Witam!
Mam do was parę pytań, obecnie mam B3 1.8 RU 75km ostatnio bardzo okazjonalnie wyrwałem Audi 80 z silnikiem 1.8 JN na pełnym wytrysku. I zastanawiam się nad zrobieniem swapa silników.
Więc po 1. Czy jest to opłacalne ? (obydwa silniki w dobrej kondycji, w RU gaźnik popsuty chodzi cały czas na LPG, w JN wszystko śmiga )
2. Czy muszę cały silnik wyciągać czy wystarczy: głowica, kolektory, wiązki.
3. Jeżeli będę głowice ściągał to dać ją do regeneracji i planowania od razu ?
4. Czy ktoś z klubowiczów robił już tak u siebie ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi które mnie nie załamią :mrgreen:
[B3 1.8 RU+LPG] swap na 1.8 JN + lpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Żadna taka przeróbka nie jest opłacalna bo gdy zechcesz sprzedać samochód to cena za jaką sprzedaż nie zrekompensuje Ci pieniędzy/czasu straconego na przekładania silnika.SzymonTG pisze:1. Czy jest to opłacalne ?
SzymonTG pisze:2. Czy muszę cały silnik wyciągać czy wystarczy: głowica, kolektory, wiązki.
Sprawdziłem w katalogu JN i RU ma takie same wały, korobowody ale już inne tłoki: http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A80/1988/71/49/765032/