Franek parówo i sie nic nie przyznałeś o łapie z ADRa jak wyskoczylem z tym bialym avantem na GG <palma>
Pompa paliwa chocby z ABK wytrzymuje seryjne 1,8T 150KM ale jesli zrobimy juz program to zaczyna niewydalac w gornych partiach tak jak Krzysiu napisał, jesli to jest seryjne 180KM lub więcej to popmpa paliwa z ABK tez nie wydoła.
Sprawność pompy paliwa to nie tylko zdolnosc wytworzenia przez nia takiego cisnienia na ktorym silnik zapalii nie zgasnie ale tez takiego aby wtryskiwacze byly w 100% wydajne w całym zakresie obrotów a to już inna bajka troszke
Skrzynia quattro pasuje do 1,8T.
AEB ma kute tłoki Mahle i najwieksze kanały ssace ze wszytskich jeden osiem te tak samo AGU bo to ten sam silnik jedyna róznicą jest sposob jego mocowania wzdłóżny/poprzeczny i osprzet ktory sie z tym wiąże.
Chcecie zamienic ABC na AEB i co dalej :?:
Rozumiem ze docelowo ~400KM :?:
Przy takiej mocy w jeden osiem te to z silnika zostaje seryjny wał blok i głowica, mam nadzieje ze wiecie z jakimi kosztami sie to wiąże :?: