Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b2 typ 81] Zapytanie - swap 1.9 TDI lub 1.8T - sens ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
MaciekVAG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, 18:21
Lokalizacja: Włoszczowa

[b2 typ 81] Zapytanie - swap 1.9 TDI lub 1.8T - sens ?

Post autor: MaciekVAG » 31 sty 2009, 00:06

Witam mam pytanko czy ktoś wie coś na temat swapa przy 90 B2 na 1.9 TDI lub 1.8T i co lepiej wsadzić do tej budy ? Interesuje mnie ta 90 :

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lpvc3veyscqv


Z góry dziekuje za odpowiedzi i komentarze :) pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 15:44 przez MaciekVAG, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kula_sc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 19 kwie 2008, 14:29
Lokalizacja: Zagłębie
Kontakt:

Post autor: kula_sc » 31 sty 2009, 00:31

pierwsze co to czy masz na to fundusze...
potem zależy do czego ma Ci slużyć ten silnik ?? ekonomia czy rajdy uliczne...
wszystko da się zmienić, ale napewno będziesz musiał robić nowe łapy, wszystkie wiązki ciagnąc i itp. do tego zawsze dochodzą nie przewidziane koszty...

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 31 sty 2009, 00:31

jeśli dobrze patrze, to ośka. Nie widzę sensu takiego zabiegu. tylko do quattro.
1.9 tdi to obszerne pojęcie, ale mam nadzieję że myślisz przynajmniej o awx'ie.

Kolega Asior dłubie Audi 4000, czyli amerykański odpowiednik. tyle że on wkłada chyba 2.2t i gdybym miał przeznaczyć 15-20tys na swapa to tylko ten motor bym wybrał.

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 31 sty 2009, 09:56

uderz do użytkownika konradviper , tego co ma v8 w b2. wstawił tez do drugiego 1.9tdi i mówił że lata pięknie, są filmiki na youtube :)

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 31 sty 2009, 10:17

Bez q nie ma sensu.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 31 sty 2009, 10:29

labek pisze:Bez q nie ma sensu.
... AWX do normalnej jazdy podciągnięty lajtowo do 150 bez żadnych ekstremalnych wyczynów ma sens, bo jazda jest o wiele lepsza od zwykłego 90 konnego :mrgreen:

... Nie wszyscy zaraz po swapie chcą mieć 200 PS <piwo>

MaciekVAG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, 18:21
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekVAG » 31 sty 2009, 10:50

grinch pisze:
labek pisze:Bez q nie ma sensu.
... AWX do normalnej jazdy podciągnięty lajtowo do 150 bez żadnych ekstremalnych wyczynów ma sens, bo jazda jest o wiele lepsza od zwykłego 90 konnego :mrgreen:

... Nie wszyscy zaraz po swapie chcą mieć 200 PS <piwo>
dokładnie o to mi chodzi :) na początek 130ps wystarczy najważniejsze żeby znaleźć ładną 90 żeby dało się z niej coś dobrego zrobić. Wiadomo że najlepszą 90 by była wersja US(4000) bo miala najlepsze wyposażenie, ale ciężko jest bo szukam już jakiś czas. Także pewnie wybiore się na DE żeby coś odszukać. Chciałbym Q ale jest więcej modzenia i jeszcze trudniej znaleźć ladne Q. Jesli się mylę proszę o wybaczenie :)

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 31 sty 2009, 11:58

Po jaką cholere swapować na 130 koni, skoro można kupić90tke z KV pod maską który dysponuje mocą 136 koni i ewentualnie pomodzić troche ten silnik.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 31 sty 2009, 12:00

Tylko taki KV do AWX nawet seryjnego moim zdaniem to nie ma co startować, poza tym modzić w takim silniku to tez nie opłacalne, bo koszty są duże.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 31 sty 2009, 13:01

K2, po taką cholere, że z AWX bezproblemowo na dzień dobry robisz ok. 200ps a z KV? Tylko że takie zabawki to tylko w quattro, tymbardziej z momentem diesla.

MaciekVAG, trochę wątpie, żeby cokolwiek poza dyskusją z tego wyszło, ale pogratuluję, jeśli coś zdziałasz.

Powiem Ci że jeśli seswapujesz do ośki to góra po miesiącu będziesz walił głową o ścianę.

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 31 sty 2009, 14:17

PawelG pisze:K2, po taką cholere, że z AWX bezproblemowo na dzień dobry robisz ok. 200ps a z KV? Tylko że takie zabawki to tylko w quattro, tymbardziej z momentem diesla.

MaciekVAG, trochę wątpie, żeby cokolwiek poza dyskusją z tego wyszło, ale pogratuluję, jeśli coś zdziałasz.

Powiem Ci że jeśli seswapujesz do ośki to góra po miesiącu będziesz walił głową o ścianę.
... Jeżeli wstawi AWX w serii to będzie dobrze :mrgreen:
Solskier ma 167 PS już i jakoś nie narzeka <piwo>

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 lut 2009, 20:27

a liczył kolega koszty jakie wyjda :?: nie lepiej kupic juz cos lepszego moze audi 100 z 2,5tdi

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 01 lut 2009, 23:22

Przy takich zabawach koszty się nie liczą ja bym celował w 2,1 lub 2,2t ew 1,8t lub coś z tdi

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 02 lut 2009, 21:42

2.2T 220KM i wtedy można coś modzić - ale ośka to nieporozumienie... :!:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 03 lut 2009, 00:59

No włacha inni startują a Ty pomimo większej mocy palisz laki na każdym biegu ;-)

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl