Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 17:43

Nie kuś, bo mam dostęp do tokarki <zly>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 17:44

A jak jest z dymieniem po tej akcji bo moj troche zadymial zanim turbo sie nie rozkrecilo na tyle ze bylo widac w lusterku. No i czy kombinowales z dawka cos czy tak jak bylo? Jak nie to podkrec lekko i wtedy zobaczysz co ten motor moze.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 17:49

Dym to mam jak zrobie przegazówkę na luzie, podczas jazdy to teraz w te mrozy jedynie przy ruszeniu i zmianie biegów na niższych obrotach białe chmurki wypuszcza (jak większość aut) ale to pewno jest para wodna, bo oleju mi na szczęście nie pali. Dawki podkręcać nie mam zamiaru, doładowanie 1,1 bar to już pod hardcore podchodzi więc mody silnika uważam za zakończone <ok>
Wystarczą mi problemy z trakcją nawet na 4 biegu na lekko śliskiej nawierzchni <zly>

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 17:52

Hardcore to jest przy 1,5 bara i wtedy zaczynaja sie emocje bo 1.6 gniecie w fotel. Przed rozwaleniem glowicy moj lecial prawie 200 i seryjne tdi 110ps nie dawalo rady no i teraz z nowa glowica tez mu nie odpuszcze :evil:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 17:59

1,5 bar to Garrettem T2 nie nadmuchasz chyba. Pozatym wtedy to już na 100% wypluje uszczelke spod głowicy albo jak u Ciebie głowica sie rozleci :mrgreen:
Co do wgniatania w fotel, to teraz niestety tego nie sprawdzę, bo pogoda ku temu nie sprzyja, ale na wiosnę będzie auto dokładnie wytestowane i może jakieś filmiki się pojawią :-)

P.S. 200 km/h to i mój wykręcał bez modzenia, troche to trwało nim się rozpędził, ale jednak osiągał taką prędkość <ok>

P.S2. Masz skrzynie AKM, czy jakąś inną ?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 18:09

No fakt jesli masz T2 to 1,5 bara juz moze byc problemem. Moj 200 rozwijal szybciej niz a4 tdi z 2002r wiec mysle ze wynik dobry. Skrzynia jest akm wymieniana jeszcze w austri ale przy prawie 200 to raczej jest juz gorna granica obrotow. A glowica wytrzyma te 1,5bara jesli jest w dobrym stanie. Nie bez powodu zalozylem metalowa uszczelke auto ma potencjal wiec trzeba go wykorzystac hehe :-D

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 18:11

Moim zdaniem skrzynia AKM do SBka to troche porażka, jest za krótka :roll:
Ciekawe czy ktoś z tych kto u nas zmodził swojego 1,6 Turbo D ma inną skrzynie, np AXC. Jeśli tak, to może niech podzieli sie spostrzeżeniami ? :-D

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 18:15

Porazka to malo powiedziane jedynki to prawie nie ma no i 3 za krotka wedlug mnie reszta by mogla byc

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 18:18

Ja czasem ruszam z 2giego biegu na skrzyni AKM i pasażerowe nawet tego nie są w stanie wyczuć <ok>
Ona to dobra by była do benzyny, ale Diesel sie na niej marnuje :evil:

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 18:25

Bo do benzyny tez ja pchali. Nie wiem jak sie ma przelozenie tej drugiej skrzyni ktora byla montowana to naszych klekotow ale ta srednio pasuje do diesla.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 18:49

Chyba AXC była dłuższa :roll:
Najlepiej niech się wypowie posiadacz <ok>

Awatar użytkownika
kikut104
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 29 kwie 2008, 16:30
Lokalizacja: Chełm Lubelskie

Post autor: kikut104 » 30 gru 2010, 19:29

A co do turbiny Garrett T2 to z tego wykresu wynika po przeliczeniu na bary że potrafi maksymalnie dmuchnąć 1,6 bara, no chyba że coś źle przeliczyłem...

Obrazek

Dane ze strony http://members.iinet.net.au/~johnh/garrett2.htm

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 19:42

Kurka wodna 1,6 bara to już gorzej niż skrajny hardcore :mrgreen:
Mnie przeraża 1,1 bara i chętnie bym to zbił do równego 1, ale jak widzę jakie dojście jest do regulacji w Garrett T2 to natychmiast mi się odechciewa :-P

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 30 gru 2010, 19:52

W poprzednim SB mialem T2 i do sprintu jak najbardziej sie nadawalo ale do dluzszego palowania to puchla strasznie teraz mam odwrotnie zbiera bardziej od gory moim zdaniem T3 jest za duza dla tego silnika no bo co tego ze mi dmucha bez problemu 1,5bara jak dzieje sie to gdzies w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 gru 2010, 20:00

Moim zdaniem dmuchanie 1,5 bar w ten silnik i to przy wysokich obrotach to troche nieporozumienie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl