[1,8 JN] Jakie doladowanie max
no ale w JN jest waga i jak wieksze podcisnienie jest to leci do gory waga a jeseli leci waga do gory to dajew paliwo a tam jest rozdzielacz mechaniczny a poza tym zadnego czujnika zamkniecia przepistnicy nie ma wiec zeby cut off byl musialby mi pompe odciac zeby paliwo wogóle do rozdzielacza nie dochodzilo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A no prawda JN niema wyłącznika przepustnicy.
Silniki turbo z mieszalnikowymi instalacjami LPG albo na blosie jeżdżą bez cut-off-a.
Jedynie w przypadku gdy przepustnica będzie za kompresorem i zamontujesz blow-offa (a nie zawór DV) to podczas gdy będzie wypuszczał ciśnienie do atmosfery może zalewać bo będzie dawane paliwo do powietrza które nie trafi do silnika.
Silnik nie zaciągnie zbyt dużo powietrza przez zamkniętą przepustnicę, więc jakiegokolwiek rodzaju przepływomierza by nie zastosować to będzie on wskazywać mały przepływ.Fatman94 pisze:jak wieksze podcisnienie jest to leci do gory waga a jeseli leci waga do gory to dajew paliwo
Silniki turbo z mieszalnikowymi instalacjami LPG albo na blosie jeżdżą bez cut-off-a.
Jedynie w przypadku gdy przepustnica będzie za kompresorem i zamontujesz blow-offa (a nie zawór DV) to podczas gdy będzie wypuszczał ciśnienie do atmosfery może zalewać bo będzie dawane paliwo do powietrza które nie trafi do silnika.
Spalanie 10 - 18 l gazu, miałem dwa reduktory gazu także przy delikatnej jeżdzie auto niedużo paliło.Fatman94 pisze:Jak będę robił coś takiego to zapodam jakieś tłoki z korbami od 2,2 10v może są mocniejsze i możliwe że uda się więcej dmuchnąć niż 0,35bara i nie zniszczy silnika.
Ale takie przeróbki to na wakacje planuje robić więcej czasu będę miał ale jak już się wezmę za to to będę zdawał relacje:)
Turbofin- jakie spalanie gazu miałeś przy doładowaniu 0,35??
Prędzej Ci tłoki spłyną jak nie masz natrysku niż korby się pogną
Witam
chciałem sie zapytać o takie cos jeżeli włoże kompresor i bede dmuchał dajmy na to 0,6bar to co zrobić z rurkami które są połączone np Kolektor ssący z pokrywą rozrządu i są jeszcze inne mniejsze rurki a na tych rurkach nie ma tam żadnego zaworu zwrotnego tak jak jest na rurce od serwa co sie stanie jak pójdzie tam cisnienie zamiast podcisnienia??
chciałem sie zapytać o takie cos jeżeli włoże kompresor i bede dmuchał dajmy na to 0,6bar to co zrobić z rurkami które są połączone np Kolektor ssący z pokrywą rozrządu i są jeszcze inne mniejsze rurki a na tych rurkach nie ma tam żadnego zaworu zwrotnego tak jak jest na rurce od serwa co sie stanie jak pójdzie tam cisnienie zamiast podcisnienia??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do rurek to odmę odłącz i zrób wolną albo podłącz przed kompresor bo zaczniesz dmuchać w skrzynię korbową to ci olej pójdzie wszystkimi uszczelniaczami. Do serwa powinieneś mieć zawór zwrotny na wężu bo praktycznie zawsze był montowany. Ciekawe jak zachowa się podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu na nadciśnieniu.
Tu taka ciekawska: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=38878.0 uturbić silnik w którym przy seryjnej mocy nie wytrzymywały podpory wału korbowego, bo są tam 3 a nie 5 jak we współczesnych silnikach.
Tu taka ciekawska: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=38878.0 uturbić silnik w którym przy seryjnej mocy nie wytrzymywały podpory wału korbowego, bo są tam 3 a nie 5 jak we współczesnych silnikach.
