Witam
Posiadam starszawą ale świetnie utrzymaną B3-kę z silnikiem 1,8SF 65KW. Właśnie w tym miejscu zaczyna się mój problem... Jak już wiadomo jest to gaźnik więc dokładanie do niego turbo mija się z celem... Dużo pracy, jeszcze większe koszty i 0% gwarancji bo gaźnik nie jest tak precyzyjny jak wtrysk. Niedawno wpadłem na pomysł zeby zastosowac rozwiązanie z mercedesa 180czyli wstawić kompresor. Może ktoś z klubowiczów robił podobne modyfikacje? Proszę o rade ewentualnie jakies linki do stron gdzie bede mogł poczytać o takich projektach. Docelowo auto ma mieć około 150Ps i 190-200Nm.
Pozdrawiam
Selfish
P.S
Tylko proszę nie piszcie "Wywal ten silnik i zrób swapa"
[b3 1.8 SF] Modyfikacja - jak dodac kompresor
[b3 1.8 SF] Modyfikacja - jak dodac kompresor
Ostatnio zmieniony 16 lut 2011, 09:18 przez Selfish, łącznie zmieniany 2 razy.
- PR23M3K
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Rz-ow
ponizej masz linka, niestety nie Audi ale Vw, dolozony kompresor EATON z mercedesa, ale silnik jest na wielopunkcie
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 15&start=0
powodzenia
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 15&start=0
powodzenia