Witam wszystkich,
chciałbym przywitać wszystkich, ponieważ to mój pierwszy temat. Szukałem rozwiązania swojego problemu przez opcję "szukaj", ale znalazłem jedynie tematy z Audi b4 1.9tdi.
Potrzebuję założyć wydajniejszy IC do mojej Audiczki. Kręciłem dawką paliwa i cięgnem na gruszce przy turbinie (Garrett T2). W planach jest maksymalne zwiększenie dawki i turbo na 1.2 bara ale zastanawiam się czy nie będzie za gorąco przy fabrycznym IC. Jaki FMIC moglibyście polecić bez rzeźbienia zderzaka?
Pozdrawiam i dziękuję z góry
FMIC w Audi 80 B3 1.6TD
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 sty 2019, 18:26
- Lokalizacja: Puławy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4754
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Bez rzeźbienia chyba nie wejdzie ci żaden. Widziałem patent przerobieniem dolnego mocowania chłodnicy wody (tej niższej wersji) aby poszła maksymalnie do środka (pod sam silnik) to w B4 idzie zrobić FMIC bez cięcia zwykłego zderzaka.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019, 22:11 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 sty 2019, 18:26
- Lokalizacja: Puławy