"Ciekawe jak zachowa się podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu na nadciśnieniu" chyba że dam przepustnice przed kompresor i wtedy bedzie podcisnienie:)
jak podłączyc chłodnice oleju napewno jedna rurka do miski olejowej a druga gdzies gdzie jest cisnienie czyli przy filtrze oleju dobrze mysle?
jak podłączyc chłodnice oleju napewno jedna rurka do miski olejowej a druga gdzies gdzie jest cisnienie czyli przy filtrze oleju dobrze mysle?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak będziesz miał sprężarkę przed przepustnicą to dobrze jakbyś miał zamontowany jakiś zawór DV aby przy jeździe na podciśnieniu sprężarka nie tłoczyła na darmo powietrza (co odbije się na ilości spalanego paliwa bo to strata energii).
Do chłodnicy oleju potrzebna jest taka podstawka: http://www.re5pect.pl/podstawka-pod-fil ... mocal.html albo jakoś wpiąć aby nie tracić ciśnienia oleju.
Zresztą w JN pewnie niema na natrysku na denka tłoków więc możliwe, że najpierw spłyną tłoki niż olej się nagrzeje.
Do chłodnicy oleju potrzebna jest taka podstawka: http://www.re5pect.pl/podstawka-pod-fil ... mocal.html albo jakoś wpiąć aby nie tracić ciśnienia oleju.
Zresztą w JN pewnie niema na natrysku na denka tłoków więc możliwe, że najpierw spłyną tłoki niż olej się nagrzeje.
Witam
Nie chcę zakładać kompresora do JN tylko PG (g60)więc przy ostrzejszej jeździe potrzzebna bedzie chłodnica oleju tylko w co sie wpiąć u mnie w JN w podstawie filtra jest wkęcona śrubka imbusowa może w tam bedzie dobrze nie wiem bede musiał popatrzeć .
Turbofin w co się wpiąłeś zakładając u siebie chłodnice oleju i z jakiego auta ona jest?
Nie chcę zakładać kompresora do JN tylko PG (g60)więc przy ostrzejszej jeździe potrzzebna bedzie chłodnica oleju tylko w co sie wpiąć u mnie w JN w podstawie filtra jest wkęcona śrubka imbusowa może w tam bedzie dobrze nie wiem bede musiał popatrzeć .
Turbofin w co się wpiąłeś zakładając u siebie chłodnice oleju i z jakiego auta ona jest?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Nic nie wiercisz, nie robisz spływów itp.Fatman94 pisze:Witam
Nie chcę zakładać kompresora do JN tylko PG (g60)więc przy ostrzejszej jeździe potrzzebna bedzie chłodnica oleju tylko w co sie wpiąć u mnie w JN w podstawie filtra jest wkęcona śrubka imbusowa może w tam bedzie dobrze nie wiem bede musiał popatrzeć .
Turbofin w co się wpiąłeś zakładając u siebie chłodnice oleju i z jakiego auta ona jest?
Kupujesz chłodniczkę olej np. Mocal-a, węże i podstawkę pod filtr oleju.
Ja mam zamontowany zestaw od Passata Synchro. W skład zestawu wchodzi: chłodniczka oleju Mocal-a 13-sto rzędowa, zakute przewody około 120 cm i podstawka bez termostatu.
Za cały zestaw zapłaciłem 350 zł. Sa kompletne nowe zestawy, ale trzeba zapłacić 2,3 razy drozej. Można kupić podstawkę i dopasować chłodniczkę od innych aut, węże dasz do zakucia na taką dlugość jaką będziesz chciał i masz gotowy zestaw
którędy puścilibyście doladowanie w mechanicznym wtrysku?? jak to jest w 2,2t 10v? mogloby cisnienie leciec przez mechaniczny wtrysk?? tzn wywalic filtr powietrza zrobic szczelną obudowe i sprezone powietrze puscic przez przeplywomierz?? dobry to pomysl czy raczej lepiej gdy przez przeplywomierz bedzie zasysane powietrze?