Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Hamulce - zmiana tarcz na wentylowane

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
mugen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:56

[All] Hamulce - zmiana tarcz na wentylowane

Post autor: mugen » 01 mar 2007, 21:49

Czy zmiana standardowych przednich tracz na wentylowe bedzie sie wiazala ze zmiana zaciskow na wieksze ???
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 14:43 przez mugen, łącznie zmieniany 1 raz.

junkers51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 24 gru 2006, 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: junkers51 » 01 mar 2007, 22:01

tak, tarcza wentylowana jest szersza niz normalna ,pozdrowienia

mugen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:56

Post autor: mugen » 01 mar 2007, 22:38

aaaaaa zapomnialbym jeszcze klocki. co powiecie o klockach EBC Green Pack. Podwyszaja temperature tarczy o jakies 150 stopni i czy odbiloby sie to jakos na standardowej tarczy ???

mugen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:56

Post autor: mugen » 01 mar 2007, 23:21

a znasz cos takiego jak tarcie i wydzielanie ciepla ??

sebolec
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 191
Rejestracja: 02 sty 2007, 20:16
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sebolec » 01 mar 2007, 23:33

mugen pisze:a znasz cos takiego jak tarcie i wydzielanie ciepla ??
Kolega mugen nie doczytał napisu z pudełka i teraz gada sam nie wie co.

Greenstuff'y producent reklamuje jako klocki o górnej granicy temperatury pracy 650'C, oraz dzięki unikalnej konstrukcji redukujące temperaturę tarczy hamulcowej pracującej w stresie o 100-150'C.

Całość jak zwykle podpinam pod przekaz marketingowy. Kreujemy produkt i potrzebę za jednym zamachem. Kto chce, niech kupuje.

A koledze mugenowi proponuję więcej pokory, bo większość użytkowników tego forum naprawdę chce pomóc. Trzeba jednak umieć zadawać właściwe pytania. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 01 mar 2007, 23:44

sebolec, amen :mrgreen:

mugen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:56

Post autor: mugen » 01 mar 2007, 23:47

dziekuje za sprowadzenie do parteru :-) i przyznaje sie do bledu faktycznie troche sie zapedzilem . ale juz znalazlem test tych klockow i wszystkiego sie dowiedzialem o nich
:) godne polecenia

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 01 mar 2007, 23:48

Przy okazji wymiany tarcz będziesz też musiał zmienić jarzma zacisków hamulcowych.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 12 cze 2012, 00:18

Witam :mrgreen: Ostatnio zauważyłem w swoim TDi-ku że podczas ostrego hamowania , hamulce się nagrzewają i nie bardzo chce się zatrzymać. Posiadam tarcze 280mm. Postanowiłem założyć tarcze 256mm z 3A z zaciskami, wentylowane.Czy podejdą do b4.?? Natomiast do B3 chcę po modzić coś i kupić coś mocniejszego np, od 2.8 Moje pytanie brzmi jakie tarcze będą pasować?? Czy zaciski 2 tłoczkowe od 2.8 podejdą??

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 12 cze 2012, 21:33

Boski;) pisze:Witam :mrgreen: Ostatnio zauważyłem w swoim TDi-ku że podczas ostrego hamowania , hamulce się nagrzewają i nie bardzo chce się zatrzymać. Posiadam tarcze 280mm. Postanowiłem założyć tarcze 256mm z 3A z zaciskami, wentylowane.Czy podejdą do b4.?? Natomiast do B3 chcę po modzić coś i kupić coś mocniejszego np, od 2.8 Moje pytanie brzmi jakie tarcze będą pasować?? Czy zaciski 2 tłoczkowe od 2.8 podejdą??
jezeli zmieniasz tarcze to musisz miec pod nie zaciski, pod 2 tloczkowe zaciski pasuje tarcza wentylowana

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 18:44

A odsadzenie na piaście jest takie samo b3 co b4? Bo szczerze nie mam czasu żeby rozebrać i porównać, dlatego pytam :lol:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 cze 2012, 18:56

junkers51 pisze:tak, tarcza wentylowana jest szersza niz normalna ,pozdrowienia
Nie moi drodzy.
Wystarczy jarzma zacisków tylko zmienić pod tarcze wentylowane, zaciski są takie same!
Ja zmieniałem jednolite 256 na wentylowane i zaciski są takie same (Lucas 54). Przy tarczach 280 także jest 54, 60 to już dwutłoczkowe pod 276x25.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 13 cze 2012, 19:54

Dzięki kolego za rozjaśnienie. Teraz pozostało poszukać kompletu tarcz od 2.8 i zacisków 2tłoczkowych.

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 cze 2012, 20:08


Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 18 cze 2012, 08:01

Boski;) pisze:A odsadzenie na piaście jest takie samo b3 co b4? Bo szczerze nie mam czasu żeby rozebrać i porównać, dlatego pytam :lol:
nie, przy zaciskach 2 tloczkowych w b3 jest inne odsadzenie, sa chyba inne jarzma, sam zacisk jest ten sam. Tarcza 276 jest inna w B3, rozni sie odsadzeniem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl