[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Od czterech lat jeżdże na amortyzatorach koni do tego sprężyny vogtland 40/40 i nie ma żadnych problemów nigdzie o nic nie hacze niczego nie urwałem.Jak chcesz zmieniać sprężyny to musisz też dobrac do nich amortyzatory(wcale nie chodzi mi teraz o to że ma to być koni),a jak wynajdujesz sobie wynalazki niewiadomo skąd i podniecasz się że są czerwone tzn. że masz coś z głową.
Znaczy mowa jest o gwincie a nie o zwykłym kit-cie... 40/40... Z taką lekką modyfikacją zawiasu przy Audi nie ma co się dziwić że się o nic nie haczy i nic nie urwało. A prawda jest taka że np do Coupe 89 nie robią kitu np 100/80 bądz 80/60 a gwint to sprawa ciężka do znalezienia no i kosztowna więc nie ma co się dziwić ze ludzie próbują kombinować z takimi wynalazkami... Więc nie ma powodu kogoś obrażać i zapodawać nawijkę o sprężynach i amorach bo to akurat nie ten temat... :roll:
Takie coś to rozumiem-przeróbka ale przemyślana i profesjonalna,a nie jakiś chiński szajs.Maroonio pisze:Hola hola Panowie, ja żadnego uniwersalnego gwintu nie zakładałem. Kupiłem co prawda kiedyś taki zestaw do Hondy ale nie założyłem tego. Mój gwint jest zrobiony z kolumn od gwntu KW, skróconych amortyzatorów KONI zółtych i sprężyn które są dedykowanymi sprężynami do gwintu H&R. To jest wogóle druga wersja, pierwsza była zrobiona na oryginalnych kolumnach.
Tu jest zdjęcie przedniej kolumny:
[url=http://a.imageshack.us/img291/6610/1005855.th.jpg]Obrazek[/URL]
Tył z kolei, jest zrobiony na oryginalnych kolumnach, amortyzatorach KONI sport i także spręzynach do gwintu H&R od S2
Pozdro
I jeszcze jedno jak nie masz kasy(chodzi teraz o ogół a nie o kolegę Maroonio) to zacznij oszczędzać i nie niszcz takiego pięknego wozu jak Audi wynalazkami,bo to jest profanacja,zresztą nie można kaleczyć żadnego auta jakimiś tandetami.
kto mi powie o co z tym chodzi ? http://moto.allegro.pl/item1176846919_t ... ibiza.html