[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
Ok,ogarniete parę dni temu już, nie wpialem dwóch wtyczek co były przy ori puszczę od filtra i przez to nie dawało prądu na rozruch, immo przełożone, wielkie dzięki za pomoc teraz pytanko też wam silnik siedzi jakoś centymetr może dwa +- od pompy hamulcowej? Czy to ja źle łapy podorabiane mam aa i trochę korek od oleju ociera o maskę ale to przy butowaniu, to już drobnostki ważne że auto hula, Pozdro
Audi 80 B4 1.8T Quattro
Witam wszystkich forumowiczów. Jakiś czas temu w mojej głowie narodził się pomysł zbudowania osiemdziesiątki w Quattro napędzanej silnikiem 1.8T. Jako bazę do modów kupiłem B4 z 93 roku w wersji poliftowej która na wyposażeniu posiada 4x elektryczne szyby i climatronik zaś silnik to 2.0 ABK oczywiście ośka. Na części kupiłem sprawne Audi 80 B4 2.8 Quattro z 91r. Obecnie jestem w trakcie kupna silnika 1.8T o oznaczeniach AJL z Audi A4 B5 anglik z 99 roku.
Mam pytanie do osób które już bawiły się w taki swap mianowicie :
1. Czy sprzęgło z 2.8 będzie pasowało?
2. Czy pompa paliwa z 2.8 da radę 1.8T bo ta z ABK podobno jest za słaba?
Mam pytanie do osób które już bawiły się w taki swap mianowicie :
1. Czy sprzęgło z 2.8 będzie pasowało?
2. Czy pompa paliwa z 2.8 da radę 1.8T bo ta z ABK podobno jest za słaba?
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
okon19921, Wrzuć lepiej wiązkę z angola i daj sterownik jak w oryginale. Innego mądrego rozwiązania nie widzę.
2. Pompa w B4 z efi jest taka sama także odpowiedz sobie sam, bo wystarczyło tak naprawdę spojrzeć. Jeśłi chcesz coś mocniejszego to szukaj z ACE, 6A i NG.
1. Niewrocek pisze:Mam pytanie do osób które już bawiły się w taki swap mianowicie :
1. Czy sprzęgło z 2.8 będzie pasowało?
2. Czy pompa paliwa z 2.8 da radę 1.8T bo ta z ABK podobno jest za słaba?
2. Pompa w B4 z efi jest taka sama także odpowiedz sobie sam, bo wystarczyło tak naprawdę spojrzeć. Jeśłi chcesz coś mocniejszego to szukaj z ACE, 6A i NG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Do któregoś numeru nadwozia był o tym numerze: https://www.google.pl/search?q=4D090535 ... 6QT14Z_4BQ
Później był taki: https://www.google.pl/search?q=8D090535 ... 6QTp3ruQCQ
Ale one powinny być zamienne albo tylko numerem się różnią.
Później był taki: https://www.google.pl/search?q=8D090535 ... 6QTp3ruQCQ
Ale one powinny być zamienne albo tylko numerem się różnią.
Witam. Mam pytanie, czy poprzez skrócenie przewodu podciśnienia do serva może występować efekt zbyt dużego podciśnienia? Po prostu piszczy denerwująco gdzieś z serva ciężko określić dokładnie skąd. Dodam, że przy wciskaniu hamulca pisk uciecha lub zmienia głośność i intensywność. Servo działa poprawnie razem z hamulcem. Jest to swap 1.8t od a6c5 do 80b4 razem z całą instalacją, servo również od A6. Może być tak że servo jest gdzieś dziurawe? W A6 nic takiego się nie działo. A tak wygląda przewód podciśnienia. Prosze o pomoc. Wieczorem mogę dodać film jak to piszczy.