Witam !
Jako iż zabieram sie za przerobke silnika NG na listwe 5gaznikowa czyli pozbycie sie mechanicznego wtrysku chciałbym sie dowiedziec czy istnieje jakis silnik 5 cylindrowy o ostrzejszym wałku rozrzadu niz posiada NG i podszedlby P&P ? Czy odciecie w NG jest na zasadzie uciecia paliwa przy max obrotach czy odcina zaplon i paliwo ?
Do tego pytanko czy podzespoly NG skrzynia most wal itp wytrzymaja wchodzacy w gre swap na cos o mocy kolo 200koni
[B4 2.3 NG]Przeróbka NG,pozbycie się wtrysku - wiecej mocy ?
[B4 2.3 NG]Przeróbka NG,pozbycie się wtrysku - wiecej mocy ?
Ostatnio zmieniony 22 lis 2013, 21:44 przez demus, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do wałków polem Świątka,
http://sklepswiatek.pl/audi-c-54_105.html?dostepny=nie
no ale ceny nie małę
http://sklepswiatek.pl/audi-c-54_105.html?dostepny=nie
no ale ceny nie małę
A od 2,2 turbo nie pasuje? Nie wiem, czy stosując kilka gaźników uzyskasz lepszą charakterystykę niż stokowy NG. Mogę sie mylić, ale najprawdopodobniej zbliżysz sie do ok 133 kucy, ale kosztem większego spalania. Naturalnie mogę sie mylić. Jeżeli masz jakieś info, na którym bazujesz to chętnie czegoś się dowiem
Był 1 silnik 5 cylindrowy z digifantem w vw transporterze t4. Generalnie digifant nie powinien stwarzać problemów przy instalowaniu, ponieważ jest to full grupa, więc kwestia dorobienia listwy z dodatkowym wtryskiwaczem. Chyba, że ktoś nie chce w ogóle elektroniki
Był 1 silnik 5 cylindrowy z digifantem w vw transporterze t4. Generalnie digifant nie powinien stwarzać problemów przy instalowaniu, ponieważ jest to full grupa, więc kwestia dorobienia listwy z dodatkowym wtryskiwaczem. Chyba, że ktoś nie chce w ogóle elektroniki
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
kiedys jak szukałem ostrych wałków to znalazłem za 1000 nowy z kątami ok 280 jesli mnie pamięć nie myli - w ameryce
napęd wytrzyma spokojnie większe moce...
5 gaxników masz na myśli ITB?
to jest genialne, może dac dużo mocy, ale spalanie... nie licz, że będzie poniżej 20l/100 to juz droga zabawa
Bohema z uturbionych nie bardzo, mają mniejszy kąt
no i digifant jak wspomniales - chyba najlepsza opcja tylko tez nie tania
napęd wytrzyma spokojnie większe moce...
5 gaxników masz na myśli ITB?
to jest genialne, może dac dużo mocy, ale spalanie... nie licz, że będzie poniżej 20l/100 to juz droga zabawa
Bohema z uturbionych nie bardzo, mają mniejszy kąt
no i digifant jak wspomniales - chyba najlepsza opcja tylko tez nie tania
Rzeźba w NG moim zdaniem to sztuka dla sztuki, no chyba że masz zamiar coś komuś udowodnić lub sam się sprawdzić...
Jeżeli chcesz jednak mieć pod 2xx km, seria NG ma ich 133 wiec potrzebujesz 35% przypływu mocy, gaźnik + wałek nie wiem czy zapewni Ci taki przyrost mocy do tego przydał by się porting głowicy ale to wszystko wiąże się z kosztami.
Gaźniki ok 500zł, wałek 1000zł, porting okolice 700zł, a to tylko "kropla w morzu" tego co potrzebujesz by silnik odpalił i chodził w miarę przyzwoicie.
Koszty tuningu wolnossaka są niewspółmierne do przyrostu mocy w poruwnaniu do silnika doładowanego.
Proponuje swap na 1.9tdi albo 1.8T
Jeżeli chcesz jednak mieć pod 2xx km, seria NG ma ich 133 wiec potrzebujesz 35% przypływu mocy, gaźnik + wałek nie wiem czy zapewni Ci taki przyrost mocy do tego przydał by się porting głowicy ale to wszystko wiąże się z kosztami.
Gaźniki ok 500zł, wałek 1000zł, porting okolice 700zł, a to tylko "kropla w morzu" tego co potrzebujesz by silnik odpalił i chodził w miarę przyzwoicie.
Koszty tuningu wolnossaka są niewspółmierne do przyrostu mocy w poruwnaniu do silnika doładowanego.
Proponuje swap na 1.9tdi albo 1.8T