Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TD aaz] Plan na swapa..

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 04 kwie 2014, 19:58

kamiloss2 pisze:ad1 wypinasz ze skrzynki bezpieczników i przeciągasz w stronę komory silnikowej
ad2 jasne, że możesz zostawić ale to się wiąże z cięciem izolacji lub wypinaniem wiązki z wtyczek.

kolego ale mnie nie rozumiesz:
ad1 ja to chce wyjasc wiazke aby była cała z przekanzikami i kabelkami co ida do licznika i itp

ad2 to chce oddzielic wiazke silnikowa zebym miał sama wiazke do silnika tzn do wszelkich czujnikow i pompy wtryskowe....

kamiloss2

Post autor: kamiloss2 » 04 kwie 2014, 20:18

(przekażniki i kable co idą do licznika) a w czym przeszkadza ci wiązka licznika, przekażniki są w skrzynce bezpieczników i może ze dwa pod kolumną kierowniczą w zależności od wyposażenia.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 04 kwie 2014, 20:32

kamiloss2 pisze:(przekażniki i kable co idą do licznika) a w czym przeszkadza ci wiązka licznika, przekażniki są w skrzynce bezpieczników i może ze dwa pod kolumną kierowniczą w zależności od wyposażenia.

jest audi 80 b4 tdi 1Z 90 koni z klima...


ale teraz pytanie czy jak potne całą izolacje czy oddzieli mi sie wiazke od silnik po sam komputer ecu z wiazka od od czujnikow cisnienia oleju i temperatury samochodu...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 kwie 2014, 20:53

Po co chcesz to rozdzierać i rezać. Wiązka licznika, czujników, wstecznego kończy się w skrzynce bezpieczników oraz przy kostkach obok kolumny a silnikowa idzie dalej do ecu.
Możesz zacząć kombinować jak nie będzie szło tego zrobić plug&play.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 kwie 2014, 21:49

projekt ja w polowie... co do elektryki zrobiłem inaczej tzn przelozyłek przednia z komory silnikowej i z pod deski rozdzielczej i kilka rzeczy rozpiałem zanim wyjmowałem z rozbitego samochodu i przelozyłęm do moje audicy i moze w przysżłym tygodniu bede test i odpał fury.... jeszcze kilka wtyczek zostałeo do rozszyfrowania ale to moze bede robił jak tylko silnik odpali bedzie chodził 30 minut bez problemow.... to wtedy sie zajme reszta pierdoł...

[ Dodano: 2014-05-05, 23:42 ]
Ja juz jestem po swapie tego silnik 1Z , doszły pewne komplikacje ale jak kto ma wyuczonego technika mechanika i troche wiedzy ma w głowie to przetrafi swapka....
ja przetrafiłęm i mam spokoj teraz i pozostało mi wymienic oliwke na nowa i testy przeprowdzic czy cos nie szwankuje i czy dobrze odpala wczesnie rano i przy mrozach........

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl