http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lpvc3veyscqv
Z góry dziekuje za odpowiedzi i komentarze

dokładnie o to mi chodzigrinch pisze:... AWX do normalnej jazdy podciągnięty lajtowo do 150 bez żadnych ekstremalnych wyczynów ma sens, bo jazda jest o wiele lepsza od zwykłego 90 konnego :mrgreen:labek pisze:Bez q nie ma sensu.
... Nie wszyscy zaraz po swapie chcą mieć 200 PS
... Jeżeli wstawi AWX w serii to będzie dobrze :mrgreen:PawelG pisze:K2, po taką cholere, że z AWX bezproblemowo na dzień dobry robisz ok. 200ps a z KV? Tylko że takie zabawki to tylko w quattro, tymbardziej z momentem diesla.
MaciekVAG, trochę wątpie, żeby cokolwiek poza dyskusją z tego wyszło, ale pogratuluję, jeśli coś zdziałasz.
Powiem Ci że jeśli seswapujesz do ośki to góra po miesiącu będziesz walił głową o ścianę.