Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Modyfikacje - obniżenie 40/40 60/40 80/60

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 25 lip 2007, 21:53

:mrgreen: pomysl popieram ale niestety niepraktyczne, jak zarzucisz - 60 na tyl to bedziesz skrobal asfalt podwoziem... do tego musialbys dospawac dwie wzdluzne do osi auta katowniki zeby nie rozproc auta od spodu tak jak to kiedys zrobil moj znajomy z AKP...mial b4 2,8 v6 posadzone 60/60 i niestety iskry szly spod niego jak jechalismy na zlot do bydzi (pierwszy letni) :shock:

Martivw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 sty 2007, 00:03

Post autor: Martivw » 26 lip 2007, 02:11

No to szkoda ze nie macie fotek ! a 80/60 to nie jest az tak duzo jezdzilem na gwincie duzo bardziej posadzona B4. I jak wyglada......! :mrgreen: :shock:

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 26 lip 2007, 08:01

Martivw pisze:Chce swoje Audi competition obnizyc wlasnie 80/60 macie moze jakies fotki???
Ale Competition jest i tak przecież obniżona to po co jeszcze kombinować?

Martivw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 sty 2007, 00:03

Post autor: Martivw » 26 lip 2007, 12:29

Wiem ale kola jakie przyjda prawdopodobnie do niej "wymagaja" dosc sporego obnizenia! :-)

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 02 sie 2007, 19:05

Martivw pisze:Wiem ale kola jakie przyjda prawdopodobnie do niej "wymagaja" dosc sporego obnizenia! :-)
:arrow: kolego zagadkami tu atakujesz, co za kola tam probujesz wsadzic, norma sawieszka to 60-40 max na sport amorach gwint juz mozesz ladowac jaki chcesz bo bedziesz mial regulacje, pamietaj tylko ze kazda regulacja to zmiana geometrii...pozdro

Martivw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 sty 2007, 00:03

Post autor: Martivw » 02 sie 2007, 21:51


Awatar użytkownika
PR23M3K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 21 cze 2007, 12:34
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 1.8 JN
Lokalizacja: Rz-ow

Post autor: PR23M3K » 26 sie 2007, 13:09

zeby nie zakladac nowego tematu napisze tutaj...
czy zawieszenie gwintowane z Audi 80 B4 Avant / Sedan (ośka) pasuje to Audi Coupe 8B po lifcie rowniez ośka ??

pozdrawiam

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 sie 2007, 13:21

Doświadczenia z gwintem nie mam ale zawicha z tyłu w coupe 8B jest inna niż w B4 (sprężyny też się róznią) więc raczej nie bedzie pasować ale głowy nie dam ;-) Także poczekaj na zdanie wtajemniczonych w temat gwintu :->

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 28 sie 2007, 13:03

a wie ktos czy sprzeyny H&R pasują z A4 sedan do B4 ?? były w A4 z 95r. :-)
mam takie na sprzedanie własnie ... wiec jakby pasowaly to moge komus sprzedac

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

[b3/b4] trochę niżej ..

Post autor: KoralB3 » 11 mar 2011, 17:41

Chciałem się was podpytać o jedną sprawę .. nie znam się zbytnio na tym dlatego chce zasięgnąć opinii tutaj . Na sezon chce założyć aluski do mojej audi ale wydaje mi się że będzie trochę wyglądała jak wóz drabiniasty dlatego chce dać jakiś zawias . Jakiś nieduży żeby tylko lekko zeszła na dół .. Czy -40 dało by rade ?

Pitras

Post autor: Pitras » 11 mar 2011, 17:58

Ja ostatnio obniżyłem tylko dokładnie nie wiem o ile, bo niby zamawiałem -40mm, ale odnoszę wrażenie, że jest -60mm i napiszę, że wizualnie jest o niebo lepiej. Wczoraj założyłem też 15" felgi aluminiowe na przód oryginalne od B4 z oponą na niskim profilu i myślę, że nic więcej do szczęścia nie trzeba. Jutro podeśle zdjęcia, bo dzisiaj już trochę ciemno.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 11 mar 2011, 18:01

no ja mam fele 14stki .. więc zdało by się trochę obniżyć

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 mar 2011, 18:58

KoralB3, moze ten temat cos Ci podpowie https://audi80.pl/all-modyfikacje-ob ... vt2073.htm :-)

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 11 mar 2011, 19:08

keczy, dzięki <piwo>

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 11 mar 2011, 20:15

Na 15" i oponie z przodu 185/55 było u mnie w B3 tak:
Obrazek

Na aucie były sprężyny Jamexa 60/40. Jeśli chcesz w miare normalnie jeździc to trzymaj się tych -40.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl