużej różnicy między 2.0 ,a większy to żeby to miało ręce i nogi to mod zawieszenia i hamulców, a kasa wydana na maksa moim zdaniem lepiej sprzedać i kupić z mocniejszym silnikiem.

ps.Ale to moje zdanie nie bierz sobie do serca :-P

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 11 maja 2008, 10:44

Ja wiem czy warto?... Jak będziesz chciał zmienić na mocniejszy to od razu musiałbyś postarać się o nowe (czyt. lepsze) hamulce. Wydaje mi sie że raczej niezbyt opłacalna inwestycja. Lepiej zamień na inne auto z innym (lepszym?) silnikiem.
pozdrawiam ;-)

ptasior1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: ptasior1988 » 11 maja 2008, 10:54

Ja proponuje 2.0 wersje sport ostatecznie zwykłe 2.0 a różnica jest. a co do wydatków to najlepiej pojechać do niemczech i poszukać jakiejś ładnej rozbitej niuni z sprawnym silnikiem bo kompletowanie części do przekładki to wydatek około 2000zł więc lepiej poszukać jakiejś rozbitej w rozsądnej cenie i zrobić przekładkę silnika nie zapominając o baku bo w nim jest pompa paliwa, wiązce z komputerem i oczywiście hamulców bo 2.0 mają wentylowane a gaźniki mają tylko lite. Wiem co mówię bo sam miałem taki problem i prawie już go rozwiązałem czekam jeszcze tylko na wiązkę i przekładam

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 15 maja 2008, 22:30

ja mam na monoftrysku a co myslicie na pelnym wtrysku 1.8 nie potrzebuje duzo mocy tylko dobrego silniczka do maojej audiczki;d oczywiscie chce by to mialo rece i nogi

Awatar użytkownika
krisPrG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 524
Rejestracja: 09 lis 2007, 23:59
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: krisPrG » 15 maja 2008, 23:15

skoro chcesz większy i mocniejszy motor, to lepiej sprzedaj to co masz i rozejrzyj się za czymś mocniejszym, wyjdzie cię dużo taniej.
pamiętaj że jak zmienisz silnik to też musisz zawieszenie, hamulce wydech,.... itd.
więc myślę że się to nie kalkuluje.
tak ja uważam a co zrobisz to twój wybór

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 18 maja 2008, 20:25

Łukaszek KSZO pisze:ja mam na monoftrysku a co myslicie na pelnym wtrysku 1.8 nie potrzebuje duzo mocy tylko dobrego silniczka do maojej audiczki;d oczywiscie chce by to mialo rece i nogi
To nie rozumiem juz pytania, masz zajechany silnik? jak tak to zmien na taki jaki masz i po problemie, a kazden swap na inny silnik niz masz wiaze sie z duzymi nakladami. Tak jak wsadzisz wielopunkt to teraz pompa paliwa, rozdzielacz, komp, moim zdaniem rowniez nie oplacalne...

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 18 maja 2008, 20:50

a ja bym dorzucił turbine do tego co masz... o ile masz pojecie i zaciecie do majsterkowania

ptasior1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: ptasior1988 » 19 maja 2008, 16:29

Dziki pisze:a ja bym dorzucił turbine do tego co masz... o ile masz pojecie i zaciecie do majsterkowania

Turbina i gaźnik to nie najlepsze rozwiązanie wymiana silnika była by łatwiejsza i prostrza np 2.2 turbo od audi 100

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 19 maja 2008, 17:13

Dziki, turbina + silnik PM? :shock:

ptasior1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: ptasior1988 » 19 maja 2008, 17:49

w sumie chyba były kiedyś jakieś autka gaźnikowe z turbiną coś mi sie tak wydaje ale w tym wypadku to swap był by lepszy albo moze trochę rozwiercić to co jest tzn dolot wylot przelotowy wydech i stożek to moze pare koni by doszło u mnie dało to efekt ale i tak zdecydowałem sie na swap:)

[ Dodano: 2008-05-21, 20:14 ]
Kolego jeżeli swap by cie interesował to moze będe miał namiary na człowieka co chce instalacje kompletną od 2.0 tanio sprzedać a instalacja to podstawa <ok> :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl