Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2013, 14:39

A sprawdziłeś to co pisałem kilka postów wyżej ? :-P

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 07 wrz 2013, 17:58

czytałem :-P i nadal mam jakieś obawy... bo jedni mówią że wystarczy tylko pin wymienic inni żę coś jeszcze trzeba odblokować sam już nie wiem ale jak na dazy mi sie okazja i trafie na szrocie aske to wymontuje pin no chyba że ktos ma na sprzedaż bo miałem na alegro ale już nie ma :evil:
no i przy okazji jak bym grzebał w pompie to podkręcił bym cisnienie na turbinie , turbo kkk k14 więc chyba da sie coś z tego wycisnąć troche wiecej niz seria? tam pod turbiną jest taki bączek z srubka i nakretka kontrujacą czy to jest regulacja? jest tak to trzeba wykręcic czy wkręcić i o ile/ nie żeby jakoś dokładnie tylko żeby po prostu minimalnie więcej o 0.1 bara np
bo przy tylu nie będzie trzeba dawki zmieniać? z góry dzieki

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 wrz 2013, 20:57

Jeśli chodzi o to "odblokowanie" to chodziło o innego moda. Bo sam PIN to nie jedyny mod jaki można wykonać na pompie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2013, 21:24

lewy13, po odkręceniu 4 śrub na deklu LDA jak go zdejmiesz widać membranę z nakrętką na środku ? Jeśli tak to spróbuj to ręką w dół wcisnąć, jeśli się daje to wciskać i samo odbija to masz normalne LDA, wymieniasz pin na taki od SB i już wsio działa <ok>

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 08 wrz 2013, 13:54

no to moje obawy zostały rozwiane :-D tylko teraz muszę znaleźć odpowiedni pin a co z tym kręceniem w agresywna strone? czy jak przekrece o kilka ząbków w prawo to od razu będe musiał ponieśc cisnienie doładowania?
Bo z tego co czytałem to moja turbinka to jedna z wiekszych prawda? i chetnie wykorzystał bym jej potecjał choć troche bo kumple ma fieste w benzynie i przy normalnej jeżdzie kozaczy no chyba że przeciagam na biegach to już nie ma tak łatwo :mrgreen:

fobos2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 lis 2012, 20:14

Post autor: fobos2010 » 09 wrz 2013, 18:56

a propo innych modów pompy wtryskowej... napiszcie coś na temat time advancig moda. z tego co wiem jest to modyfikacja przyśpieszacza kąta wtrysku. tylko co gdzie i jak? podpowiedzcie.

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 11 wrz 2013, 21:01

Ej Labiel a ty w jakiej części Wlkp mieszkasz? I nie chciał byś sie zając tym bo ja jestem w tych sprawach a dzwoniłem dzisiaj do mechanika od pomp i jak mu powiedziałem o tym to sie przestraszył i tak gadał jak by nie wiedział o co chodzi bo pin mam na oku tylko że do toczony da rade czy trzeba go hartować?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 11 wrz 2013, 21:02

Na weekendy (nie wszystkie) jestem w Kleczewie koło Konina. A tak to siedzę w Poznaniu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 wrz 2013, 21:10

lewy13, Sprawdziłeś w końcu to, co opisywałem ? Czy po odkręceniu dekielka LDA (tego na 4 śruby) pod spodem jest membrana z nakrętką na środku i daje się to nacisnąć i samo powraca do poprzedniego położenia ? Jeśli tak to kupuj boostpin od SB (ori, żadnego toczonego szajsu, chyba że chcesz opiłki w pompie) i go po prostu zamontuj w miejsce oryginalnego od AAZ. Montując go zwróć uwagę aby wszedł najmocniej wykrojoną częścią w kierunku bolca który z boku się wysuwa i opiera o boostpin.

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 12 wrz 2013, 19:58

sprawdzałem i to bym ogarnąl a co jeśli będe musiał podkrecić cisnienie doładowania lub w jaki sposób zredukowac dymienie jesli po tej operacji zacznie kopcic

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 wrz 2013, 20:12

Niech kopci, od tego jest <zly>
A tak na poważnie, to jak kopci tylko przy butowaniu to jest OK, gorzej jak przy normalnej, spokojnej jeździe kopci :-P

lewy13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 24 maja 2013, 21:30

Post autor: lewy13 » 15 wrz 2013, 14:28

no a ja bym nie chciał by kopciła :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 wrz 2013, 15:02

To nie wymieniaj boostpinu <ok>
A tak serio, to kopceniem sie nie martw, czarny dym przy przyspieszaniu to nie jest nic złego, grunt by nie było non stop kopciucha tylko przy "butowaniu" :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 wrz 2013, 15:02

lewy13 pisze:no a ja bym nie chciał by kopciła :-P
Jak chce się modzić to tak to się nie da :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 wrz 2013, 15:05

Pamiętam jak kiedyś ganiałem moją A80 na autostradzie. Lecąc równo 170 km/h zero dymu, drgnęła mi lekko noga na gazie i poszedł taki zajebisty czarny bąk :mrgreen: Nieźle to wyglądało w tylnym lusterku jak nad drogą unosiła się taka zbita czarna kula dymu. Potem przy 190 km/h to już szła równo czarna wstęga. Sądzę że zamknąłbym wtedy obrotomierz na 5tym biegu bo brakowało chyba 100-150 obr/min do odcinki ale już żal było go dusić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl