[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
czytałem i nadal mam jakieś obawy... bo jedni mówią że wystarczy tylko pin wymienic inni żę coś jeszcze trzeba odblokować sam już nie wiem ale jak na dazy mi sie okazja i trafie na szrocie aske to wymontuje pin no chyba że ktos ma na sprzedaż bo miałem na alegro ale już nie ma :evil:
no i przy okazji jak bym grzebał w pompie to podkręcił bym cisnienie na turbinie , turbo kkk k14 więc chyba da sie coś z tego wycisnąć troche wiecej niz seria? tam pod turbiną jest taki bączek z srubka i nakretka kontrujacą czy to jest regulacja? jest tak to trzeba wykręcic czy wkręcić i o ile/ nie żeby jakoś dokładnie tylko żeby po prostu minimalnie więcej o 0.1 bara np
bo przy tylu nie będzie trzeba dawki zmieniać? z góry dzieki
no i przy okazji jak bym grzebał w pompie to podkręcił bym cisnienie na turbinie , turbo kkk k14 więc chyba da sie coś z tego wycisnąć troche wiecej niz seria? tam pod turbiną jest taki bączek z srubka i nakretka kontrujacą czy to jest regulacja? jest tak to trzeba wykręcic czy wkręcić i o ile/ nie żeby jakoś dokładnie tylko żeby po prostu minimalnie więcej o 0.1 bara np
bo przy tylu nie będzie trzeba dawki zmieniać? z góry dzieki
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
no to moje obawy zostały rozwiane tylko teraz muszę znaleźć odpowiedni pin a co z tym kręceniem w agresywna strone? czy jak przekrece o kilka ząbków w prawo to od razu będe musiał ponieśc cisnienie doładowania?
Bo z tego co czytałem to moja turbinka to jedna z wiekszych prawda? i chetnie wykorzystał bym jej potecjał choć troche bo kumple ma fieste w benzynie i przy normalnej jeżdzie kozaczy no chyba że przeciagam na biegach to już nie ma tak łatwo :mrgreen:
Bo z tego co czytałem to moja turbinka to jedna z wiekszych prawda? i chetnie wykorzystał bym jej potecjał choć troche bo kumple ma fieste w benzynie i przy normalnej jeżdzie kozaczy no chyba że przeciagam na biegach to już nie ma tak łatwo :mrgreen:
Ej Labiel a ty w jakiej części Wlkp mieszkasz? I nie chciał byś sie zając tym bo ja jestem w tych sprawach a dzwoniłem dzisiaj do mechanika od pomp i jak mu powiedziałem o tym to sie przestraszył i tak gadał jak by nie wiedział o co chodzi bo pin mam na oku tylko że do toczony da rade czy trzeba go hartować?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
lewy13, Sprawdziłeś w końcu to, co opisywałem ? Czy po odkręceniu dekielka LDA (tego na 4 śruby) pod spodem jest membrana z nakrętką na środku i daje się to nacisnąć i samo powraca do poprzedniego położenia ? Jeśli tak to kupuj boostpin od SB (ori, żadnego toczonego szajsu, chyba że chcesz opiłki w pompie) i go po prostu zamontuj w miejsce oryginalnego od AAZ. Montując go zwróć uwagę aby wszedł najmocniej wykrojoną częścią w kierunku bolca który z boku się wysuwa i opiera o boostpin.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Pamiętam jak kiedyś ganiałem moją A80 na autostradzie. Lecąc równo 170 km/h zero dymu, drgnęła mi lekko noga na gazie i poszedł taki zajebisty czarny bąk :mrgreen: Nieźle to wyglądało w tylnym lusterku jak nad drogą unosiła się taka zbita czarna kula dymu. Potem przy 190 km/h to już szła równo czarna wstęga. Sądzę że zamknąłbym wtedy obrotomierz na 5tym biegu bo brakowało chyba 100-150 obr/min do odcinki ale już żal było go dusić.