[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
- KrUsZyNa
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
pisałem do nich i dostałem taką odpowiedz
"Prosze zwrocic uwage na to , ze przy zamowieniu takiego zawieszenia nalezy dostarczyc do nas oryginalne amortyzatory. Zawieszenie w wersji coupe to starszy typ zawieszenia niz zwykl;e b4 limo i avant. Więc nalezy dostarczyc lagi celem przebudowy.
Nowe wklady, gwinty , sprezyny itd. Zostaje tylko stara laga przebudowana"
moim zdaniem niezbyt ciekawa propozycja
"Prosze zwrocic uwage na to , ze przy zamowieniu takiego zawieszenia nalezy dostarczyc do nas oryginalne amortyzatory. Zawieszenie w wersji coupe to starszy typ zawieszenia niz zwykl;e b4 limo i avant. Więc nalezy dostarczyc lagi celem przebudowy.
Nowe wklady, gwinty , sprezyny itd. Zostaje tylko stara laga przebudowana"
moim zdaniem niezbyt ciekawa propozycja
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie wiem ja KW v3 do cabrio widzialem za 4300 tu podobnie... ale z tym wysylaniem swoich lag to przesada... to albo to jest orginalne zawieszenie gwintowane do konkretnego nadwozia audi albo jakies glupie rezanie podobno wklady do gwinta sa wogole mniejsze od tych zwyklych wkladowa do kolumn macpersona...
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
H&R itp też chce ori kolumnyKolczat pisze:nie wiem ja KW v3 do cabrio widzialem za 4300 tu podobnie... ale z tym wysylaniem swoich lag to przesada... to albo to jest orginalne zawieszenie gwintowane do konkretnego nadwozia audi albo jakies glupie rezanie podobno wklady do gwinta sa wogole mniejsze od tych zwyklych wkladowa do kolumn macpersona...
Wprawdzie nie coupe, ale do B4 limo q można już mieć za 725€
http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... 1c17424e98
Więc cena kosmos to wyżej jak dla mnie.
Tylko maksymalnie można obniżyć -65/-65 trochę słabo...
http://cgi.ebay.de/FK-HIGHSPORT-GEWINDE ... 1c17424e98
Więc cena kosmos to wyżej jak dla mnie.
Tylko maksymalnie można obniżyć -65/-65 trochę słabo...
Zdziwilbys sie ze mozna polozyc zderzaki na ziemi tym giwintem :mrgreen:gornik pisze: obniżyć -65/-65 trochę słabo...
Kumpel ma taki w E36 to na polowie regulacji z przodu juz sie nizej nie da na 205/40 8x17", tyl srednio, skrecony na maxa i jest OK ale regulacja sie skonczyla tylko ze tam jest oddzienie amor i sprezyna to tez troszke inna bajka.
U niego tez podawali -65/-65 a z przodu mozna napewno duuuzo grubiej, ty mozliwe ze sie zgadza.
Swięte słowa. Zastanawiam się nad jednym, mianowicie wymieniając amortyzatory KW ( które wytrzymały ok 6 - 7 lat) zwróciłem uwagę na to że są one produkowane przez firmę ALKO i patrząc w katalog to cena waha się w granicach 400zł. Natomiast w sklepie motoryzacyjnym amortyzator ( nie jestem pewien ale raczej gazowy) firmy ALKO kosztuje 175zł. Może nie ma skróconego skoku a może go ma tego nie wiem ale różnica cenowa pokazuje ile płaci się za markę.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
za marke czy logo? to juz nie sa lata 90te gdzie rzeczywiscie jak cos bylo audi to bylo robione w niemczech w Inglo i wszystki detal byl skrupulatnie weryfikowany... teraz podam wam przyklad bo tak sie sklada ze moja firma produkuje sciany grodziowe do audi i jak cos idzie na europe to musi byc miod malina, potrafia zwrocic 100% towaru, a na azje? jeszcze sztuki nie odrzucili, a jednak ta sama czesc spawa i zgrzewa ta sama grupa robotow ;]jacekku pisze:pokazuje ile płaci się za markę.