[1,8 JN] Jakie doladowanie max
[1,8 JN] Jakie doladowanie max
Witam
Posiadam audi i interesuje mnie jakie maksymalne bezpieczne doladowanie zniosl by moj silnik dodam ze glowice mam splanowana o 1mm. i zalozmy ze zalozylbym kompresor i cisnienie dal na 0,1 bar to poda czas zamykania przepustnicy robiloby sie w dolocie cisnienie i czy jak bym dal zawor DV to przy cisnieniu 0,1bar dzialal by poprawnie dodam ze samochod mialby jezdzic na gazie z mikserem przed kompresorem
Posiadam audi i interesuje mnie jakie maksymalne bezpieczne doladowanie zniosl by moj silnik dodam ze glowice mam splanowana o 1mm. i zalozmy ze zalozylbym kompresor i cisnienie dal na 0,1 bar to poda czas zamykania przepustnicy robiloby sie w dolocie cisnienie i czy jak bym dal zawor DV to przy cisnieniu 0,1bar dzialal by poprawnie dodam ze samochod mialby jezdzic na gazie z mikserem przed kompresorem
Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 12:48 przez Fatman94, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Powinien działać bo jest otwierany podciśnieniem zza przepustnicy a tam możesz mieć nawet przy hamowaniu silnikiem nawet 0,15-0,2 bara więc takie podciśnienie spokojnie go otworzy.Fatman94 pisze: a jak kompresor bedzie pompowal a przepustnica bedzie zamknieta to zawor DV bedzie dziala przy tak niskim doladowaniu?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a co ma dv do doładowania? On tylko upuszcza nadmiar przy zamkniętej przepustnicy. Zastanowiłbym się raczej jak zrobić, żeby kompresor non stop nie ładował, czyli musi być jakiś zawór zwrotny, a nie dv. A w dodatku - kompresor zabierze Ci z miejsca jakieś 10-15 koni, ładując 0.1 bara nie uzyskasz tyle nawet.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kolega turbofin jak dal ladowanie na 0,1 bar to juz mial lepsze rezultaty niz bez kompresora wiec jezeli cos dmucha nawet tak male cisnienie to moze powinno byc lepiej.
[ Dodano: 2013-05-20, 13:51 ]
Ale jak dam wieksze cisnienie to silnik dlugo nie pojezdzi wiec teraz pytqnie czy tloki od 1,8T podeszyby do mojej audi?ktos moze probowal cos takiego robic? Tez tloki od 2,2 turbo 10v sa tej samej srednicy moze takie by podeszy pewnie sa mocniejsze od seryjnych 1,8
[ Dodano: 2013-05-20, 13:51 ]
Ale jak dam wieksze cisnienie to silnik dlugo nie pojezdzi wiec teraz pytqnie czy tloki od 1,8T podeszyby do mojej audi?ktos moze probowal cos takiego robic? Tez tloki od 2,2 turbo 10v sa tej samej srednicy moze takie by podeszy pewnie sa mocniejsze od seryjnych 1,8
Jak będę robił coś takiego to zapodam jakieś tłoki z korbami od 2,2 10v może są mocniejsze i możliwe że uda się więcej dmuchnąć niż 0,35bara i nie zniszczy silnika.
Ale takie przeróbki to na wakacje planuje robić więcej czasu będę miał ale jak już się wezmę za to to będę zdawał relacje:)
Turbofin- jakie spalanie gazu miałeś przy doładowaniu 0,35??
Ale takie przeróbki to na wakacje planuje robić więcej czasu będę miał ale jak już się wezmę za to to będę zdawał relacje:)
Turbofin- jakie spalanie gazu miałeś przy doładowaniu 0,35??
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków