Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - Swap v6 na TDI

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

[b4 2.6 ABC] Modyfikacja - Swap v6 na TDI

Post autor: bey » 02 sie 2008, 21:10

tak sie zastanawiam z ciekawosci co trzeba by pozmieniac na swapie z v6 na tdi ? napewno bak i weze paliwowe cos jeszcze? poza silnikiem skryznia ? poduchy lapy silnika itd ? wydech ...
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 21:20 przez bey, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 02 sie 2008, 22:01

Całą elektronikę (sterownik, wiązki, przepływkę itd.) Kolego daj sobie siana

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 sie 2008, 23:27

niestety nie jest to oplacalna w tych czasach taka operacja chyba ze ma sie duzo kasy i jak swap to jakies moze pompowtrychy albo CR :mrgreen:

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 03 sie 2008, 00:12

Jak śpisz na pieniądzach to możesz sobie wsadzić tam silnik jaki chcesz, ale póki co przynajmniej z ekonomicznego punktu widzenia jest to nieopłacalna operacja.

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 03 sie 2008, 10:42

benek77 pisze:Jak śpisz na pieniądzach to możesz sobie wsadzić tam silnik jaki chcesz, ale póki co przynajmniej z ekonomicznego punktu widzenia jest to nieopłacalna operacja.
czy ja wiem czy z ekonomicznego PW nieoplacalne ? z tego co zaowazylem to moje 2.6 pali se minimum 11 :) a jezdze max do 3 krmp :) wiec powoli

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 03 sie 2008, 11:27

Nie chodziło mi o różnice w spalaniu tylko o koszt zakupu kompletnego silnika wraz ze skrzynią i elektryką i wszystkimi gratami, które będą potrzebne do przekładki, ponadto musisz doliczyć koszty dorobienia wydechu bo seria raczej nie podejdzie, wsadzenia silnika chyba że włożeniem i spięciem elektryki zajmiesz się sam. Kupa kasy, lepiej sprzedaj obecne auto, dołóż pieniądze które musiałbyś przeznaczyć na przekładkę i kup coś w dieslu.

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 03 sie 2008, 11:30

Koledzy maja racje trzeba wymienić od groma rzeczy. Bardziej opłacalne jest kupić TDI i chociaż nie będzie wiecznych problemów z przeoczeniem czegoś.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 03 sie 2008, 12:27

1Z to żaden swap, tylko najnormalniejsza przekładka. Jeżeli dysponujesz odpowiednią gotówka, oraz samozaparciem i doświadczeniem to bierz sie do roboty. Czasami sie zastanawiam, po co ludzie zakładają takie tematy. Jeśli jesteś zdecydowany, na swapa/przekładkę to bierz sie do roboty a nie trać cenny czas na forum.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 03 sie 2008, 12:30

FranoF1 pisze:1Z to żaden swap, tylko najnormalniejsza przekładka. Jeżeli dysponujesz odpowiednią gotówka, oraz samozaparciem i doświadczeniem to bierz sie do roboty. Czasami sie zastanawiam, po co ludzie zakładają takie tematy. Jeśli jesteś zdecydowany, na swapa/przekładkę to bierz sie do roboty a nie trać cenny czas na forum.
Hehe no wiesz FranoF1 jedni wolą pisać co by nie zrobili a i tak hu.....a robią :mrgreen:

A niektórzy jak np. Solskier siedzi cicho i pokazują co wymodził i tak to powinno wyglądać bo gadać to każdy umie ale robić to nie ma komu :mrgreen:

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 03 sie 2008, 12:59

grinch pisze:
FranoF1 pisze:1Z to żaden swap, tylko najnormalniejsza przekładka. Jeżeli dysponujesz odpowiednią gotówka, oraz samozaparciem i doświadczeniem to bierz sie do roboty. Czasami sie zastanawiam, po co ludzie zakładają takie tematy. Jeśli jesteś zdecydowany, na swapa/przekładkę to bierz sie do roboty a nie trać cenny czas na forum.
Hehe no wiesz FranoF1 jedni wolą pisać co by nie zrobili a i tak hu.....a robią :mrgreen:

A niektórzy jak np. Solskier siedzi cicho i pokazują co wymodził i tak to powinno wyglądać bo gadać to każdy umie ale robić to nie ma komu :mrgreen:
oj chlopcy chlopcy

mnie nie musicie w to mieszac bo w poprzednim aucie zrobilem 2 swapy wiec troche sie na tym juz znam

1 swap sam robilem i bylem jednym z pierwszych w polsce co wsadzili taki silnik w seja , a cena przekroczyla hmm 8 tys heh

w sc /cc tez byly projekty zeby wsadzic disla zamiast pb ale nikt by tego nie zarejstrowal bo nie bylo fabrycznie dislow , a w przypadku audi sa :)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 03 sie 2008, 16:15

mnie nie musicie w to mieszac bo w poprzednim aucie zrobilem 2 swapy wiec troche sie na tym juz znam
...to w takim razie nie kumam po co ta cała dyskusja... czekam na efekty.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 sie 2008, 17:44

Ja jak mialbym robić swapa na diesla to tylko w gre wchodzi jednostka ARL oczywiscie jesli mowa o 1.9. <ok>

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 03 sie 2008, 21:11

FranoF1 pisze:1Z to żaden swap, tylko najnormalniejsza przekładka.
tak tylko jaki jest sens przekładania 1Z. Jeżeli już swapować to na coś z pompowtryskami, po co pchać silnik, który nie zrobi na nikim wrażenia??

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 03 sie 2008, 21:23

Solskier pisze:Ja jak mialbym robić swapa na diesla to tylko w gre wchodzi jednostka ARL oczywiscie jesli mowa o 1.9. <ok>
a arl to ?

[ Dodano: 2008-08-03, 21:24 ]
FranoF1 pisze:
mnie nie musicie w to mieszac bo w poprzednim aucie zrobilem 2 swapy wiec troche sie na tym juz znam
...to w takim razie nie kumam po co ta cała dyskusja... czekam na efekty.
od tego jest forum zeby dyskutowac i sie uczyc czegos nowego :) mnie zawsze ciekawila taka przekladka na disla dlatego pytam :)

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 04 sie 2008, 09:03

ARL to 1.9 150 km xD z tego co wiem to ładowali je w Seacie leonie Cupra TDI, Golfie IV GTI TDI.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl