[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dym to mam jak zrobie przegazówkę na luzie, podczas jazdy to teraz w te mrozy jedynie przy ruszeniu i zmianie biegów na niższych obrotach białe chmurki wypuszcza (jak większość aut) ale to pewno jest para wodna, bo oleju mi na szczęście nie pali. Dawki podkręcać nie mam zamiaru, doładowanie 1,1 bar to już pod hardcore podchodzi więc mody silnika uważam za zakończone <ok>
Wystarczą mi problemy z trakcją nawet na 4 biegu na lekko śliskiej nawierzchni <zly>
Wystarczą mi problemy z trakcją nawet na 4 biegu na lekko śliskiej nawierzchni <zly>
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
1,5 bar to Garrettem T2 nie nadmuchasz chyba. Pozatym wtedy to już na 100% wypluje uszczelke spod głowicy albo jak u Ciebie głowica sie rozleci :mrgreen:
Co do wgniatania w fotel, to teraz niestety tego nie sprawdzę, bo pogoda ku temu nie sprzyja, ale na wiosnę będzie auto dokładnie wytestowane i może jakieś filmiki się pojawią
P.S. 200 km/h to i mój wykręcał bez modzenia, troche to trwało nim się rozpędził, ale jednak osiągał taką prędkość <ok>
P.S2. Masz skrzynie AKM, czy jakąś inną ?
Co do wgniatania w fotel, to teraz niestety tego nie sprawdzę, bo pogoda ku temu nie sprzyja, ale na wiosnę będzie auto dokładnie wytestowane i może jakieś filmiki się pojawią
P.S. 200 km/h to i mój wykręcał bez modzenia, troche to trwało nim się rozpędził, ale jednak osiągał taką prędkość <ok>
P.S2. Masz skrzynie AKM, czy jakąś inną ?
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
No fakt jesli masz T2 to 1,5 bara juz moze byc problemem. Moj 200 rozwijal szybciej niz a4 tdi z 2002r wiec mysle ze wynik dobry. Skrzynia jest akm wymieniana jeszcze w austri ale przy prawie 200 to raczej jest juz gorna granica obrotow. A glowica wytrzyma te 1,5bara jesli jest w dobrym stanie. Nie bez powodu zalozylem metalowa uszczelke auto ma potencjal wiec trzeba go wykorzystac hehe
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A co do turbiny Garrett T2 to z tego wykresu wynika po przeliczeniu na bary że potrafi maksymalnie dmuchnąć 1,6 bara, no chyba że coś źle przeliczyłem...
Dane ze strony http://members.iinet.net.au/~johnh/garrett2.htm
Dane ze strony http://members.iinet.net.au/~johnh/garrett2.htm
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
W poprzednim SB mialem T2 i do sprintu jak najbardziej sie nadawalo ale do dluzszego palowania to puchla strasznie teraz mam odwrotnie zbiera bardziej od gory moim zdaniem T3 jest za duza dla tego silnika no bo co tego ze mi dmucha bez problemu 1,5bara jak dzieje sie to gdzies w granicach 3500tys. obrotow gdzie fura traci juz moment.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: