Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 21 wrz 2010, 17:54

Myslalem nad kolektorem i monowtryskiem od AAE. Roznica polega na innym kolektorze ssacym oraz monowtrysku. Górna czesci monowtrysku, czyli wtryskiwacz jest identyczny jak w ABT, przypuszczam ze roznica jest w srednicy monowtrysku.

Co sotalo zrobione w skrocie ? blok silnika zalozony z ABK.

Awatar użytkownika
slowik_88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:53
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: slowik_88 » 21 wrz 2010, 18:56

Czyli aktualnie bardziej masz ABK z wtryskiem od ABT :-)

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 23 wrz 2010, 03:15

PI7er, tzn sterownik od AAE jest nie potrzebny?

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 23 wrz 2010, 09:08

na LPG raczej nie...

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 24 wrz 2010, 12:18

Sorry wypadło mi z głowy że jeździsz jedynie na LPG.

A jak myślisz czy zmiana kompletu kolektor+monowtrysk+sterownik zmieniła by ABT na AAE(interesuje mnie bardziej moment obrotowy) ?

Czy są może jakieś inne różnice w tych silnikach niż układ paliwowy, z tego co wyszukałem po numerach w etce głowica i blok jest taki sam w obu przypadkach.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 24 wrz 2010, 22:01

Wydaje mi sie ze tak, wystarczy kolektor ssacy z monowtryskiem i komp. Napewno mechanicznie silniki ABT i AAE sa identyczne.

Awatar użytkownika
rudson28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 08 lis 2009, 13:39

Post autor: rudson28 » 25 wrz 2010, 15:17

i jak docieranie? kilometry lęcą ?;p

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 26 wrz 2010, 01:32

450-500km juz nabite :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 26 wrz 2010, 09:19

PI7er ile cała operacja Cię kosztowała :?:

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 26 wrz 2010, 13:41

nowe tloki 605zl
nowe panewki 150zł
nowe uszczelniacze i uszczelki i.t.p ok 250-300zl
szlif walu 150zl
nowe sprzęglo 330zl
Toczenie kola zamachopwego 30zl
Silnik ABK 300zl
Robocizna 0zl wszystko samemu robione.

Wszystkie czesci zalatwiane z dobrym rabatem 25-40% w odniesieniu do zwyklych sklepowych detalicznych cen.

I mam prawie nowy silnik, glowica zostala zrobiona kilka miesiecy temu, nowe zawory, nowe prowadnice, uszczelniacze, popychacze, splanowana.

Jeszcze chcial bym dolozyc BLOSa w najblizszym czasie.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 wrz 2010, 14:41

W ABT blos to niestety dosc problematyczna sprawa.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 26 wrz 2010, 15:12

Dlaczego ?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 wrz 2010, 16:09

Bo blos najlepiej zadziała ustawiony pod katem prostym do kolektora.. tzn równolegle do maski. a zeby zamontowac go tak w ABT trzeba by wystrugac włąsna osłone monowtrysku.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 26 wrz 2010, 21:48

Oczywiscie licze sie z przebudowa calego ukladu dolotowego, czyli pokrywa monowtrysku + filtr w osobnej puszcze a pomidzy nimi BLOS.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 01 paź 2010, 23:04

Jak tam wyniki? Jak sie autko sprawuje? Pochwal sie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl