[All] Modyfikacje - Turbo do 8 zaworowego silnika
Napisz tutaj:McGiver pisze:znalezieniem stalowej uszczelki pod głowice.
http://www.tomson.com.pl/exec.php?C=POCZATEK&
http://www.tomson.com.pl/x_C_Dz__PD_202 ... PL2_0.html
Kiedyś widziałem na tej stronie uszczelke odprężającą do audi od głowicę ale to było do 2.3NG. Napisz do nich może ci cos załatwią.
A swoją drogą fajny projekt podoba mi się bardzo. Czekam na rozwinięci historii i fotki
Np: Typhon albo OZZ. Ludzie którzy naprawdę śpią na kasie. Ceny są naprawdę kosmiczne.McGiver pisze:Tych zajobów fantazja z cenami ponosi , już znalazłem uszczelkę stalowa elringa do tego silnika za 80 zł nówka. o qwa przejrzałem właśnie ich inne ceny oni są popier...... na maxa!!!!!!! kto u nich kupuje?????????????
Ta uszczelka co kupiłeś to jest też odprężająca czy zwykła tylko stalowa?
Jeśli można wiedzieć to powiedz skąd ją dorwałeś?
jest to 3 warstwowa uszczelka stalowa do kilku silików audi vw symbol elringa 627.810 cena na dzień dzisiejszy to około 98 zł brutto ( 2 sztuki im zostały za taka cene, z nowej dostawy już prawie 150zł 8-) ), goetz ponad 150zł, ajusa ponad 155złKorNoLio pisze:Ta uszczelka co kupiłeś to jest też odprężająca czy zwykła tylko stalowa?
Jeśli można wiedzieć to powiedz skąd ją dorwałeś?
Pytam bo też rozważam montaż turbawki. Tylko jeszcze nie wiem kiedy...McGiver pisze:jest to 3 warstwowa uszczelka stalowa do kilku silików audi vw symbol elringa 627.810 cena na dzień dzisiejszy to około 98 zł brutto ( 2 sztuki im zostały za taka cene, z nowej dostawy już prawie 150zł 8-) ), goetz ponad 150zł, ajusa ponad 155złKorNoLio pisze:Ta uszczelka co kupiłeś to jest też odprężająca czy zwykła tylko stalowa?
Jeśli można wiedzieć to powiedz skąd ją dorwałeś?
ale ty chyba masz silnik NG a to 5-zylinder, jakby co zakup se odrazu to bo to do twojego motorka http://www.allegro.pl/item198279295_aud ... turbo.html i znajdz tylko kolektor turbo do 5 cylinder 10V, a uszczelka by sie pewno jakaś znalazła od innych 5-cylKorNoLio pisze:Pytam bo też rozważam montaż turbawki.
Hmmmmm, wiesz każdy chciałby mieć więcej moczu w aucie, ale jak najmniejszym kosztem Uturbienie ABK wyjdzie pewnie parę dobrych tysięcy, a za te parę tysięcy spokojnie można sprzedać auto i kupić coś z turbo Tylko kto będzie do tego lałMcGiver pisze:wszystko idzie zrobić, ale w ten silnik już grubsza troszkę ingerencja by sie przydała, jak chciałbyś coś konkretnie poczuć, w tym motorku ładnie sie odczuwa wywalenie kata a w to miejsce strumienica iglicowa, środkowy tłumik out a w jego miejsce dobra szczelinówka a ostatni oryginał. A co do grubszej ingerencji to zrobienie portingu głowicy i podmiana wałka rozrządu i czipa z przesunięciem odcięcia jakieś 800 obr/min w górę i bogatszymi nastawami.A tak się Ciebie spytam. Idzie coś poprawić w moim silniku ?
P.S.Posiedziałem wczoraj troszkę przy swoim silniczku i troszkę go zregulowałem, całkiem całkiem sie ustawił i ładnie zbiera sie od 4000 do 7000 a i dół został całkiem elastyczny. :mrgreen:
LPG można także do Turbo założyć... koszt ok 4 tys pln...OGr pisze:Tak, ale weź pod uwagę że w 2.0 ABK mam gazik, a w 1,8T gazu nie zapakuje. Pozatym 1,8T to nowszy silnik. Im nowszy silnik tym więcej mocy a i co najlepsze sam silnik pali mniej
Zwykły 1,8 w A3/A4 ma 125 KM, a 1,8T ma 150KM. Różnica 25KM tylko przy turbinie ? Wolne żarty
Turbo wcale tak dużo nie pali... w mieście ok 8-10L, na bahnie udało mi sie spalić 7,5L na 100km...prędkość ok 120-130 km/h autko oczywiście bez Klimy
przy ostrzejszej jeździ jest juz odwrotnie... spalanie ok 15litrów czasami dochodzi nawet do 18 :mrgreen:
Wszystkie dane są prawidłowe. Seryjnie turbo daje wiecej o 25 KM. Z chiptuningiem 1,8 T można podciągnąć do 205 KM - to granica rozsądku dla tego motorka. "Standardowo" podrasowuje się je do 180 KM.OGr pisze:Tak, ale weź pod uwagę że w 2.0 ABK mam gazik, a w 1,8T gazu nie zapakuje. Pozatym 1,8T to nowszy silnik. Im nowszy silnik tym więcej mocy a i co najlepsze sam silnik pali mniej
Zwykły 1,8 w A3/A4 ma 125 KM, a 1,8T ma 150KM. Różnica 25KM tylko przy turbinie ? Wolne żarty
Kiedyś jechałem Golfem IV 1,8 T podkręconym do 205 KM to nie szło utrzymać kierunku jazdy na wprost przy zwykłym zawieszeniu. Opony standardowe piszczały nawet na trzecim biegu.
Jakbyś znalazł 1,8 T to bierz z przepustnicą na linkę, symbol silnika chyba AGU. Ja poluję na coś takiego.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2007, 19:04 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.