przypadkowo znalazłem taką ofere na googlach bo powoli zaczynałem rozkładać ręce jak przeglądałem oferty i wszystkie były powyżej 3k pln

tańszego rozwiązania narazie nie znalazłem prócz używek z ibeja :roll:
Takie coś to rozumiem-przeróbka ale przemyślana i profesjonalna,a nie jakiś chiński szajs.Maroonio pisze:Hola hola Panowie, ja żadnego uniwersalnego gwintu nie zakładałem. Kupiłem co prawda kiedyś taki zestaw do Hondy ale nie założyłem tego. Mój gwint jest zrobiony z kolumn od gwntu KW, skróconych amortyzatorów KONI zółtych i sprężyn które są dedykowanymi sprężynami do gwintu H&R. To jest wogóle druga wersja, pierwsza była zrobiona na oryginalnych kolumnach.
Tu jest zdjęcie przedniej kolumny:
[url=http://a.imageshack.us/img291/6610/1005855.th.jpg]Obrazek[/URL]
Tył z kolei, jest zrobiony na oryginalnych kolumnach, amortyzatorach KONI sport i także spręzynach do gwintu H&R od S2
Pozdro