Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 gru 2010, 20:04

pawelrybak15, a to czasem nie była wina filtra paliwa :?: Kiedyś miałem takie same objawy - przyczyną był zawalony filtr paliwa.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 gru 2010, 20:07

Labiel pisze:pawelrybak15, a to czasem nie była wina filtra paliwa :?: Kiedyś miałem takie same objawy - przyczyną był zawalony filtr paliwa.
Moga być również ciężarki bezwładnościowe.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 gru 2010, 20:24

Labiel pisze:pawelrybak15, a to czasem nie była wina filtra paliwa :?: Kiedyś miałem takie same objawy - przyczyną był zawalony filtr paliwa.
Nie, filtr jest na 100% OK, pozatym dodaje do paliwa dodatek przeciwzamarznięciowy :-)
Udało mi się wyjąć boostpin, teraz wiem już że do LDA na 100% nie przedostaje mi się paliwo, podkładka pod pinem została usunięta (wożę w samochodzie w pudełku z bezpiecznikami - na wszelki wypadek), a pin ustawiony na max agresywnie <zly>
Efekt jest taki, że teraz mam problemy z trakcją na 4 biegu, pewno wiosną na mokrej nawierzchni będzie to samo :mrgreen:
Efektu ubocznego w postaci zwiększonego dymienia nie zauważyłem, czyli jest OK :-)

P.S. 1.1 Bar to bezpieczna wartość dla ori uszczelki ?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 27 gru 2010, 22:39

Sila wyszarpales kolego? 1.1bara nie powinno zaszkodzic ale 1,5 bara napewno wiem z wlasnego doswiadczenia. Wiec nie dawaj wiecej niz ten 1.1 bara bo jak glowica zmeczona to skonczy sie tak jak u mnie. Rozerwaniem jej.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 gru 2010, 23:05

Złapałem kombinerkami za tą nakrętkę na górze i dość zdecydowanym ruchem pociągnąłem go do góry (nie było to jakieś mocne szarpnięcie) i pin wyszedł :-) Skoro 1,1 bar nie zagraża zdrowiu silnika, to tak zostawiam, na pewno więcej pompować nie będe, bo już teraz jest hardcore <zly>
Co ciekawe ten bolec na dole który powinien być schowany minimalnie wystaje u mnie przez cały czas i to na pewno on uniemożliwił wyjęcie pinu z LDA bez użycia kombinerek, aby włożyć pin również musiałem użyć trochę siły, bo sam nie wszedł. Jeszcze pozostaje mi naprawa tego odśrodkowego regulatora, choć póki co działa normalnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 gru 2010, 23:09

pawelrybak15 pisze:P.S. 1.1 Bar to bezpieczna wartość dla ori uszczelki ?
Jeździłem na podobnym doładowaniu, u mnie dochodziło do maks 1,2 bara i wsio było ok.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 gru 2010, 23:14

Labiel, Ty u siebie wywaliłeś podkładkę spod boost pinu zupełnie, czy jednak jakaś pozostała ?
Ja wywaliłem zupełnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 gru 2010, 23:20

pawelrybak15 pisze:Labiel, Ty u siebie wywaliłeś podkładkę spod boost pinu zupełnie, czy jednak jakaś pozostała ?
Najpierw ją przyciąłem, potem przyciąłem jeszcze bardziej a potem wywaliłem całkiem. :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 27 gru 2010, 23:34

Ale efekt jest niesamowity po jej wywaleniu i ustawieniu pina na max agresywną stronę :-)
Naprawde jest hardcore <zly>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 gru 2010, 01:56

pawelrybak15 pisze:Co ciekawe ten bolec na dole który powinien być schowany minimalnie wystaje u mnie przez cały czas i to na pewno on uniemożliwił wyjęcie pinu z LDA bez użycia kombinerek
Standard. Czasem wyjdzie bez oporów, czasem nie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 gru 2010, 09:41

Ale efekt jest niesamowity po jej wywaleniu i ustawieniu pina na max agresywną stronę :-)
Naprawde jest hardcore <zly>
A co ja Ci cały czas mówiłem :-P Ja akurat do takiego poziomu dochodziłem stopniowo i co przestawienie pinu, co podwyższenie ciśnienia i przycięcie podkładki czułem dużą różnicę. Tak więc skok z standardu na takie coś musi być nieźle odczuwalne. Tylko uważaj latem na drugi bieg bo mi potrafiłem ślizgnąć sprzęgłem :lol:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 17:23

Ja już nic więcej jak o zwiększanie mocy chodzi nie ruszam :-)
Gover moda nie będzie bo to grozi rozsypaniem silnika, jedyne co muszę zrobić to naprawić ten zawieszający się odśrodkowy regulator :roll:

[ Dodano: 2010-12-30, 17:21 ]
Przed chwilą przeglądając forum vwgolf.pl trafiłem na informacje, że mimo wszystko należałoby 1mm podkładkę pod pinem pozostawić, ze względu na to, że bez niej pin wchodzi przy dobrym doładowaniu tak głęboko, że opiera się wycięciem na tym bolcu co wychodzi z boku. Czy faktycznie możliwe jest, że pin pod naciskiem 1,1 bar opierając się na tym bolcu może go zgiąć, lub co gorsza złamać ??

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 30 gru 2010, 17:32

Nie mam podkładki ok roku czasu i jest wszystko ok.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 17:34

No to mnie pocieszyłeś :-) Nie chce wracać do serii, a 1mm podkładkę nie bardzo mam skąd wytrzasnąć, ten głupi kawałek plastiku naprawde mocno dławił ten silnik :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 gru 2010, 17:37

Labiel pisze:Ja akurat do takiego poziomu dochodziłem stopniowo i co przestawienie pinu, co podwyższenie ciśnienia i przycięcie podkładki czułem dużą różnicę.
Jakbyś widział pin z Cromy 2.5 TD to by Ci się dopiera buzia uśmiechnęła :mrgreen: Tam to jest wycięcie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl