216 fratelli
11 hybryda ASV na 988 i 15bar@4000
GT2556V z BMW nowka
Wydech 61 kwas
Ecu AHU 16B
kolekor ssacy PD
FIMC E46 3.0D orurowanie 50mm
Motor po kapitalce glowicy i dolu, sprzeglo z dociskiem VR
Soft 50/4,45V i 1.52B do 2500-5000 RPM - 0-ro dymu
Bardzo fajne turbo jednak jego mozliwosci daly by sie zobaczyc na 260, jednak juz w tej chwili auto fajnie jezdzi mimo ze to turbo nie jest male cisnienie 1.3b przy 2200 , przy 2550 ma 1.55B niestety map sens ogranicza. Byla chwila zabawy zeby wyregulowac ja bo laga lapala test w miare chodz GTB to to nie jest . Jest to zamocowanie na kolektorze z 1.6 TD/T3, max rozwierconym i spasowanym po to turbo, trzeba przefrezowac 2 dziurki na miejszym rozstawie trapezu i dofrezowac juz w samym kolektorze na srodku dziure do 3-ciej srobki, takze nie ma dramatu, tu zdjecia jak to wyglada w B4 bedzie tez potrzebny splyw oleju z opla Astry F 1.7 TD .