Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka + Swap - b3 1.4 na b4 2.0

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 lip 2007, 11:33

arturo128 pisze:nom tak to juz teraz wiem ze mam wybitnie zadki okaz :mrgreen: ale czy mimo wszystko ktos wie czy da rade zrobic bezproblemowego swapa?? :)

ale napisz nam wszystkim jeszcze raz, o co dokładnie chodzi... jaki silnik do czego wsadzić :?:

bo jeżeli chcesz wsadzić 1,4 do budy B4 lub B3 to wydaje mi się to bez sensu... silnik za mułowaty...auto za ciężkie :-| szukałbym jakiegoś innego silnika ;-)

Awatar użytkownika
Daniello85
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 793
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Daniello85 » 15 lip 2007, 12:40

przeciez napisał ze chce wsadzic silnik 2,0 z B4 do tej B3 w ktorej teraz ma 1,4

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 lip 2007, 12:49

Daniello85 pisze:przeciez napisał ze chce wsadzic silnik 2,0 z B4 do tej B3 w ktorej teraz ma 1,4
nawet jeśli jest to 2,0 L ABT to też bez sensu :-| :-?

arturo128
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 lip 2007, 13:14
Lokalizacja: mazury

Post autor: arturo128 » 15 lip 2007, 12:54

czemu bez sensu? mam rozbitego audica b4 na podwurku z silnikiem w swietnym stanie wiec czemu by go nie wsadzic do tego b3. Chodzi o koszta ci?

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 lip 2007, 12:57

arturo128 pisze:czemu bez sensu? mam rozbitego audica b4 na podwurku z silnikiem w swietnym stanie wiec czemu by go nie wsadzic do tego b3. Chodzi o koszta ci?
napisz czy to ABK czy ABT...

koszta także grają znaczną role... nie warto robic czegos...z czego nie będzie sie zadowolonym :lol:

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 lip 2007, 13:20

Kolego jeżeli faktycznie masz 1,4 w b3 to ja na twoim miejscu w życiu nie robiłbym swapa, bo taki rarytas w przyszłości może być warty sporo kasy (bo podejrzewam, że twój może być nawet jedyny w Polsce). Zamiast pchać kasę w swapa zadbaj o to b3, a za kasę kup sobie kolejne z większym motorem (możesz nawet szukać z padniętym 2,0 jeżeli koniecznie chcesz wykorzystać swój silnik)

arturo128
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 14 lip 2007, 13:14
Lokalizacja: mazury

Post autor: arturo128 » 15 lip 2007, 13:37

skoro tak mowisz. a wiec moze w takim razie ma ktos audi b4 z padnietym silnikiem lub udezony w tyl lub cos?? bo ja mam przod rozwalony wiec chyba na tyle moglbym to zrobic

pozdrawiam i dzieki za otpowiedzi

Awatar użytkownika
zjawa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:58
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: zjawa » 15 lip 2007, 14:18

chips pisze:Kolego jeżeli faktycznie masz 1,4 w b3 to ja na twoim miejscu w życiu nie robiłbym swapa, bo taki rarytas w przyszłości może być warty sporo kasy (bo podejrzewam, że twój może być nawet jedyny w Polsce). Zamiast pchać kasę w swapa zadbaj o to b3, a za kasę kup sobie kolejne z większym motorem (możesz nawet szukać z padniętym 2,0 jeżeli koniecznie chcesz wykorzystać swój silnik)
Moim zdaniem to nie RS2 żeby jego cena rosła jakoś odczuwalnie wraz z wiekiem jako rarytas. Wkladaj 2.0 jesli taki masz pod ręką i smigaj kolego! ;-)

Ps Zapodaj fotke silnika

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 lip 2007, 14:56

zjawa pisze:
chips pisze:Kolego jeżeli faktycznie masz 1,4 w b3 to ja na twoim miejscu w życiu nie robiłbym swapa, bo taki rarytas w przyszłości może być warty sporo kasy (bo podejrzewam, że twój może być nawet jedyny w Polsce). Zamiast pchać kasę w swapa zadbaj o to b3, a za kasę kup sobie kolejne z większym motorem (możesz nawet szukać z padniętym 2,0 jeżeli koniecznie chcesz wykorzystać swój silnik)
Moim zdaniem to nie RS2 żeby jego cena rosła jakoś odczuwalnie wraz z wiekiem jako rarytas. Wkladaj 2.0 jesli taki masz pod ręką i smigaj kolego! ;-)

Ps Zapodaj fotke silnika

Mi się wydaje, że prędzej znajdziesz RS2 niż drugą B3 1,4

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 15 lip 2007, 15:01

Mi się wydaje, że prędzej znajdziesz RS2 niż drugą B3 1,4
tylko po co komu B3 z silnikiem 1,4 :roll:
nie wydaje mi się żeby cena wzrosła z biegiem czasu...

jakiś czas temu widziałem na allegro audi B1 za śmieszną kwotę(nie całe 500zł) :shock:


pozdrawiam i kończmy ten Off topic :lol:

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl