[B3 PM] Swap na 1.8 T AEB
1. jak będziesz robił sam to powinieneś się wyrobić. oczywiście bez otwierania motoru.
2. na forum jest temat odpowiedni o tym
3.lepiej kupić anglika, bo masz wszystko nawet najmniejszą śrubke. poszczególne części wyjdą Cie drożej a zawsze bedzie czegoś brakowało. no i z anglika reszte sprzedasz wiec też sie koszty zmniejszą
2. na forum jest temat odpowiedni o tym
3.lepiej kupić anglika, bo masz wszystko nawet najmniejszą śrubke. poszczególne części wyjdą Cie drożej a zawsze bedzie czegoś brakowało. no i z anglika reszte sprzedasz wiec też sie koszty zmniejszą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
2. Chyba kolega Turbofin jest z twojej okolicy i myślę że ma doświadczenie w tych sprawach.
3. Zleży za ile będziesz mógł dostać silnik z osprzętem bo jak kupisz od pana złotówy i za każdą część policzy ci po cenach z allegro i nie da żadnego rabatu to bardziej opłaci się kupić coś w całości na części.
3. Zleży za ile będziesz mógł dostać silnik z osprzętem bo jak kupisz od pana złotówy i za każdą część policzy ci po cenach z allegro i nie da żadnego rabatu to bardziej opłaci się kupić coś w całości na części.
- Radek_ER19
- Forum Audi 80
- Posty: 237
- Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
- Lokalizacja: WOT
Dla ciebie najlepszym i najbezpieczniejszym wyborem jest kupno całego auta. Najlepiej z silnikiem wzdłużnym. Nie kupuj silnika z "regału". Nie zakładaj sobie, że wyrobisz się w kwocie X, bo takim myśleniem nie zrobisz nic. Pieniądze w tuningu schodzą na dalszy plan.
Kup auto a czego nie ogarniecie to mogę wam dopomóc, daleko do Zielunia nie mam. Wal na PW
Kup auto a czego nie ogarniecie to mogę wam dopomóc, daleko do Zielunia nie mam. Wal na PW
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa