[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 cze 2012, 15:45
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Witam , ponieważ jestem na bieżąco z przekładką instalacji z AEB 98rok sterownik na dwie wtyczki , znalazłem drobne korekty do rozpiski instalacji zamieszczonej przez poprzedników :
kostka czarna - zacisk 5 kabel ( niebiesko - czerwony ) - włącznik lampy cofania ( a nie niebiesko - czarny ,
kostka brązowa - zacisk 3 kabel ( biało niebieski ) - ogrzewanie tylnej szyby ( a nie czarno żółty ) - zacisk 10 nie podłączony ,
kostka żółta : - zacisk 6 kabel ( czerwono czarny ) - załącza przekaźnik pompy paliwa styk BS ( a nie czerwono niebieski ) .
pozostały opis jest extra , podziękowania dla kolegów.
kostka czarna - zacisk 5 kabel ( niebiesko - czerwony ) - włącznik lampy cofania ( a nie niebiesko - czarny ,
kostka brązowa - zacisk 3 kabel ( biało niebieski ) - ogrzewanie tylnej szyby ( a nie czarno żółty ) - zacisk 10 nie podłączony ,
kostka żółta : - zacisk 6 kabel ( czerwono czarny ) - załącza przekaźnik pompy paliwa styk BS ( a nie czerwono niebieski ) .
pozostały opis jest extra , podziękowania dla kolegów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dzięki za informacje o błędach niedługo poprawie graficzny opis z pierwszej strony.
Jak pisałem te opisy to nie miałem fizycznego dostępu do wiązki. Kolory i rozmieszczenie w graficznym opisie z pierwszej strony pochodzą ze swapu ADRa i też nie ja rozpisywałem rozmieszczenie i kolory kabli.
Teraz mam wiązkę z AEBa też 1998 rok i nawet zauważyłem więcej nieścisłości
Porównałem opis z moją wiązką i u mnie 3ka wygląda jak niebiesko-biały a nie niebiesko-szary jak w opisie ale nie chce mi się już iść zobaczyć tego na żywo.
Także czarno-szary u mnie nie ma na 1, jest na 8
miejsce niebieskiego się nie zgadza rysunek 5 a jest na 4
a kolor z 4 jest na 5ce, czyli są zamienione
i 9 jest przerzucone na 10
Jak pisałem te opisy to nie miałem fizycznego dostępu do wiązki. Kolory i rozmieszczenie w graficznym opisie z pierwszej strony pochodzą ze swapu ADRa i też nie ja rozpisywałem rozmieszczenie i kolory kabli.
Teraz mam wiązkę z AEBa też 1998 rok i nawet zauważyłem więcej nieścisłości
5ka, racja jest błądtadeuszm pisze:kostka czarna - zacisk 5 kabel ( niebiesko - czerwony ) - włącznik lampy cofania ( a nie niebiesko - czarny ,
Porównałem opis z moją wiązką i u mnie 3ka wygląda jak niebiesko-biały a nie niebiesko-szary jak w opisie ale nie chce mi się już iść zobaczyć tego na żywo.
W swojej wiązce mam cały żółty na pinie 3tadeuszm pisze:kostka brązowa - zacisk 3 kabel ( biało niebieski ) - ogrzewanie tylnej szyby ( a nie czarno żółty ) - zacisk 10 nie podłączony
Także czarno-szary u mnie nie ma na 1, jest na 8
miejsce niebieskiego się nie zgadza rysunek 5 a jest na 4
a kolor z 4 jest na 5ce, czyli są zamienione
i 9 jest przerzucone na 10
U mnie jest czerwono-niebieski tutaj wiązkę mam z angielskiej A4ki 1998 rok ECU też na dwie kostki.tadeuszm pisze:kostka żółta : - zacisk 6 kabel ( czerwono czarny ) - załącza przekaźnik pompy paliwa styk BS ( a nie czerwono niebieski ) .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Here is: https://audi80.pl/allprzekladka-siln ... htm#811583
And here: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=858461
If you want I can write this in english.
And here: https://audi80.pl/viewtopic.php?p=858461
If you want I can write this in english.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
BlackT, here is instruction for you. I wrote this very fast and it need some grammar correction. I will try correct it in next week.
You need terminal/pins location in fuse box too: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
You need terminal/pins location in fuse box too: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Jak ci nie przeszkadza że może będzie krótka oraz że może nie wytrzymać to może zostać. Chyba jedynie silnik 2.8 z 80tki miał mocniejszą skrzynię bo ma dwa łożyska na którymś wałku. Nie wiem czy reszta skrzyń nie była taka sam po prostu.Czy skrzynie biegów też musze przekładac czy piatka z silnika 2.0 ABK o oznaczeniu CPB nada sie do tego silnika?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nawet w seryjnym ABK nie był sztywny bo powinien móc się ruszać na okrągłym pierścieniu między portkami a katalizatorem, tylko zwykle każdy wywala sprężyny, które umożliwiają ten lekki ruch i skręcają na sztywno śrubami bez tych sprężyn.paweloli pisze:moze zostac na sztywno jak bylo w seryjnym ABK ?