[ALL]Przekładka silnika 1.8T do Audi 80 - FAQ
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
BEX jest na nowym bloku jak AWT czy AMB (a takie już były swapowane) czyli trochę trudniej z zamontowaniem silnika bo łap od 4 cylindrowych B4rek się nie przykręci do bloku.
Skrzynia może podejść tylko pewnie wewnętrzne przeguby półosi będą większe (chyba że swapujesz zamiast Vki albo TDI to wtedy możliwe że będą takie same 130mm).
Skrzynia może podejść tylko pewnie wewnętrzne przeguby półosi będą większe (chyba że swapujesz zamiast Vki albo TDI to wtedy możliwe że będą takie same 130mm).
Ostatnio zmieniony 08 mar 2018, 19:29 przez maciek889, łącznie zmieniany 2 razy.
Rozpiska kostek nowego typu Passat 1.8T AEB po 97r
https://www.fotosik.pl/zdjecie/fba44ee3afa769fb
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a6f8034c66f60c4
[ Dodano: 2018-03-11, 15:32 ]
Gotowa rozpiska z mojego dawcy Passat 1998 wrzesien.Pozwoliłem sobie wykorzystać materiały z początku wątku.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/fba44ee3afa769fb
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a6f8034c66f60c4
[ Dodano: 2018-03-11, 15:32 ]
Gotowa rozpiska z mojego dawcy Passat 1998 wrzesien.Pozwoliłem sobie wykorzystać materiały z początku wątku.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Znam już prawidłowe ciśnienie jakie być powinno więc to z bani. Wykrecilem czujnik do wskaźnika ciśnienia oleju z abk. Wyczailem że G to masa a to drugie to sygnał do wskaźnika więc to wiem. Wiązka od aeba nie posiada takiego kabelka to logiczne więc muszę poprowadzić sobie kabel od wskaźnika do tego czujnika. Wie ktoś który kabel na wiązce do zegarów jest od wskaźnika ciśnienia? Całość złożę tak że zamiast wiercić dziurę w tej podstawie gdzie się wkreca czujnik wstawię trójnik z nyplem i w ten trojnik wkrece ona czujniki i będzie śmigać zostanie tylko podpiąć czujnik temperatury oleju ale tego to już nie wiem jak zrobić
Ok dzięki wielkie, tak celowałem bardziej na oko w 180mmJakiBoY pisze:Wstyd przyznać, że zapomniałem co wsadziłem.luka0199 pisze:Mam pytanko, jakiej wielkości macie u was FMIC 550x140x65 czy 550x180x65? Pozdrawiam.
Ale wydaje mi się, że 550x200x65.
Zobacz w moim temacie z budowy.
zdjęcia są i widać na oko jaki duży jest.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Zdejmij sobie zderzak i zmierz sobie ile miejsca byś miał na icka i na mocowanie. Zobacz jak nisko musi być żeby rurami wyjść pod wzmocnieniem i jak maksymalnie może iść do góry żeby zderzak nie przeszkadzal. Szczerze to nie wiem czy się nie zakręcilem w wymiarach bo nie pamiętam jak duży icek wsadziłem. Wiem że jest wielki ale nie pamiętam wymiarów tak że teraz 550 na 200 wydaje mi się że to mało. Ja mam chyba 550 x 300 (może 250) x 65 z fmica. Nie chcę kłamać ale wydaje mi się że jest większy chociaż mogę się mylić. Kupowałem go półtora roku temu i wyszło mi z głowy.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
No no dokładnie tak 250mm. Coś kojarzę teraz. Wsadziłem większy bo mam plany na dużo większą moc ale nie wiem czy się z czasem wyrobię. Chcę włożyć customowa turbine więc musiałbym przerobić kolektor i przyspawac turbine do niego i zmienić wtryski może pompę ruszyć też i zrobić 300+ ale nie wiem czy mi się chce. W tym momencie ma około 180 +- 10 i bardzo ładnie jedzie. Jak na dłuższą metę mi się będzie podobać to zrobię jej program i wystroje pod dwójkę z przodu i starczy bo jestem bardzo zadowolony.luka0199 pisze:Faktycznie wielki.Przeliczałem żeberka przy 12 jest 230mm, u ciebie jest 13 także jakies 250mm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Witam.
Ja mam obecnie 230KM u siebie turbo z s3 wyspawany kolektor z kwasówki. Jeżeli zamierzasz 300+ to polecam turbo z lancera (wcześnie wstaje) ja mam teraz takie kupione z lancera VI z wersji TME TD05 HRA 15G na tytanowym wirniku z większym kołem kompresji, potencjał na 400+ jak dobrze pójdzie za 3 tygodnie będzie w samochodzie.
Pozdrawiam
Ja mam obecnie 230KM u siebie turbo z s3 wyspawany kolektor z kwasówki. Jeżeli zamierzasz 300+ to polecam turbo z lancera (wcześnie wstaje) ja mam teraz takie kupione z lancera VI z wersji TME TD05 HRA 15G na tytanowym wirniku z większym kołem kompresji, potencjał na 400+ jak dobrze pójdzie za 3 tygodnie będzie w samochodzie.
Pozdrawiam
https://www.olx.pl/oferta/turbosprezark ... 510abf3530
Czy ktos to może ma u siebie?
Czy ktos to może ma u siebie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice