[b2 typ 81] Zapytanie - swap 1.9 TDI lub 1.8T - sens ?
jesli celujesz w moc 130KM to moim zdaniem silniczej AFN w zupelnosci wystarczy ktory to mozna spokojnie do 130KM podkrecic, jak kupisz ta 90 w benzynie a jak bedziesz chcial deisla zakladac to jeszcze musisz skrzynke do tego dolozyc od diesla, jak to 130KM ma byc tylko na poczatek a pozniej dalsze mody np w kierunku 200KM to lepiej juz wlozyc silniczek AWX 130KM tak jak pisze Grinch, tylko jak to bedzie moc pozniej blisko 200KM to jak koledzy pisza bez quatro sie nie obejdzie i nie ma sensu bez Q... ale wybór nalezy do ciebie :mrgreen: kazdy wyraża tylko własna opinie, chce jeszcze zapytac dlaczego audi 90 :?: :?:
pierdzielenie normalnie... ludzie maja po 500nm i 255PS w oście i targa to aż miło... przy mocy 2xx i big turbo (mówie o dieslu oczywiscie) max moment zaczyna się od ~3K obr. i dopiero wtedy zaczyna się ogień... pewnie, że jakby miała Q to by to pięknie śmigało ale znajdz zawieszenie (np gwint) do Q a do ośki to zobaczysz różnice w cenie, po zatym zawsze można zamontowac szpere i wtedy starty napewno nie będą gorsze niż z Q...
proszę o to przykład koksowej ośki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124412
PS. coś się tak uparli na tego AWX'a... Ja bym wolał ASZ'ta, w tym motorku od razu masz pomki AL'ki i korby z ARL'a ....
I tak mnie nikt słychał nie bedzie pf.. <Piwo>
PS. 2.
W budzie tej 90'tki taka moc by killowała chyba wszytko... 2x
proszę o to przykład koksowej ośki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124412
PS. coś się tak uparli na tego AWX'a... Ja bym wolał ASZ'ta, w tym motorku od razu masz pomki AL'ki i korby z ARL'a ....
I tak mnie nikt słychał nie bedzie pf.. <Piwo>
PS. 2.
W budzie tej 90'tki taka moc by killowała chyba wszytko... 2x
B4ME pisze:pierdzielenie normalnie... ludzie maja po 500nm i 255PS w oście i targa to aż miło... przy mocy 2xx i big turbo (mówie o dieslu oczywiscie) max moment zaczyna się od ~3K obr. i dopiero wtedy zaczyna się ogień... pewnie, że jakby miała Q to by to pięknie śmigało ale znajdz zawieszenie (np gwint) do Q a do ośki to zobaczysz różnice w cenie, po zatym zawsze można zamontowac szpere i wtedy starty napewno nie będą gorsze niż z Q...
proszę o to przykład koksowej ośki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124412
PS. coś się tak uparli na tego AWX'a... Ja bym wolał ASZ'ta, w tym motorku od razu masz pomki AL'ki i korby z ARL'a ....
I tak mnie nikt słychał nie bedzie pf.. <Piwo>
PS. 2.
W budzie tej 90'tki taka moc by killowała chyba wszytko... 2x
... No właśnie wszystko się nawet bez Q 8-)
Chlopaki mylicie troche pojęcia, swap to swap, seria to seria, a auto na 1.4 mili to auto na zawody.
Jak już robic swapa to do auta zeby fun byl w 100% a nie, po miesiącu pluć sobie w brode, że jednak bylo trzeba wziąć Q...
Solskier zrobil swoje auto bo nie bylo zetorów w q, a jakby swapowal to na bank też do q.
A ta skoda na bank nie jest do jazdy na codzień...
Jak już robic swapa to do auta zeby fun byl w 100% a nie, po miesiącu pluć sobie w brode, że jednak bylo trzeba wziąć Q...
Solskier zrobil swoje auto bo nie bylo zetorów w q, a jakby swapowal to na bank też do q.
A ta skoda na bank nie jest do jazdy na codzień...
Panowie, wszystko fajnie jak ma się auto w ośce i dłubie się zwiększając jego moc.
Ale zaczynając projekt od podstaw, czyli od znalezienia budy pod swapa, głupotą byłoby nie wziąć quattro, bo taki projekt zazwyczaj nie służy do codzinnej jazdy po autostradach, gdzie napęd nie ma znaczenia, ale do zabawy. Jeśli nie jeździliście autem z napędem na obie osie to się nawet nie wypowiadajcie, bo to różne światy (oczywiście nie zakładam, że nie jeździliście, ale jeśli <ok> )
Ale zaczynając projekt od podstaw, czyli od znalezienia budy pod swapa, głupotą byłoby nie wziąć quattro, bo taki projekt zazwyczaj nie służy do codzinnej jazdy po autostradach, gdzie napęd nie ma znaczenia, ale do zabawy. Jeśli nie jeździliście autem z napędem na obie osie to się nawet nie wypowiadajcie, bo to różne światy (oczywiście nie zakładam, że nie jeździliście, ale jeśli <ok> )
A ja zamieszczę znalezione w necie informacje o przekładce takiej jak w temacie:
http://www.quat.de/audi_080/index.htm - na tej stronce można zobaczyć jak wygląda Audi 90 (B2a) quattro 1,9l TDi, kilka zdjęć z przeprowadzonego Swapa (trzeba kliknąć po lewej stronie w Umbauten)
Z tego co wyczytałem pod zdjęciami silnik AFN z A4 a zawieszenie od Ur-Quattro no i inne części od S2, trzeba by tłumacza aby trochę to rozjaśnił
Wytrwałości w przekładaniu
http://www.quat.de/audi_080/index.htm - na tej stronce można zobaczyć jak wygląda Audi 90 (B2a) quattro 1,9l TDi, kilka zdjęć z przeprowadzonego Swapa (trzeba kliknąć po lewej stronie w Umbauten)
Z tego co wyczytałem pod zdjęciami silnik AFN z A4 a zawieszenie od Ur-Quattro no i inne części od S2, trzeba by tłumacza aby trochę to rozjaśnił
Wytrwałości w przekładaniu
Nie chcę AWXa bo jest na pompowtryskach. Wolę AFN z A4. W A4 1.9TDI wychodziło quattro wiec myślę ze sporo gratów by pasowało. Budę którą pokazałem była tylko przykładem i nikt nie mówił że nie chcę Quattro, bo chcę tylko ciężko znaleźć 90 z Q. Narazie i tak zbieram fundusze i pierwsze co to muszę kupić budę, następnie jakiegoś AFN, skrzynię i resztę. Chcę osiągnąć 140-150 km więc ten silnik powinien spokojnie wytrzymać. pozdrawiamkarol121 pisze:jesli celujesz w moc 130KM to moim zdaniem silniczej AFN w zupelnosci wystarczy ktory to mozna spokojnie do 130KM podkrecic, jak kupisz ta 90 w benzynie a jak bedziesz chcial deisla zakladac to jeszcze musisz skrzynke do tego dolozyc od diesla, jak to 130KM ma byc tylko na poczatek a pozniej dalsze mody np w kierunku 200KM to lepiej juz wlozyc silniczek AWX 130KM tak jak pisze Grinch, tylko jak to bedzie moc pozniej blisko 200KM to jak koledzy pisza bez quatro sie nie obejdzie i nie ma sensu bez Q... ale wybór nalezy do ciebie :mrgreen: kazdy wyraża tylko własna opinie, chce jeszcze zapytac dlaczego audi 90 :?: :?: