Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 16 kwie 2012, 23:41

kefirsky pisze:Przed chwilą wróciłem z wycieczki po B4q z NG pod maską dla klienta. Auto kupiliśmy pod swap, ale może właściciel pozwoli przed wyjęciem silnika odpalić go na elektronice. Mamy ustawione montaże w samych R4 i 2.2t jak na razie. Chyba, że Small3r podstawisz swoje NG :-D

miron72 - w zasadzie potrzebuję halla, aparatu i modułu zapłonowego... Jeżeli DEC widzi obroty, to reszta opiera się na odpowiedniej konfiguracji.

ps. A tu spy foto z montażu EasyEcu2

Obrazek



Kurcze, Przepiękne rzeźby prezentujesz.


Jakbym tylko miał troszke gotówki w zapasie to juz by tam stało moje Ng...

lukasz8874
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Lokalizacja: Ściborzyce Krakow

Post autor: lukasz8874 » 17 kwie 2012, 15:54

rafalaudi1 pisze:lukasz8874, najlepsze graty od ADL ale zdobyćwszystko to masakra.



wlasnie ale mam wszystko (caly uklad paliwowy) z a4 1.8t oczywiscie bez turbo.
dodam ze nie chodzi ni o wzrost mocy tylko o pozbycie sie Kajeta

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 17 kwie 2012, 20:38

lukasz8874, jak już tak chcesz to wszystko zmieniać i masz graty od 1.8 t to wywal ace.
Łatwiej złożyć wszsytko co pasuje p&p niz moncić z tego czegos 16 zaworowego.
No chyba że masz życie do zmarnowania. Poczytaj moje posty to napewno odechce ci się tego silnika.

Co do gratów z 1.8T nie pomogę ale coś mi się zdaje że chyba nic z tego nie będzie. Jedynie wtryski po wyspawaniu listwy mogą się przydać. Nie powiem ci nic w tym temacie aby nie wprowadzić cię w błąd.

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 17 kwie 2012, 22:08

Z osprzętu 1.8 20V przyda Ci się listwa wtryskowa z wtryskami, wiązka pod wtryski, czujnik temperatury powietrza i parę wtyczek. Resztę sprzedaj i ta kasę wydaj na piggybacka.

Ale dla chcącego...wiatr w oczy i żeby odpalić ACE na osprzęcie z 1.8 potrzebujesz dorobić na wał koło zębate 60-2, dostawić do tego czujnik położenia wału, zamontować przepustnicę z 20V, czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, czujniki spalaniu stukowego, przepływomierz, podpiąć wiązkę, zamontować cewki zapłonowe z 20V i pozbyć się imobilizera i zrobić remap komputera pod przepływy silnika 16V.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 18 kwie 2012, 00:28

Ja nie wiem skąd ta niechęc do silnika ACE że kibel i wogóle nie da sie nic z tym zrobić (mówie o wtrysku)

zobaczcie sobie na forum vwgolf.pl tam napraaawde dużo samochodów przeszło z wtysku mechanicznego na DIGIFANTA z bardzo dobrym skutkiem, nie mówie tylko o braku problemów ale także o podniesieniu mocy.
Ja swój swap na DIGI I ogarnołem w cenie 900 PLN na gotowo. Silnik ma 160 KM prawie a jest to bliźniak ACE - 9A z Corrado

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 kwie 2012, 09:00

16tki, to ja nie lubię tylko w budzie C4. Tam ten silnik ma za dużo roboty, żeby takie ciężkie pudło za sobą targać.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 18 kwie 2012, 09:14

W b4 w quattro też ma sporo do targania.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 18 kwie 2012, 16:31

marszall, napisz skąd jesteś to podjadę zobaczyć to ogarnięcie. Ja mu daję cały czas szansę bo nie chcę go zabić.

lukasz8874
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Lokalizacja: Ściborzyce Krakow

Post autor: lukasz8874 » 18 kwie 2012, 17:19

kefirsky, Resztę sprzedaj i ta kasę wydaj na (piggybacka)?? nie wiem czy to żart ale po co mi baran.

[ Dodano: 2012-04-18, 18:24 ]
a tak dla ścisłości to nie mam quattro :roll:

moje auto jest w bardzo ładnej kondycji silnik chodzi bardzo ładnie ale mam cały czas problem z wtryskami chłopaki z quattro service powiedzieli mi za taka operacje 2500zł ale nie oszukujmy się to prawie polowa wartości samochodu szukam jak najtańszego rozwiązania wiec myślałem że zrobię coś z tym co mam jeżeli chodzi o elektrykę to niema problemu ale części to dramat z g60 nie do dostania a jak już coś jest to ceny są chore.

wiem ze ktoś morze powiedzieć (tanio?? nie masz kasy? to sprzedaj i po problemie)

mam go pcham go :-P

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 18 kwie 2012, 23:14

Jak nie masz quattro, to świetnie. ACE w oście w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania się i nawet daje frajdę z jazdy.

Jaki baran, bo nie zrozumiałem? Jaki żart? Moim zdaniem całkiem dobra rada. Jeżeli masz osprzęt z 1.8t 20V z wiązką, przepływką, komputerem i cewkami, to po zostawieniu tego co potrzeba możesz pozbyć się rzeczy niepotrzebnych do wywalenia k-jeta...i za to kupić DECa. Nie widzę tańszej opcji.

lukasz8874
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Lokalizacja: Ściborzyce Krakow

Post autor: lukasz8874 » 19 kwie 2012, 17:28

piggyback znaczy na barana ale mniejsza z tym
powiedz co to jest DECa bo ja znam tylko anaboliki o takiej nazwie
i jeszcze czy komputer z 1.8t będzie trzeba mapować
oraz co z kolektorem ssącym

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 kwie 2012, 19:08

lukasz8874 pisze:piggyback znaczy na barana ale mniejsza z tym
Zazwyczaj spolszcza się to wyrażenie i mówi świnia (i inne zdrobnienia tego słowa) w kontekście tuningu samochodowego <ok>
lukasz8874 pisze:powiedz co to jest DECa bo ja znam tylko anaboliki o takiej nazwie
https://audi80.pl/standalone-easyecu ... ht=#732218

lukasz8874
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Lokalizacja: Ściborzyce Krakow

Post autor: lukasz8874 » 19 kwie 2012, 20:43

cóż mogę powiedzieć, chyba tylko dziękuje

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 20 kwie 2012, 07:14

U mnie to wygląda tak:
Obrazek
a jedzie tak:

lukasz8874
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Lokalizacja: Ściborzyce Krakow

Post autor: lukasz8874 » 20 kwie 2012, 15:28

bardzo ładnie
powiedz jak to działa bez przepływomierza :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl