Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[b4 2.6 ABC] Ciekawostka - swap na 1.8T - teoria ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 21 lut 2010, 22:43

AEB jest wzdluzny czy poprzeczny??
nie mam etki w domu tera i nie moge sprawdzic??
mam wrazenie ze AGU jest poprzeczne ??

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 21 lut 2010, 22:45

AEB wzdłużny, AGU poprzeczne.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 21 lut 2010, 22:46

:-D DZIĘKI tak przypuszczalem . chcialem sie upewnic. ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 lut 2010, 21:23

Tomek, problem był z prawą łapą(strona kierowcy), trzeba było wyspawać, przespawać, wydłużyć łape. Druga pasowała.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 lut 2010, 22:37

A nie mogles kupic łapy od cabrio ADR?? kol o600pln kosztuje w serwisie.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 23 lut 2010, 14:44

chmiel25 pisze:A nie mogles kupic łapy od cabrio ADR?? kol o600pln kosztuje w serwisie.
Tomku swapa robiłem chyba 3 lata temu, o łapie z ADR`a dowiedziałem się jakiś rok temu :-/ Człowiek uczy się na błędach.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 23 lut 2010, 20:45

e tam, najwazniejsze ze jest profi zrobione i nie razi w galy ;-)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 01 mar 2010, 19:12

pany, znalazłem coś takiego:

wersja pl:

http://translate.google.pl/translate?js ... auto&tl=pl

wersja ori:
http://audi.fraggaz.de/
Franek pisze:o łapie z ADR`a dowiedziałem się jakiś rok temu
silnik wisi dalej na tej customowej, czy zmieniłeś? - pytam ot tak :roll:

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 mar 2010, 19:29

szuan pisze:silnik wisi dalej na tej customowej, czy zmieniłeś? - pytam ot tak
Łapa jest Oryginalna, uchwyt pod łape został przespawany ;-)

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 01 mar 2010, 19:50

http://audi.fraggaz.de/
na tym FAQ pisze, żeby zastosować pompe paliwa i filtr paliwa z rs2, czy seria z AEB niedaje rady?

znowu pytanie dla Franka, jaka pompa paliwa jest zastosowana u Ciebie?

ps. może była by możliwość wydzielić ważniejsze posty z tego tematu i zrobić nowy oraz go podwiesić coby niepowstawały nowe dublujące tematy...

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 01 mar 2010, 19:56

Pompa seryjna choćby z ABK napewno obleci spokojnie.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 mar 2010, 19:59

Pompa seryjna choćby z ABK napewno obleci spokojnie.
Nie wydoli w górnych partiach obrotów.
znowu pytanie dla Franka, jaka pompa paliwa jest zastosowana u Ciebie?
Hi Press Walbro 255l/h

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 01 mar 2010, 20:01

FranoF1 pisze:Pompa seryjna choćby z ABK napewno obleci spokojnie.


Nie wydoli w górnych partiach obrotów.


Przy czym? Przy seryjnym AEBie? Miałeś tak u siebie ?

Ten AEB co jest z Wrocka lata na seryjnej z ABK i ładuje do 0.9 bara więc seryjny soft nie jest i jeździło do końca.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 mar 2010, 20:07

AUDI_A6 pisze:Ten AEB co jest z Wrocka lata na seryjnej z ABK i ładuje do 0.9 bara więc seryjny soft nie jest i jeździło do końca.
Nie kojarzę tego z Wrocka, nie wiem o kogo chodzi.

Przy max obciążonym silniku, brakowało paliwa powyżej 5k rpm.

Najlepsze pompy są z Bosch`a motorsport 044, cena tylko zaporowa, dodatkowo pasują P&P do koszyka.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 08 mar 2010, 10:43

Jak ktoś niechce jakoś mega dłubać silnika to pompa z AEBa spokojnie da rade, ale wiadomo lepsze jest walbro to co ma Franek.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl